DagCafé
+16
Okidoki
Stuiterbal
Lejow
Toet
Linnie1985
May
Lotus
Suus
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
Minx
Sjaantje
Erin
Qiara
Alex
20 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Whaaaaaa. Het is koud, nat en tyfushagel. Teringklok, schiet op. Poepzooi. Ik wil wijn en de verwarming aan en mn bh uit en sportbroek aan.
Gast- Gast
Shoppen zonder geld is bij mij ook het probleem whahahaha. Ik heb nog een heeeeeeeel klein buffertje en het is sale dus op zich moet het wel lukken maar ja aan de andere kant denk ik..
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Shoppen? Hmmm... Ik ga gewoon op diverse online shops rondneuzen, laad mijn winkelwagen vol en dump de boel weer wanneer het afrekenmoment komt! Ideaal en het schijnt dat meer vrouwen dat doen
Gast- Gast
Ik kan dat laatste niet zo goed haha.Youandi schreef:Shoppen? Hmmm... Ik ga gewoon op diverse online shops rondneuzen, laad mijn winkelwagen vol en dump de boel weer wanneer het afrekenmoment komt! Ideaal en het schijnt dat meer vrouwen dat doen
En ik moet volgende week nog uit eten, dus dan heb ik wel geld nodig.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Youandi schreef:Shoppen? Hmmm... Ik ga gewoon op diverse online shops rondneuzen, laad mijn winkelwagen vol en dump de boel weer wanneer het afrekenmoment komt! Ideaal en het schijnt dat meer vrouwen dat doen
Ja, doe ik ook hahahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Joan: heb je veel verjaardagsbezoek vandaag?
Lejow: herkenbaar he? Haha! Wij zijn een vreemd volk, eigenlijk
Lejow: herkenbaar he? Haha! Wij zijn een vreemd volk, eigenlijk
Gast- Gast
Joan schreef:Hee!
Hé jarige! Gefeliciteeeeerdd!
Erin- Ratel
Haha, echt? Is nooit bij me opgekomen eigenlijkLejow schreef:Youandi schreef:Shoppen? Hmmm... Ik ga gewoon op diverse online shops rondneuzen, laad mijn winkelwagen vol en dump de boel weer wanneer het afrekenmoment komt! Ideaal en het schijnt dat meer vrouwen dat doen
Ja, doe ik ook hahahaha
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Doe ik ookSuus schreef:Haha, echt? Is nooit bij me opgekomen eigenlijkLejow schreef:Youandi schreef:Shoppen? Hmmm... Ik ga gewoon op diverse online shops rondneuzen, laad mijn winkelwagen vol en dump de boel weer wanneer het afrekenmoment komt! Ideaal en het schijnt dat meer vrouwen dat doen
Ja, doe ik ook hahahaha
Gast- Gast
Haha, misschien ben ik dan gewoon een rare vrouw
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Een goedemiddag meiden
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Geniaal!!Youandi schreef:Shoppen? Hmmm... Ik ga gewoon op diverse online shops rondneuzen, laad mijn winkelwagen vol en dump de boel weer wanneer het afrekenmoment komt! Ideaal en het schijnt dat meer vrouwen dat doen
Erin- Ratel
De grap is, dat ik dat online winkelen op bovenstaande manier niet met voorbedachte rade doe. Het gebeurt gewoon
Ik sta op het punt om af te rekenen en dan denk ik: 'Neh!' en sluit ik de hele handel af
Ik sta op het punt om af te rekenen en dan denk ik: 'Neh!' en sluit ik de hele handel af
Gast- Gast
Youandi schreef:De grap is, dat ik dat online winkelen op bovenstaande manier niet met voorbedachte rade doe. Het gebeurt gewoon
Whahahaha! Wat ben je toch ook een lekker wijf!
Erin- Ratel
Erin schreef:Youandi schreef:De grap is, dat ik dat online winkelen op bovenstaande manier niet met voorbedachte rade doe. Het gebeurt gewoon
Whahahaha! Wat ben je toch ook een lekker wijf!
I'm sexy and I know it!
Gast- Gast
Heej Lily
Stofzuiger schreef:Doe ik ookSuus schreef:Haha, echt? Is nooit bij me opgekomen eigenlijkLejow schreef:Youandi schreef:Shoppen? Hmmm... Ik ga gewoon op diverse online shops rondneuzen, laad mijn winkelwagen vol en dump de boel weer wanneer het afrekenmoment komt! Ideaal en het schijnt dat meer vrouwen dat doen
Ja, doe ik ook hahahaha
En ik ook!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Heb zo'n zin om lekkere hapjes te maken op mijn verjaardag
Wanneer ben je jarig, Ibb?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
En ik nietAlex schreef:Stofzuiger schreef:Doe ik ookSuus schreef:Haha, echt? Is nooit bij me opgekomen eigenlijkLejow schreef:Youandi schreef:Shoppen? Hmmm... Ik ga gewoon op diverse online shops rondneuzen, laad mijn winkelwagen vol en dump de boel weer wanneer het afrekenmoment komt! Ideaal en het schijnt dat meer vrouwen dat doen
Ja, doe ik ook hahahaha
En ik ook!
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: