DagCafé
+16
May
Toet
Lavendel
ExpressoB
Stuiterbal
Erin
Suus
Burn
VeryCherry
Jade
Rush
Lotus
Ibbeltje
Qiara
Sjaantje
Alex
20 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Je woont toch niet in een kasteel, of wel soms..Reva schreef:Smikkell schreef:Ja, Reva en ik zijn morgen heel de dag vrij en liggen tot laat in bed.
mijn huis en ik moeten om acht uur toonbaar zijn voor een monteur
Gast- Gast
Smikkell schreef:Je woont toch niet in een kasteel, of wel soms..Reva schreef:Smikkell schreef:Ja, Reva en ik zijn morgen heel de dag vrij en liggen tot laat in bed.
mijn huis en ik moeten om acht uur toonbaar zijn voor een monteur
Hmm, nee, maar ik wel me wel graag douchen en aankleden voordat hij komt, dus ik moet wil de wekker zetten.
Gast- Gast
Goedemorgen. Reva ben je op tijd wakker??
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen vanuit de trein!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Kut, haha, ik heb te vroeg gewogen Precies 0,0 Aaargh. Had toch tot morgen moeten wachten of beter mijn best moeten doen op de wc
Gast- Gast
Ik bleek gisteren opeens bijna een kg te zijn afgevallen in 6 dagen... terwijl ik 0,2 kg per week zou gaan proberen aan te komen. Ik heb echt veel gegeten, dus ik snap er niets van.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Oh balen Reev! Maar jij had toch geen weegschaal?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Lotus schreef:Ik bleek gisteren opeens bijna een kg te zijn afgevallen in 6 dagen... terwijl ik 0,2 kg per week zou gaan proberen aan te komen. Ik heb echt veel gegeten, dus ik snap er niets van.
Je lichaam moet natuurlijk wel weer wennen aan veel eten. Een meisje bij mij in de groep moet eten als een bouwvakker en komt daar soms niet eens van aan. In haar en jouw geval is het lichaam gewend aan weinig eten en moet het gaan wennen aan grote(re) hoeveelheden eten.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Mja, en het zegt deze ene keer natuurlijk ook niet zoveel. Ben wel benieuwd hoe het zich verder zal gaan ontwikkelen. Ik vind het maar lastig allemaal, dat geworstel met eten. Hoe gaat het nu met jou?Alex schreef:Lotus schreef:Ik bleek gisteren opeens bijna een kg te zijn afgevallen in 6 dagen... terwijl ik 0,2 kg per week zou gaan proberen aan te komen. Ik heb echt veel gegeten, dus ik snap er niets van.
Je lichaam moet natuurlijk wel weer wennen aan veel eten. Een meisje bij mij in de groep moet eten als een bouwvakker en komt daar soms niet eens van aan. In haar en jouw geval is het lichaam gewend aan weinig eten en moet het gaan wennen aan grote(re) hoeveelheden eten.
Lotus- Ratel
Alex schreef:Oh balen Reev! Maar jij had toch geen weegschaal?
Jewel, ik heb toch een Wii
Gast- Gast
Alex schreef:Lotus schreef:Ik bleek gisteren opeens bijna een kg te zijn afgevallen in 6 dagen... terwijl ik 0,2 kg per week zou gaan proberen aan te komen. Ik heb echt veel gegeten, dus ik snap er niets van.
Dat denk ik idd ook. Je lichaam moet ook gewoon even een nieuwe verbranding op peil krijgen denk ik..
Gast- Gast
Haha, nou ja, beter dat dan dat je bent aangekomen toch? Ze zeggen wel dat stilstand achteruitgang is, maar in het geval van afvallen vind ik dat je stilstand als positief moet beschouwen. Soms moet je lichaam ook gewoon even stabiliseren.Reva schreef:Kut, haha, ik heb te vroeg gewogen Precies 0,0 Aaargh. Had toch tot morgen moeten wachten of beter mijn best moeten doen op de wc
Gast- Gast
+1Reva schreef:Alex schreef:Lotus schreef:Ik bleek gisteren opeens bijna een kg te zijn afgevallen in 6 dagen... terwijl ik 0,2 kg per week zou gaan proberen aan te komen. Ik heb echt veel gegeten, dus ik snap er niets van.
Dat denk ik idd ook. Je lichaam moet ook gewoon even een nieuwe verbranding op peil krijgen denk ik..
Gast- Gast
Bruce schreef:Haha, nou ja, beter dat dan dat je bent aangekomen toch? Ze zeggen wel dat stilstand achteruitgang is, maar in het geval van afvallen vind ik dat je stilstand als positief moet beschouwen. Soms moet je lichaam ook gewoon even stabiliseren.Reva schreef:Kut, haha, ik heb te vroeg gewogen Precies 0,0 Aaargh. Had toch tot morgen moeten wachten of beter mijn best moeten doen op de wc
Ik ben wel afgevallen hoor, dus geen stilstand, maar 1 ons te weinig voor het nieuwe begingetal Al is een keer stilstand ook geen ramp, maar ik wil dat getal gewoon zien
Gast- Gast
Ik voel me net Queen
Was aan het stofzuigen in een jurkje met daaronder heel harige benen en een handdoek om mijn haar
Was aan het stofzuigen in een jurkje met daaronder heel harige benen en een handdoek om mijn haar
Gast- Gast
Klinkt leuk!Reva schreef:Ik voel me net Queen
Lotus- Ratel
Goedemorgen!
Another day @ the office! Zometeen gebak bestellen want morgen ben ik 5 jaar bij de zaak.
Another day @ the office! Zometeen gebak bestellen want morgen ben ik 5 jaar bij de zaak.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wat voor gebak gaat het worden?
Lotus- Ratel
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40