DagCafé
+16
May
Toet
Lavendel
ExpressoB
Stuiterbal
Erin
Suus
Burn
VeryCherry
Jade
Rush
Lotus
Ibbeltje
Qiara
Sjaantje
Alex
20 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Oe die andere vind ik enger om tegen te komen
Smikk ja dan kijk ik er denk ik ook anders tegen aan als hij hier loopt haha.
Smikk ja dan kijk ik er denk ik ook anders tegen aan als hij hier loopt haha.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Zusje schreef:Ibbeltje schreef:Gelukkig heb je hem weer en is hij neit toen uit het zakje gekropen hahah
Ik vind hem er niet zo eng of vies uit zien dan dat ik dacht dat hij er uit zou zien.
Kan ik inkomen maar jij hebt er dan ook niet honderden tegelijk gezien en ziet niet precies hoe groot ze zijn in vergelijking met de kakkerlakken die je normaal hier in NL ziet (Duitse) .
Ik was echt gaan flippen als hij niet meer in het zakje had gezeten hahaha! Ze zijn namelijk onwijs moeilijk te bestrijden.
Nee oke daar heb je gelijk in. En ja dan zou ik ook zeker flippen hahah.
Zusje, over reizen gesproken, Ik heb vannacht geskyped met de mensen uit Singapore en zelfs naar data gekeken. In maart zijn de tickets echt goed betaalbaar en ik ben nu zo aan het twijfelen. Zou ik gewoon boeken? De zon, maar zeker die mensen doen me heel erg goed en kan beide best wel even gebruiken nu.
Gast- Gast
Weet met al die creatieve topic niet meer waar ik wat moet plaatsen dus ik neem gewoon lekker het vertrouwde dagcafe:
Kijk wat je met lelijke spullen van de kringloop kunt doen. Al vind ik de knoopjes niet zo leuk, maar deze vrouw heeft al haar lampen beplakt. Zal daar zo nog even een grappige foto van plaatsen
(niet quoten)
Kijk wat je met lelijke spullen van de kringloop kunt doen. Al vind ik de knoopjes niet zo leuk, maar deze vrouw heeft al haar lampen beplakt. Zal daar zo nog even een grappige foto van plaatsen
(niet quoten)
Laatst aangepast door Smikkell op do 19 jan 2012 - 7:53; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Geld. Ik moet dan heel hard sparen en er zijn belangrijkere dingen die ik met dat geld zou kunnen/moeten doen. Iemand heeft vorig jaar iets voorgeschoten en ookal is de afspraak dat ik dat voorlopig niet hoef terug te betalen, voelt het niet goed om nu geld uit te geven aan een ticket. Dat soort dingen.Zusje schreef:Waarom zou je het niet doen?
Gast- Gast
Wat grappig inderdaad! Ik loop wel eens (heel erg soms) bij een kringloop naar binnen maar weet nooit wat ik met die spullen moet .
Gast- Gast
Hmm ben daar niet zo weg van Smikk. Niet mijn ding, maar wel creatief.
Overigens over je reis, doen als je graag wil.
Overigens over je reis, doen als je graag wil.
Ik schrok me ook het apelazerus toen ik op de grens van Spanje en Frankrijk in een benzinepomp 2huge kakkerlakken zag, bah bah..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Geld. Ik moet dan heel hard sparen en er zijn belangrijkere dingen die ik met dat geld zou kunnen/moeten doen. Iemand heeft vorig jaar iets voorgeschoten en ookal is de afspraak dat ik dat voorlopig niet hoef terug te betalen, voelt het niet goed om nu geld uit te geven aan een ticket. Dat soort dingen.Zusje schreef:Waarom zou je het niet doen?
Ja begrijpelijk. Heb je een plan bedacht hoe en wanneer je dat geld terug gaat betalen? Wellicht, als je dat plan ook nog kunt uitvoeren (bv een bepaald bedrag per maand opzij leggen) dat je je minder schuldig voelt over het geld dat je daarnaast aan jezelf uitgeeft. Hoe zit het verder qua kosten? Ik bedoel, als ik naar TX ga weet ik dat ik verder geen kosten heb (J. wil altijd alles betalen) maar naar NY bv weer wel (ik ga er ook niet vanuit dat mijn vriendin dingen betaalt haha). Dat is wellicht ook iets om bij stil te staan. Meestal wil je ter plaatse toch ook nog wel iets doen/ kopen etc.
Gast- Gast
(Niet quoten)
Laatst aangepast door Smikkell op do 19 jan 2012 - 7:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik schrok me ook het apelazerus toen ik op de grens van Spanje en Frankrijk in een benzinepomp 2huge kakkerlakken zag, bah bah..
iew bah!
Smikk ook die vind ik vreselijk hahah
Gast- Gast
Ja, die lampen zou ik zelf ook niet zo snel doen. Te druk.Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Ik schrok me ook het apelazerus toen ik op de grens van Spanje en Frankrijk in een benzinepomp 2huge kakkerlakken zag, bah bah..
iew bah!
Smikk ook die vind ik vreselijk hahah
Edit: niet zo snel.. zeg maar gewoon nooit!
Gast- Gast
haha ja te druk idd. Wordt er onrustig van denk ik als ik die in huis heb
Daar ben ik weer
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VC, wat vind jij van de plaatjes die ik heb geplaatst en kijken even naar het haak- en breitopic. Jij kan me vast helpen.
Gast- Gast
Yup, lang geleden dat ik 's avonds op het forum zat.
Ik heb dat patroon voor de gehaakte cactussen wel voor je
Cool.. ik vind ze echt zo leuk en ze passen perfect in mijn huis.VeryCherry schreef:Yup, lang geleden dat ik 's avonds op het forum zat.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Cool.. ik vind ze echt zo leuk en ze passen perfect in mijn huis.VeryCherry schreef:Yup, lang geleden dat ik 's avonds op het forum zat.
Even kijken of ik het kan vinden, staat ergens op de computer
Nee, ik denk ik doe eens wat nieuwsSmikkell schreef:Geen 'Helleuw'?Maple schreef:Hoi!!
Gast- Gast
Nou, het werkt.Maple schreef:Nee, ik denk ik doe eens wat nieuwsSmikkell schreef:Geen 'Helleuw'?Maple schreef:Hoi!!
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: