DagCafé
+16
May
Toet
Lavendel
ExpressoB
Stuiterbal
Erin
Suus
Burn
VeryCherry
Jade
Rush
Lotus
Ibbeltje
Qiara
Sjaantje
Alex
20 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Stofzuiger schreef:Dat geeft overigens juist geen rust in huis. Heb enorm moeten wennen aan al dat kleurige speelgoed in mijn woonkamer...Erin schreef:Stofzuiger schreef:Ik hou juist van strak en eenheid, rust. Heb zelfs 2 kinderen uit dezelfde serie
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Idd anders Lily, maar wel leuk.
Ik vind dingen wel snel leuk, maar zou er zelf niet voor kiezen. Mijn zusje heeft een kleine woonkamer en veel kleur. Ik vind het wel leuk, maar zou zelf gek worden.
Ik vind het bij andere mensen echt heel leuk, als het huis veel kleur en creativiteit etc uitstraalt. Maar thuis wil ik dat echt absoluut niet. Wit, grijs en zwart, met enkele verdwaalde minidingen met kleur, moment van zwakte Ook heel recht/strak.
Huis van mijn zus is echt precies het tegenovergesteld, das zo grappig Donkere vloer, overal bruin, hout, prulletjes, versiering, barok, kleedjes
Gast- Gast
Reva schreef:Ibbel, je moet je ticker nog aanpassen
jaa maar is nog niet officiële weegdag Wat let jij goed op trouwens hahah
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Smikkell schreef:Maar dan is het maar alvast af en misschien vind je vriend het ook lelijk staa, of ziet hoe graag je wilt en gaat dan vanzelf het tafelblad halenVeryCherry schreef:Smikkell schreef:En hoelang denkt hij daar nog over te doen? Beginnen met verven kan natuurlijk al.VeryCherry schreef:Ik wacht nog steeds braaf op het moment dat mijn vriend het tafelbad uit de berging haalt, dan hebben we eindelijk een waanzinnig mooie tafel en kan ik de stoelen in pasteltinten verven
Geen idee, ik ben opgehouden het te vragen
Kan de stoelen nu al wel verven, maar dat ziet er schuwlelijk uit bij een zwarte tafel.
Welke kleuren wil je?
Ik wil de stoelen in pastelroze/blauw/groen-of-oranje/geel
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb niks bruins in huis
Ibbeltje schreef:Reva schreef:Ibbel, je moet je ticker nog aanpassen
Ja, over 12 dagen is de maand alweer voorbij
Gast- Gast
Groen en oranje zijn beide leuk. dat wordt een 5e stoel.VeryCherry schreef:Smikkell schreef:Maar dan is het maar alvast af en misschien vind je vriend het ook lelijk staa, of ziet hoe graag je wilt en gaat dan vanzelf het tafelblad halenVeryCherry schreef:Smikkell schreef:En hoelang denkt hij daar nog over te doen? Beginnen met verven kan natuurlijk al.VeryCherry schreef:Ik wacht nog steeds braaf op het moment dat mijn vriend het tafelbad uit de berging haalt, dan hebben we eindelijk een waanzinnig mooie tafel en kan ik de stoelen in pasteltinten verven
Geen idee, ik ben opgehouden het te vragen
Kan de stoelen nu al wel verven, maar dat ziet er schuwlelijk uit bij een zwarte tafel.
Welke kleuren wil je?
Ik wil de stoelen in pastelroze/blauw/groen-of-oranje/geel
Gast- Gast
Whahaha ja Eigenlijk wel hè, dat rekje met vaasjes hè, in pastelkleuren, die kleurtjes moeten het worden. Staat wel een foto op FB.
Ik wil trouwens ook nog een randje boven het fornuis betegelen met retro-tegels.
Ik wil trouwens ook nog een randje boven het fornuis betegelen met retro-tegels.
Reva schreef:Ibbeltje schreef:Reva schreef:Ibbel, je moet je ticker nog aanpassen
Jaa maar het was wel te kort voor 5 kg...maar 2kg heb ik iig nu gehaald dus kan er net onder zitten denk ik
Daar zit geen oranje in..VeryCherry schreef:Whahaha ja Eigenlijk wel hè, dat rekje met vaasjes hè, in pastelkleuren, die kleurtjes moeten het worden. Staat wel een foto op FB.
Retro tegels op de kop tikken dan. Ik wil mijn aanrechtblad betegelen, dat had ik al gezegd, toch?
Gast- Gast
Ik ga de vijf ook niet halen deze maand. Ik ben gestopt met wegen, dus kan het ook niet nagaan.Ibbeltje schreef:Reva schreef:Ibbeltje schreef:Reva schreef:Ibbel, je moet je ticker nog aanpassen
Jaa maar het was wel te kort voor 5 kg...maar 2kg heb ik iig nu gehaald dus kan er net onder zitten denk ik
Gast- Gast
dat had je al eens gezegd ja ik wil onze salontafel nog bekleden met hetzelfde behang als op de muur. En dan het hobbelpaard nog opknappen maar dat doe ik pas als we weten of het een jongen of meisje wordt. Verder wil ik heel veel maar of vind J het niks of we hebben er geen plaats voor (wonen niet zo groot)
Gast- Gast
In die nieuwe kast kan wel mooi mijn kringloopservies en mijn wol Genoeg redenen om er gewoon een plekje voor te zoeken.
Gast- Gast
Die tegels heb ik al maanden in huis
Maar meiden, tot vanavond. Ik ga koken!
Hmm.. wat houdt je tegen dan?VeryCherry schreef:Die tegels heb ik al maanden in huis
Smakelijk eten vast!
Gast- Gast
kokkerel ze
Smikkel goede reden inderdaad om een mooi plaatsje te zoek ervoor Jij hebt toch ook eens zo`n kooi opgeknapt, die vind ik ook erg mooi
Smikkel goede reden inderdaad om een mooi plaatsje te zoek ervoor Jij hebt toch ook eens zo`n kooi opgeknapt, die vind ik ook erg mooi
Gast- Gast
Lily schreef:dat had je al eens gezegd ja ik wil onze salontafel nog bekleden met hetzelfde behang als op de muur. En dan het hobbelpaard nog opknappen maar dat doe ik pas als we weten of het een jongen of meisje wordt. Verder wil ik heel veel maar of vind J het niks of we hebben er geen plaats voor (wonen niet zo groot)
Salontafel met behang?? Hoe werk je dat af met lak of zo?
Ben ook erg benieuwd naar het hobbelpaard.
SMikk> Ook al haal ik de 5 nu niet, die komt wel...na einde van de maand ga ik weer een nieuw doel maken
Smikkell schreef:In die nieuwe kast kan wel mooi mijn kringloopservies en mijn wol Genoeg redenen om er gewoon een plekje voor te zoeken.
Over wol gesproken, volgens mij reed ik langs een wolwinkeltje vandaag. Binnenkort eens binnen kijken
ja inderdaad die ga ik aflakken Moet me er alleen nog toe zetten haha terwijl het eigenlijk zo gedaan is.
Gast- Gast
Wel leuk idee Lily Ben benieuwd ook hoe dat zal gaan worden.
Smikkell schreef:Ik ga de vijf ook niet halen deze maand. Ik ben gestopt met wegen, dus kan het ook niet nagaan.Ibbeltje schreef:Reva schreef:Ibbeltje schreef:Reva schreef:Ibbel, je moet je ticker nog aanpassen
Ik wel jeej
Gast- Gast
Wat een leuk idee lily. Ik zag wel laatst dit:
http://pinterest.com/pin/65302263316616082/
Lijkt mij ook erg leuk om eens uit te proberen(alleen dan geen onderzetters maken, maar echt tegeltjes voor aan de muur)
http://pinterest.com/pin/65302263316616082/
Lijkt mij ook erg leuk om eens uit te proberen(alleen dan geen onderzetters maken, maar echt tegeltjes voor aan de muur)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
ziet er leuk uit misschien dat ik dit weekend dan eens werk ga maken van het tafeltje, denk dat ik met een kwartiertje klaar ben haha.
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: