Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+40
nina86
MAS
Annie24
Suusje
Caramba
maiadebij
mauwmauw
Muurvlindertje
Roos
Jasmine
Limburg85
Smaragdje
Ugly Betty
Star007
blondje1313
Amber-
slaatje
CCC
Lejow
tweeling
Le Chat Noir
Pussycat
Viva
bolus26
Puzzle
Triesje1983
JD
**_pearl_**
SleepingBeauty
Silver
Pandora
nillis
Flower_L
myloon
Alyssa
Weegschaal
Linnie1985
Muppetje
Muis
Vlinderjoy
44 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 21 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Silver za 28 jan 2012 - 4:39

Ik heb mezelf verplaatst, en lager in de tabel gezet.
Nog een keer de recepten erbij gepakt. Blijkt dat ik totaal maar 120 capsules krijg, heb er nu 30 st. en op herhaal nog 90. Is dus totaal 60 dgn, betekent dan 1 maand 'ontpillen' en dan kunnen we er voor gaan, dan kom ik uit op april mei, valt alweer mee. Als je in paniek/gefrustreerd bent, kan je soms rare dingen lezen... nerd
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  SleepingBeauty za 28 jan 2012 - 4:59

@ Triestje: Ga heel erg voor jullie duimen!! Wat een gedoe met die verzekeringen dan...
Hopen dat het toch je ei was al dat slijm...heeft het nog niet doorgezet in menstruatie?

@ Linnie: Spannend!!! Ben heel benieuwd!

@ Nillis: Dankje! Spannend hopelijk geen ongi maar lekker zwanger!!

@ Pandora: Veel klusplezier! Wink

@ Fryske Flinder: Dank voor je knuffel! De rust is wel iets terug gekeerd, maar de situatie blijft gewoon nog ff lastig en onzeker vooral! Lekker weer om even te fietsen! Ik zat ook nog te denken om nog even lekker hard te gaan lopen, maar de badkamer moest ook nog gebeuren vanmiddag. Dus ben uitgebreid aan het poetsen geweest Very Happy Nu geen zin meer en het zonnetje is ook weg dus...
Vanmiddag lekker koffie gedronken in verranda bij de V&D in het zonnetje met m'n mams bijgekletst. Heerlijk!! Krijg al zo de voorjaarskriebels...
Hoop dat de capsules in ieder geval helpen voor je! Fijne meevaller nog weer in je laatste reactie!

@ Alyssa: Ja zit echt allemaal even tegen, maar de rust keert weer wat terug gelukkig, de heftigheid is er een beetje af. Maar goed het blijft allemaal erg onzeker en erg balen!! M'n man zit er nog wel flink doorheen...het zijn dan ook zijn ouders en zijn baan... En het is heel erg afwachten allemaal, vooral de financiën voor ons huis.
Als dat zeker is zou ik wel voor een kindje willen gaan. Maar je merkt gewoon dat nu andere dingen je aandacht hebben en dat het ineens helemaal niet zo leuk en onbezorgd is om voor een kindje te gaan.
We zien wel..... Denk dat we er niet helemaal mee stoppen, maar we zijn er nu niet heel bewust mee bezig...
Fijn dat je oprecht blij kunt zijn voor je neef!! Hopelijk dat jullie over een tijdje ook het blijde nieuws kunnen vertellen...

Zo even weer uitgebreid gereageerd op iedereen. Zit heerlijk even op de bank, mijn man is aan het koken Very Happy
Vanavond weer lekker thuis. Lekker beetje rustig aan doen. MIjn man is nog steeds ziek thuis, moet alles op een rijtje zetten....Beetje sipjes...Mja het is ook wel heel veel tegenvallers in 1x. En het zijn nog eens zijn ouders en zijn baan...
Hij zei vandaag nog dat hij wel heeeeeel graag een gezinnetje wil samen I love you

Fijn weekend dames!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Weegschaal za 28 jan 2012 - 6:39

@ Vlinderjoy; Spannend die afspraak bij de kno arts. Hoop voor je dat het geen operatie word, maar als je er beter van gaat horen.....

@ Nillis; Hoop dat deze week snel voorbij gaat voor je!

@ FF; Wat ontzettend vervelend voor een kindje 2012 - Pagina 21 699888

@ Tweeling; Spannend!

@ Alyssa; Wat ben je toch weer heerlijk positief! voor een kindje 2012 - Pagina 21 699888

@ Sleepingbeauty; Wat een tegenvallers allemaal voor een kindje 2012 - Pagina 21 699888

@ Anniej_S; Bij enig bloedverlies wil niet alleen mijn man absoluut niet, maar ook ik laat hem dan niet toe! Maar nu verlies ik alleen overdag wat, s'avonds echt helemaal niets meer. Dus vandaar dat het geen probleem is Wink

@ Triesje; Ik duim voor je!!! Ik herken veel afscheiding ook als eisprong...

@ Pandora; Succes deze dagen!

@ Linnie; Spannend hoor!

Ik heb nog steeds wat bloedverlies, maar heb geen twijfels meer of dit mijn menstruatie is. Die duurt nooit langer dan 3 a 4 dgn en dan heb ik rood en bruin bloed, geen roze slijm ( fijne details Wink ). We klussen verder gewoon om de dag, dan is het niet te missen.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Triesje1983 za 28 jan 2012 - 6:48

@ Linnie: fijn dat het etentje toch wel gezellig was meid!
He jammer meid... Nou ik houd je in de gaten... Je houd 't zeker nog spannend voor ons hihihhi.

@ Smaragdje: ja he? Ben ook erg benieuwd wat ik van de week te horen krijg. Ik word dinsdag gebeld door mijn verzekering en in dezelfde week ook door de poli zelf Very Happy.

@ Majadebij: welkom hier meid! Very Happy. Jij ook succes als jullie in september ervoor gaan Very Happy.

@ Nillis: wilde gisteravond al klussen, maar manlief sliep al voordat ik op bed lag, dus helaas... vanavond maar weer Very Happy... Ik hoop 't ook Very Happy.
Was 't gezellig met je zus vandaag?

@ Pandara: ben er wel mee bezig ja... Ze weten precies hoe de vork in de steel zit, heb alles uitgelegd.
Dankjewel. Dat klussen komt wel goed. Word toch vanavond ipv gisteren...
Veel plezier met je etentje Very Happy.

@ FF: Ik heb mijn NOD op 2 februari gezet, omdat ik uitgegaan was van 30 dagen (omdat ik in de cyclussen bij het proberen voor J.oshua steeds tussen de 27 en 31 dagen zat). Ik ga er vanuit dat deze niet zal kloppen deze keer hahahaha. Wij klussen al vanaf de 13e om de dag hihihihi. Hoe bedoel je dat kan 't ook wel wat anders zijn? Ik ben idd hoog verzekerd, dus hoop dat gewoon alles vergoed word whahaha. Maar dat denk ik niet ;-). Maar ze zijn nog steeds in onderhandeling, dus wie weet Very Happy...Welke medicatie heb je ook alweer gekregen dan? Ik heb dat geloof ik gemist...

@ Alyssa: ooow meid, gefeliciteerd met je neef en zijn vriendin Very Happy...

@ Spetterdespat: welkom hier meid. Gaan jullie er nu dan ook echt meteen helemaal voor? Zo ja, succes Very Happy.

@ Vlinderjoy: ow hihihi... weer iemand met dit verschijnsel... Ik kende het dus echt helemaal niet... Is de eerste keer (voor zover ik weet) dat ik dit heb gehad...

@ Suusje: kan 't geen eipijn zijn dan?

@ SleepingBeauty: nee het heeft niet doorgezet, nu heb ik helemaal niks meer... Ow wat een luxe zeg!!! Een man die kookt... dat heb ik helaas niet...

@ Weegschaal: dankjewel meid... wat zou 't toch super zijn als 't wel een eisprong is, al ga ik daar niet vanuit... Ik durf nergens meer vanuit te gaan whahahaha. We houden 't gewoon lekker in de gaten.
Succes met klussen meid! Very Happy.

Hier vandaag lekker bij mijn ouders geweest en met hen naar de stad geweest. Manlief heb ik weer naar huis gestuurd en naar bed gestuurd met paracetamol. Hij was duizelig en misselijk. Nu gaat 't gelukkig weer helemaal goed met hem. (heb nog wel eens goede ideeën )

In de stad was ik geslaagd voor J.oshua bij de C&A voor 2 truien en 2 shirtjes en dat voor maar 10, 50 euro! . Altijd fijn, een aanbieding bovenop een bestaande aanbieding ...En nog in maat 98 ook . LOL.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Suusje za 28 jan 2012 - 8:08

Wat is ei pijn? En hoort daar ook bloedverlies bij? Alvast bedankt!

Suusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 69
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Silver za 28 jan 2012 - 8:11

Suusje schreef:Wat is ei pijn? En hoort daar ook bloedverlies bij? Alvast bedankt!
Pijn van de ei-sprong. En dat kan rozig zijn, hoeft niet.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  nillis za 28 jan 2012 - 8:15

@ Suusje geen idee

@ all, vandaag al de hele dag een beetje een zere buik en doe nu net lekker een joggingbroek aan. Ga ik even naar de wc verlies ik slijm met bloed. Hoop toch niet dat ik ongi wordt want dan ben ik ineens weer een week eerder ongi en snap ik niets van mijn cyclus. We wachten maar af. Was altijd zo regelmatig en nu willen we voor een tweede en slaat alles op hol.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Silver za 28 jan 2012 - 8:15

Triesje, ik heb een ontstekingsremmer voor mijn vele slijmbeursontstekingen gekregen, en niet de gewone standaard ibuprofen, of diclofenac, maar Celebrex, met die ontstekingsremmer is het niet verstandig zwanger te worden, of te zijn. Is heel erg schadelijk voor de ongeboren vrucht. En het heeft tijd nodig om het lichaam weer uit te gaan.
Ik dacht met dat vele slijm zoals je verteld, kan het dan niet een zwangerschap zijn? (of is dat onmogelijk?)
Wou je niet onnodig in spanning zetten. Maar even spannend idd, hopelijk komt het helemaal goed met die onderhandeling.

Nillis, hoop het ook niet voor je!

All, Ik heb net even op bed gelegen, fijn die bijwerkingen vermoeidheid... Sad Nu me opfrissen en dan naar verjaardag van een vriendin van me, vriendlief blijft lekker thuis. En ik ga het niet laat maken, anders ben ik wel een gevaar (ook voor anderen) op de weg...
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Triesje1983 za 28 jan 2012 - 8:24

FryskeFlinter schreef:Triesje, ik heb een ontstekingsremmer voor mijn vele slijmbeursontstekingen gekregen, en niet de gewone standaard ibuprofen, of diclofenac, maar Celebrex, met die ontstekingsremmer is het niet verstandig zwanger te worden, of te zijn. Is heel erg schadelijk voor de ongeboren vrucht. En het heeft tijd nodig om het lichaam weer uit te gaan.
Ik dacht met dat vele slijm zoals je verteld, kan het dan niet een zwangerschap zijn? (of is dat onmogelijk?)
Wou je niet onnodig in spanning zetten. Maar even spannend idd, hopelijk komt het helemaal goed met die onderhandeling.

Geeft toch niks meid? Oooow ok, ja dat medicijn ken ik niet hihihi. Dan is 't idd maargoed dat je even wacht idd.
Ik gebruik bijna dagelijks tramadol ivm m'n HMS, maar in overleg met de huisarts mag ik deze, mocht ik het echt nodig hebben 1x op een dag gebruiken ipv 3x... Dit ivm mijn bekken. Vandaar dat ik 't vroeg.
Ik ben iemand die altijd denkt dat vrijwel niets onmogelijk is, maar dit zou dan alleen kunnen als ik dus m'n ei gemist heb met de tempen en de ovulatietesten hihihihi. Ik ga dus echt nergens vanuit...
Ik hoop ook dat mijn verzekering eruit gaat komen met deze kliniek Very Happy. Dat zal een hoop geld schelen hihihih.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Smaragdje za 28 jan 2012 - 11:17

@ Alyssa, wat fijn voor jouw neef en zijn vriendin dat zee en kindje verwachten! Hopelijk is het voor jou ook snel zover!

@ Linnie, jammer dat je niet test hoor!

@ FF, hopelijk kunnen jullie er dan echt voor gaan.

Zo, vandaag hier dag 32. Voor mijn zoontje had ik een cyclus van 31-33 dagen. Ik dacht de vruchtbare dagen herkend te hebben en dan zou het nu ongeveer al begonnen moeten zijn. Denk dat ik het dus verkeerd heb gehad, dus wacht weer lekker af. Hoop alleen dat hij niet veel langer is dan dat aantal dagen voor een kindje 2012 - Pagina 21 561177

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 20:43

Goedenmorgen!..het is alweer zondag! Wat gaat het toch snel! Manlief ligt nog steeds in bed dus ik ben met Y.enthe al op! We smikkelen nu beiden van ons broodje..heb ook last van een beetje buikpijn, maargoed..dat nemen we maar voorlief!

Gister niet veel gedaan, manlief meost werken van 12 tot 8 en mijn ouders kwamen eten! Lekker een rustig dagje gehad met mn kleine liefje! Vandaag ook niks bijzonders op de planning en aankomende week ook rustig qua werken..tot nu toe staan er maar 4 clienten op de planning, en morgen 1tje zwart..2 uurtjes helpen, ag toch weer 20euro haha

@Triesje; hoe is het met je? Nog geklust? ;-) hopelijk was het je ei en het is nu wel raak!

@Linnie; goed om te lezen dat het wel een geslaagd etentje was! En waarom laat je ons nu zo lang wachten haha..

@smaragdje, lekker gewerkt?

@maiadebij, wij zouden ook graag 3 kindjes willen verwelkomen! Laten wij nu eerst maar even voor een 2e gaan! En ik zou idd ook nog even wachten totdat de oudste naar school is! En ik snap wat je bedoeld met ik wil het nu ook wel meteen!

@Nillis, lekker geshopt? Hopelijk blijft je ongi uit...maar ik herken wel de vage klachten omtrend het ongi worden..nu was het mijn 1e ongi zonder hormonen en ik begon al 1 week van te voren viezigheid te verliezen en rare klachten zoals misselijk etc...nooit gehad ook. Jammer dat je lichaam zo van slag is? Heb je misschien al zink geprobeerd? Las dat er meerdere meiden dat slikken voor een regelmatige cyclus!

@Pandora, leuk etentje gehad? Waar zijn jullie geweest?

@Alyssa, ja echt vreselijk! Ik kan je voorstellen dat het hier ook NIET gezellig was in huis hoor hahahaha....Dag in dag uit ongesteld zo'n beetje..pfff om echt gek van te worden..en was ik het een dag niet, dan werd ik het de dag erna wel weer...niemand wist waar het vandaan kwam! Nu heb ik begin jan. spiraal eruit laten halen, de dag erna werd ik hevig ongesteld (alweer haha) en daar was het echt VOORBIJ! Heerlijk..nja gister begon het weer , maar niet meer elke dag gehad zeg maar! Dus als het nu zo blijft met 1x in de maand, vind ik het prima! Heb wel mooi mijn voorraadje mvb en tampons opgemaakt in de afgelopen maanden. Wat leuk dat er een achternichtje- of neefje komt! lekker vertroetelen tegen die tijd dan!

@Suus idd vervelend! Hopelijk weet de HA raad ;-)

@FF, April en mei is zo joh..(uhm ik zou het liefst ook gister al zwanger zijn geweest ipv dan! haha) Maargoed..we hebben nog even dus..kunnen we mekaar beetje er doorheen slepen..wij gaan ook pas echt ROND die tijd voor een 2e..

@SleepingBeauty, wat heeft je man voor je gekookt? En het is ook echt balen van alles! Alles komt zo dan op hetzelfde moment he? Hoelang waren je schoonouders samen? Hopelijk slepen jullie je er zelf een beetje doorheen, samen..en hoe leuk zou het idd dan zijn om een eigen gezin te stichten? Tis jullie zeer zeker nu, gegund!

Fijne zondag!

Gast
Gast

Bericht  bolus26 zo 29 jan 2012 - 0:15

zo ook hier een lazy sunday na een mega drukke week! en er nog 1 voor de boeg!

heb even vlug vlug alles doorgelezen om toch een beetje bij te blijven!

wat is een NOD ook alweer?Embarassed

triesje hopelijk was het eindelijk je ei!

linnie spannend hoor!

alyssa ik hoop dat je je alweer wat beter voelt!

Ik ben er een heleboel vergeten(sorry vind ik zelf ook altijd vervelend als ik vergeten word)

ik zou volgens mn cyclusapp op mn telefoon donderdag ongesteld moeten worden dus we wachten af
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Smaragdje zo 29 jan 2012 - 0:18

bolus26 schreef:zo ook hier een lazy sunday na een mega drukke week! en er nog 1 voor de boeg!

heb even vlug vlug alles doorgelezen om toch een beetje bij te blijven!

wat is een NOD ook alweer?Embarassed

triesje hopelijk was het eindelijk je ei!

linnie spannend hoor!

alyssa ik hoop dat je je alweer wat beter voelt!

Ik ben er een heleboel vergeten(sorry vind ik zelf ook altijd vervelend als ik vergeten word)

ik zou volgens mn cyclusapp op mn telefoon donderdag ongesteld moeten worden dus we wachten af

Je NOD, is de de dag dat je ongesteld zou moeten worden.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  bolus26 zo 29 jan 2012 - 1:13

ow jaa! bedankt!

nou donderdag dus!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Pussycat zo 29 jan 2012 - 3:51

@ FF Hoef je dan maar 2 pillen per dag te slikken? Gelukkig is het allemaal al minder erg dan je dacht dat scheelt alweer. Eigenlijk moest ik ook aan de diclofenac, maar heel eigenwijs heb ik dat niet gedaan. Maar bij mij is het ook minder noodzakelijk dan dat het bij jou is. Embarassed

@ Tweeling Spannend! Ook al op het wachtbankje al nieuws?

@ Alyssa Gelukkig wordt de pijn al wel minder. J

@ Sleepingbeauty Wat een tegenvallers allemaal zeg! Jammer dat je niet meer kan doen dan afwachten hé? L Ik hoop gauw op beter nieuws voor jullie.

@ Anniej Bedankt voor de duidelijke uitleg. Een heel verhaal inderdaad haha, maar nu snap ik wel waarom de fysio jullie inderdaad nog even wil blijven zien totdat ze goed loopt.

@ Triesje Hoe is je temp nu steeds? Bij mijn eisprong heb ik nooit roze slijm, maar blijkbaar kan het dus wel… of toch zwangerschap. Spannend in ieder geval…. Afwachten maar weer.

@ Nillis heeft het bij jou doorgezet of niet? (maar 26 dagen is toch gewoon een nette cyclus?)

@ Linnie Leuke droom haha misschien werkelijkheid? Zo spannend bij jou!!

@ Suusje, maar als die bloeding rond je eisprong is dan kan je er weinig aan doen ben ik bang? Aan de andere kant misschien ook wel weer handig weet je tenminste wanneer je eisprong is haha J Maar kan me voorstellen dat het ook vervelend kan zijn.

@ all Dag 27 vandaag en ik voel nog steeds niks... haha dus weer niks bijzonders te melden. *gaat weer terug naar het wachtbankje*

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220

Bericht  Triesje1983 zo 29 jan 2012 - 4:02

Hey meiden,

@ Anniej: heerlijk toch zo'n rustig dagje? Very Happy. Hier vandaag een nergens zin in dagje hahahaha. Jazeker hebben we geklust hahahaha.

@ Bolus: ik hoop 't ook, maar ga nergens vanuit... Welke foon heb jij? En wat voor cyclusapp?

@ Pussycat: in mijn onderschrift staat een link naar mijn tempkaartje, daar kun je 't bijhouden Very Happy... Heb de laatste dagen steeds netjes 36,5 gehad. Vanmorgen wassie 36,6... Maar hier voor jou nog even de link Very Happy. My Ovulation Chart
Ik ga dus nergens vanuit... geen ei, geen zwangerschap... Ik zie 't wel...Al vind ik 't wel spannend hahahaha...

Hier echt een nietsdoen dagje... Ik heb besloten dat ik vanavond ga wassen als J.oshua op bed ligt... Dan neem ik m'n laptop mee, drinken mee en misschien nog wat lekkers mee en dan kan ik lekker kijken wat ik graag wil en kan manlief op de playstation Very Happy. Plus het scheelt mij een hele hoop op en neer geloop naar zolder... Nu hoef ik dan maar 1 trap op. ;-)
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  nillis zo 29 jan 2012 - 5:14

Lekker rustig hier, dan kun je het nog bijhouden.

@ Triesje, het blijft dus spannend bij jou.

@ Linnie, hoe gaat het daar? Al ongesteld?

@ Pussycat, zeker is 26 dagen een goede cyclus en mag ook niet klagen, maar ik baal ervan dat hij nu zo wisselend is. Twee maand terug was die 28, toen 32 en nu weer 26. Is zo lastig berekenen wanneer je vruchtbare dagen zijn en ik had het altijd strak 30 dagen. De ongi heeft nog niet echt doorgezet. We wachten maar af. Jij dus nog geen bijzonderheden. Nou afwachten maar.

@ Alyssa, hoe gaat het nu bij jou?

@ all, Hier heeft T toch last gekregen van de prikken. Ze is koortsig en huilerig, dus lekker aan het vertroetelen. Hier zet de ongi nog niet echt door, maar verwacht dat morgen wel. Dus heb dan een cyclus van 26 dagen i.p.v de 32 waar ik vanuit ben gegaan. Op zich mag ik niet klagen hoor, want ik heb een cyclus in tegenstelling tot anderen hier. En voor mij is de spanning er nu weer af en gaan we gewoon op naar ronde 3.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Pussycat zo 29 jan 2012 - 5:22

Sorry triesje ik had natuurlijk ook gewoon je kaartje kunnen bekijken stom!
Ik vind het ook spannend bij jou haha. Maar kan er ook niks zinnigs over zeggen afwachten dus...

Niliis Heb je al wel rood bloed dan? Of alleen beetje bruin anders is het ook nog niet officieel begonnen natuurlijk, maar ja ik zou er ook van uit gaan dat het niet is gelukt helaas Sad.
Ik snap ook wel dat je baalt als je zo stipt bent normaal en nu niet. Maar jij was de vorige keer toch in 1 keer zwanger? Dus weet je ook niet hoe je cyclus anders was natuurlijk.

Vorige keer duurde bij mij 8 maanden en al die maanden is het anders geweest varierend tussen 26 en 32 dagen haha. En nu zit ik tussen 26 en 37 dagen maar ja... scratch

Pfff ik was van de week al ziek, maar niet misselijk ofzo alleen koorts verkouden en niet lekker. Dat was eigenlijk helemaal over alleen nog beetje verkouden.
Maar ik kreeg net toch een aanval van misselijkheid gauw naar de wc gerend, maar toen kwam er niks wel veel geboerd. Embarassed
Maar dat heb ik echt nooit... misschien toch zwanger? OF nasleep van de verkoudheid? Ik durf nog niet te testen....

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje zo 29 jan 2012 - 5:28

@ Nillis, helaas is het vaak zo, dat niet alle cyclussengelijk zijn. De hoeveelste ronde was jij de vorige keer zwanger? Wat vervelend dat T last heeft gekregen van haar prikken!

@ Pussycat, denk jij dat het deze cyclus weer 37 dagen is?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Pussycat zo 29 jan 2012 - 5:31

Nee ik denk ook niet meer dat ie zo lang wordt als toen. Ik denk dat mijn cyclus gewoon nog niet goed op gang was en dat gevoel heb ik nu wel. Maar ja ik weet het ook niet...

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Linnie1985 zo 29 jan 2012 - 5:32

Neej hoor nog steeds niks. Gisteren dacht ik een beetje rood te zien, maar daarna niks meer. Voel me verder gewoon prima. Wel wat moeier heb ik het idee. Normaal blijf ik altijd tot best laat op als ik de volgende dag vrij ben, maar gistern was ik zo moe dat ik mijn bed maar ingegaan ben. Heb amper gemerkt dat vriendje lief naar bed kwam haha.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 5:34

PC ik had allang getest, maar dat ben ik voor een kindje 2012 - Pagina 21 394967 mevrouw ongeduld!

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje zo 29 jan 2012 - 5:36

Pussycat schreef:Nee ik denk ook niet meer dat ie zo lang wordt als toen. Ik denk dat mijn cyclus gewoon nog niet goed op gang was en dat gevoel heb ik nu wel. Maar ja ik weet het ook niet...

Dus wanneer ga jij testen ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Pussycat zo 29 jan 2012 - 5:40

Weet niet ik durf niet! Whaha normaal test ik direct, maar wil niet geen streep zien. Wil alleen testen als ik dan 2 streepjes zie, maar misschien doe ik het ook wel straks.
Mijn vriend zei al ben je zwanger? Maar mocht nog niet testen en nu heb ik hem overgehaald en durf ik niet voor een kindje 2012 - Pagina 21 394967
Denk dat ik het straks toch doe ik ben ook jantje ongeduld. Ik test altijd te vroeg hahaha

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Linnie1985 zo 29 jan 2012 - 5:43

Pussycat schreef:Weet niet ik durf niet! Whaha normaal test ik direct, maar wil niet geen streep zien. Wil alleen testen als ik dan 2 streepjes zie, maar misschien doe ik het ook wel straks.
Mijn vriend zei al ben je zwanger? Maar mocht nog niet testen en nu heb ik hem overgehaald en durf ik niet voor een kindje 2012 - Pagina 21 394967
Denk dat ik het straks toch doe ik ben ook jantje ongeduld. Ik test altijd te vroeg hahaha

Haha ik krijg mijn vriend juist niet overgehaald. Daarom is het toch wel makkelijker om nog even te wachten.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud