DagCafé
+16
May
Toet
Lavendel
ExpressoB
Stuiterbal
Erin
Suus
Burn
VeryCherry
Jade
Rush
Lotus
Ibbeltje
Qiara
Sjaantje
Alex
20 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Stofzuiger schreef:Of mijn WA doet het niet, ofiedereen is me aan het negeren...
Gast- Gast
Ach Smikk zo blijf je wel bezig
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Stofzuiger schreef:Stofzuiger schreef:Of mijn WA doet het niet, ofiedereen is me aan het negeren...
Nietus!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Inderdaad. Hier in huis ben ik altijd bezig. Nog zoveel ideeen. Haak, brei, zelfmaak ideeen en ideeen qua inrichting enz. En er komen steeds weer nieuwe ideeen bij.. Misschien moet ik stoppen met woonblogs lezen en mijn abo op VTwonen en 101woonideeen opzeggen en ze ook nooit meer kopenIbbeltje schreef:Ach Smikk zo blijf je wel bezig
Ik kan daar echt hele dagen mee bezig zijn.
Laatst aangepast door Smikkell op do 19 jan 2012 - 3:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Heb jou niet eens op WA, mutsErin schreef:Stofzuiger schreef:Stofzuiger schreef:Of mijn WA doet het niet, ofiedereen is me aan het negeren...
Nietus!
Smik heeft testje uitgevoerd, en hij doet het gewoon. Nou... ze kunnen nu allemaal de boom in, de rest van de dag negeer IK! Zo.
Gast- Gast
Nu vind ik het eng dat je mijn inrichting komt keuren....Smikkell schreef:Inderdaad. Hier in huis ben ik altijd bezig. Nog zoveel ideeen. Haak, brei, zelfmaak ideeen en ideeen qua inrichting enz. En er komen steeds weer nieuwe ideeen bij.. Misschien moet ik stoppen met woonblogs lezen en mijn abo op VTwonen en 101woonideeen opzeggen en ze ook nooit meer kopenIbbeltje schreef:Ach Smikk zo blijf je wel bezig
Gast- Gast
Jep! Maar niet met roze gereedschapStofzuiger schreef:Ga je zelf een muur bouwen Smik? You're so COOL!
Gast- Gast
Zo, nu ben jij de gene die bang is Dat kleed keur is denk af, de rest zal wel meevallen denk.Stofzuiger schreef:Nu vind ik het eng dat je mijn inrichting komt keuren....Smikkell schreef:Inderdaad. Hier in huis ben ik altijd bezig. Nog zoveel ideeen. Haak, brei, zelfmaak ideeen en ideeen qua inrichting enz. En er komen steeds weer nieuwe ideeen bij.. Misschien moet ik stoppen met woonblogs lezen en mijn abo op VTwonen en 101woonideeen opzeggen en ze ook nooit meer kopenIbbeltje schreef:Ach Smikk zo blijf je wel bezig
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Heb jou niet eens op WA, mutsErin schreef:Stofzuiger schreef:Stofzuiger schreef:Of mijn WA doet het niet, ofiedereen is me aan het negeren...
Nietus!
Smik heeft testje uitgevoerd, en hij doet het gewoon. Nou... ze kunnen nu allemaal de boom in, de rest van de dag negeer IK! Zo.
Sterker nog, ik heb niet eens WA
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
O daar ben ik niet gehecht aan, maar het is zo lekker warm onder je voeten. In de zomer gaat het weer weg.Smikkell schreef:Zo, nu ben jij de gene die bang is Dat kleed keur is denk af, de rest zal wel meevallen denk.Stofzuiger schreef:Nu vind ik het eng dat je mijn inrichting komt keuren....Smikkell schreef:Inderdaad. Hier in huis ben ik altijd bezig. Nog zoveel ideeen. Haak, brei, zelfmaak ideeen en ideeen qua inrichting enz. En er komen steeds weer nieuwe ideeen bij.. Misschien moet ik stoppen met woonblogs lezen en mijn abo op VTwonen en 101woonideeen opzeggen en ze ook nooit meer kopenIbbeltje schreef:Ach Smikk zo blijf je wel bezig
Als je van kleur houd ben je bij mij wel aan het verkeerde adres, dat heb ik niet haha.
Gast- Gast
Straks met het hele bedrijf naar een restaurant hier vlakbij. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Smikkell schreef:Inderdaad. Hier in huis ben ik altijd bezig. Nog zoveel ideeen. Haak, brei, zelfmaak ideeen en ideeen qua inrichting enz. En er komen steeds weer nieuwe ideeen bij.. Misschien moet ik stoppen met woonblogs lezen en mijn abo op VTwonen en 101woonideeen opzeggen en ze ook nooit meer kopenIbbeltje schreef:Ach Smikk zo blijf je wel bezig
Fijn toch, beter dan je te vervelen. En nee niet ophouden met blogs lezen en zo gewoon doorgaan. Dan kunnen wij leuke ideeen weer op doen via jou
Rush schreef:Straks met het hele bedrijf naar een restaurant hier vlakbij. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren
Spannend
Rush schreef:Straks met het hele bedrijf naar een restaurant hier vlakbij. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren
uit eten?
Gast- Gast
Schaatsen lijkt me sterk...Lily schreef:Rush schreef:Straks met het hele bedrijf naar een restaurant hier vlakbij. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren
uit eten?
Gast- Gast
Nee, dan zouden ze dat wel melden. Wel zo handig voor de mensen die thuis op je zitten te wachtenLily schreef:Rush schreef:Straks met het hele bedrijf naar een restaurant hier vlakbij. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren
uit eten?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik hou van heeeeeel veel wit en van grijs. Maar mijn bank is paars. Momenteel ben ik alles wat nog kleur heeft, wit aan het verven. Ik hou iig niet van gekleurde wanden, lime groen, leenbakker alles in een serie woonkamers en accessoires allemaal in een kleurStofzuiger schreef:O daar ben ik niet gehecht aan, maar het is zo lekker warm onder je voeten. In de zomer gaat het weer weg.Smikkell schreef:Zo, nu ben jij de gene die bang is Dat kleed keur is denk af, de rest zal wel meevallen denk.Stofzuiger schreef:Nu vind ik het eng dat je mijn inrichting komt keuren....Smikkell schreef:Inderdaad. Hier in huis ben ik altijd bezig. Nog zoveel ideeen. Haak, brei, zelfmaak ideeen en ideeen qua inrichting enz. En er komen steeds weer nieuwe ideeen bij.. Misschien moet ik stoppen met woonblogs lezen en mijn abo op VTwonen en 101woonideeen opzeggen en ze ook nooit meer kopenIbbeltje schreef:Ach Smikk zo blijf je wel bezig
Als je van kleur houd ben je bij mij wel aan het verkeerde adres, dat heb ik niet haha.
Gast- Gast
Alles uit dezelfde serie... Kijk, daar begint het al
Heb accessoires allemaal in Zilver, Grijs en Zwart. En de box is wit.
Laatst aangepast door Stofzuiger op do 19 jan 2012 - 3:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nee, ik ben niet iemand die zich snel verveelt.Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Inderdaad. Hier in huis ben ik altijd bezig. Nog zoveel ideeen. Haak, brei, zelfmaak ideeen en ideeen qua inrichting enz. En er komen steeds weer nieuwe ideeen bij.. Misschien moet ik stoppen met woonblogs lezen en mijn abo op VTwonen en 101woonideeen opzeggen en ze ook nooit meer kopenIbbeltje schreef:Ach Smikk zo blijf je wel bezig
Fijn toch, beter dan je te vervelen. En nee niet ophouden met blogs lezen en zo gewoon doorgaan. Dan kunnen wij leuke ideeen weer op doen via jou
Mijn abo heb ik pas twee maanden, was een cadeau aan mezelf, dus die heb ik voorlopig nog even (twee abo's voor de prijs van een ) En die woonblogs zijn veel te verslavend, als is mijn eigen blog al stil sinds 31-12 en daar krijg ik nu commentaar op.
Mijn huis is echt te klein voor al mijn ideeen. In een leger en ruimer huis komt alles veel beter uit. Nog even verder dromen dus.
Gister werd mij gevraagd of ik aan die kant van de stad kom wonen, omdat ik daar altijd ben. Ik heb gezegd dat ik dat best wil als zij dat onderling met elkaar regelen en betalen. De prijzen daar passen niet in mijn budget.
Gast- Gast
Maar nu laat je het woordje Leenbakker weg.Kruimeldief schreef:Alles uit dezelfde serie.. Kijk, daar begint het al
Gast- Gast
[quote="Smikkell"]
O, nee, geen leenbakker hier haha! Eigen ontwerp en hand gemaakt.Kruimeldief schreef:Maar nu laat je het woordje Leenbakker weg.Smikkell schreef:Alles uit dezelfde serie... Kijk, daar begint het al
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee, ik ben niet iemand die zich snel verveelt.
Mijn abo heb ik pas twee maanden, was een cadeau aan mezelf, dus die heb ik voorlopig nog even (twee abo's voor de prijs van een ) En die woonblogs zijn veel te verslavend, als is mijn eigen blog al stil sinds 31-12 en daar krijg ik nu commentaar op.
Mijn huis is echt te klein voor al mijn ideeen. In een leger en ruimer huis komt alles veel beter uit. Nog even verder dromen dus.
Gister werd mij gevraagd of ik aan die kant van de stad kom wonen, omdat ik daar altijd ben. Ik heb gezegd dat ik dat best wil als zij dat onderling met elkaar regelen en betalen. De prijzen daar passen niet in mijn budget.
En cadeautjes moet je van genieten
Van wie krijg je commentaar over je blog dan? 31-12 tot nu is nog niet zo heel lang vind ik
En ja als mensen je willen sponsoren voor meer ruimte en zo ja waarom niet
Ja, ik zei dat ik in die buurt niets kon betalen en gaf toen aan wat mijn huur nu is. Toen begrepen ze het wel.Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Nee, ik ben niet iemand die zich snel verveelt.
En cadeautjes moet je van genieten
Van wie krijg je commentaar over je blog dan? 31-12 tot nu is nog niet zo heel lang vind ik
En ja als mensen je willen sponsoren voor meer ruimte en zo ja waarom niet
(niet quoten)
Commentaar van de lezers van mijn blog.. Normaal blog ik om de dag ongeveer en sowieso elke zondag en maandag.
Laatst aangepast door Smikkell op do 19 jan 2012 - 4:21; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
[quote="Stofzuiger"]
Dat vind ik wel een verschil. Ik vind een Ikea huis als veel leuker, dan een leenbakker huis.Smikkell schreef:O, nee, geen leenbakker hier haha! Eigen ontwerp en hand gemaakt.Kruimeldief schreef:Maar nu laat je het woordje Leenbakker weg.Smikkell schreef:Alles uit dezelfde serie... Kijk, daar begint het al
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: