DagCafé
+16
Okidoki
Stuiterbal
Lejow
Toet
Linnie1985
May
Lotus
Suus
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
Minx
Sjaantje
Erin
Qiara
Alex
20 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Oh dat is mooi klote Ibbel!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Jeeej Fijn Lily. Heb je plannen voor t weekend?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Vanavond clubdraaien voor iemand die niet kon en morgen had ik eigenlijk afgesproken met m`n beste vriendin om vakantieplannen te maken (willen weekendje weg) maar ze is ziek dus gaat niet door. Dus denk dat ik ff ga shoppen, boodschappen doen en misschien nog ff naar het goed. Morgenavond ff samenzitten met nog 2 personen om te kijken voor carnaval voor mix (playbackshow) en zondag denk ik dat we naar m`n schoonouders gaan.
Gast- Gast
Oh naar het goed waar zit die bij jou? Ik ken hem in Geldrop.
Maar lekker volgepland Wel gezellig!
Maar lekker volgepland Wel gezellig!
aah oke das wel balen
Op mijn verjaardag?
Ja oke maakt verder niet uit hahah was meer een constatering of zo?Zat ven hardop uit te tellen Ben benieuwd of je er wat leuks vind.
Oh dat is dan weer minder fijn.
Dat is waar. Leuk om lekker rond te snuffelen
Ik ben morgen gewoon alleen thuis zoon is uit logeren en mijn vriend is overdag met een verhuizing bezig. Beetje jammer wel dat ik s' avonds een verjaardag heb van een vriendin, heb er totaal geen zin in..
Gast- Gast
lekker een dagje voor jezelf wat fijn zeg. En als je geen zin hebt waarom bel je dan niet af of vraag je of je een andere keer kan komen?
Gast- Gast
ik ga eigenlijk nooit met tegenzin maar als ik er met zoveel tegenzin heen zou gaan zou ik tegen haar zeggen of het goed is als ik een andere keer langs kom. Als jij daar een hele avond met tegenzin zit is ook niet goed voor je humeur. En dan ga je je toch maar ergeren aan die spelletjes enzo
Gast- Gast
Anders ga je gewoon even je gezicht laten zien zodat je je niet schuldig hoeft te voelen en daarna fiets je op je eigen fiets naar huis en dan duiken wij daarna samen de kroeg in!!Zelda schreef:Ik wil eigenlijk gewoon mijn eigen fiets mee nemen zodat ik elk moment kan gaan maar mijn vriend vindt dat maar raar.Lily schreef:ik ga eigenlijk nooit met tegenzin maar als ik er met zoveel tegenzin heen zou gaan zou ik tegen haar zeggen of het goed is als ik een andere keer langs kom. Als jij daar een hele avond met tegenzin zit is ook niet goed voor je humeur. En dan ga je je toch maar ergeren aan die spelletjes enzo
Okidoki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10
dat is toch niet raar, en inderdaad wat OD zegt dan heb je je wel even laten zien maar kan je gaan wanneer je dat wilt
Gast- Gast
Verleidelijk ideeOkidoki schreef:Anders ga je gewoon even je gezicht laten zien zodat je je niet schuldig hoeft te voelen en daarna fiets je op je eigen fiets naar huis en dan duiken wij daarna samen de kroeg in!!Zelda schreef:Ik wil eigenlijk gewoon mijn eigen fiets mee nemen zodat ik elk moment kan gaan maar mijn vriend vindt dat maar raar.Lily schreef:ik ga eigenlijk nooit met tegenzin maar als ik er met zoveel tegenzin heen zou gaan zou ik tegen haar zeggen of het goed is als ik een andere keer langs kom. Als jij daar een hele avond met tegenzin zit is ook niet goed voor je humeur. En dan ga je je toch maar ergeren aan die spelletjes enzo
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: