DagCafé
+16
May
Toet
Lavendel
ExpressoB
Stuiterbal
Erin
Suus
Burn
VeryCherry
Jade
Rush
Lotus
Ibbeltje
Qiara
Sjaantje
Alex
20 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Oh ja Smikk dan ben je wel regelmatig in die buurt ja. Maar ja helaas dan dus niet betaalbaar voor jou.
En ove rje blog ja scheelt als je telkens bepaalde dag update zeg maar en dan even niks. Kan het mij wel voorstellen
En ove rje blog ja scheelt als je telkens bepaalde dag update zeg maar en dan even niks. Kan het mij wel voorstellen
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
[quote="Smikkell"]
Ik had een Ikea huis, maar vind dat al snel zo standaard. Heb je foto's van jouw inrichting Smik?Stofzuiger schreef:Dat vind ik wel een verschil. Ik vind een Ikea huis als veel leuker, dan een leenbakker huis.Smikkell schreef:O, nee, geen leenbakker hier haha! Eigen ontwerp en hand gemaakt.Kruimeldief schreef:Maar nu laat je het woordje Leenbakker weg.Smikkell schreef:Alles uit dezelfde serie... Kijk, daar begint het al
Heb accessoires allemaal in Zilver, Grijs en Zwart. En de box is wit.
Gast- Gast
OOk leuk huisje heb jij Lily. Leuk juist alle verschillen te zien bij iedereen.
Ik gruwel van complete series meubels. De enige overeenkomst die de meeste meubels in huis hebben is dat er van die sierlijke hoekjes en zo aanzitten ^^ Zo heb ik ook al jaren een paarse fluwelen bank op het oog, maar die ligt way boven mijn budget
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Poeh! ben ik weer.. net 2uur in bed gelegen en kleinbeetje geslapen, bah bah bah
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Foto?Lily schreef:achja ons huis is ook anders dan anders maar wij zijn er blij mee
Gast- Gast
Lily schreef:ziek expresso?
ja :-( kl.te zooi!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik hou juist van strak en eenheid, rust. Heb zelfs 2 kinderen uit dezelfde serie
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik hou juist van strak en eenheid, rust. Heb zelfs 2 kinderen uit dezelfde serie
Gast- Gast
Dacht ik ook al.Stofzuiger schreef:Foto?Lily schreef:achja ons huis is ook anders dan anders maar wij zijn er blij mee
VC haar huis vind ik leuk.
Gast- Gast
Ik wacht nog steeds braaf op het moment dat mijn vriend het tafelbad uit de berging haalt, dan hebben we eindelijk een waanzinnig mooie tafel en kan ik de stoelen in pasteltinten verven
En hoelang denkt hij daar nog over te doen? Beginnen met verven kan natuurlijk al.VeryCherry schreef:Ik wacht nog steeds braaf op het moment dat mijn vriend het tafelbad uit de berging haalt, dan hebben we eindelijk een waanzinnig mooie tafel en kan ik de stoelen in pasteltinten verven
Gast- Gast
Idd anders Lily, maar wel leuk.
Ik vind dingen wel snel leuk, maar zou er zelf niet voor kiezen. Mijn zusje heeft een kleine woonkamer en veel kleur. Ik vind het wel leuk, maar zou zelf gek worden.
Ik vind dingen wel snel leuk, maar zou er zelf niet voor kiezen. Mijn zusje heeft een kleine woonkamer en veel kleur. Ik vind het wel leuk, maar zou zelf gek worden.
Gast- Gast
Smikkell schreef:En hoelang denkt hij daar nog over te doen? Beginnen met verven kan natuurlijk al.VeryCherry schreef:Ik wacht nog steeds braaf op het moment dat mijn vriend het tafelbad uit de berging haalt, dan hebben we eindelijk een waanzinnig mooie tafel en kan ik de stoelen in pasteltinten verven
Geen idee, ik ben opgehouden het te vragen
Kan de stoelen nu al wel verven, maar dat ziet er schuwlelijk uit bij een zwarte tafel.
Ik zie te weinig van Lily haar huis om te kunnen oordelen.Stofzuiger schreef:Idd anders Lily, maar wel leuk.
Mijn huis is nu ook voller dan dat ik zelf aan kan eigenlijk
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik hou juist van strak en eenheid, rust. Heb zelfs 2 kinderen uit dezelfde serie
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Maar dan is het maar alvast af en misschien vind je vriend het ook lelijk staa, of ziet hoe graag je wilt en gaat dan vanzelf het tafelblad halenVeryCherry schreef:Smikkell schreef:En hoelang denkt hij daar nog over te doen? Beginnen met verven kan natuurlijk al.VeryCherry schreef:Ik wacht nog steeds braaf op het moment dat mijn vriend het tafelbad uit de berging haalt, dan hebben we eindelijk een waanzinnig mooie tafel en kan ik de stoelen in pasteltinten verven
Geen idee, ik ben opgehouden het te vragen
Kan de stoelen nu al wel verven, maar dat ziet er schuwlelijk uit bij een zwarte tafel.
Welke kleuren wil je?
Laatst aangepast door Smikkell op do 19 jan 2012 - 4:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat geeft overigens juist geen rust in huis. Heb enorm moeten wennen aan al dat kleurige speelgoed in mijn woonkamer...Erin schreef:Stofzuiger schreef:Ik hou juist van strak en eenheid, rust. Heb zelfs 2 kinderen uit dezelfde serie
Gast- Gast
wij houden van natuurdingen, dus hout e.d. Zo heb ik ergens een lamp gezien gemaakt van een wortel van een boom zo gaaf. Ons huis zit veel bruin in met oranje decoratie dingen.
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: