DagCafé
+16
May
Toet
Lavendel
ExpressoB
Stuiterbal
Erin
Suus
Burn
VeryCherry
Jade
Rush
Lotus
Ibbeltje
Qiara
Sjaantje
Alex
20 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Zelda Ik vind je tóch een toppertje!
Meiden, ik ben er vandoor! Fijne dag nog!
Meiden, ik ben er vandoor! Fijne dag nog!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Helemaal mee eens.VeryCherry schreef:Wat daar mis mee is?! Alles!! Ik kan er werkelijk met mijn hoofd niet bij dat het überhaupt bestaat. Je gaat als vrouw toch niet eens in huis klussen als het gereedschap roze is? Alsof dat het ineens aantrekkelijk maakt en je superkrachten krijg waardoor je alles kan maken.
Gast- Gast
Dankjullie
Ja een off day inderdaad, ik denk dat het ook door het weer komt, ik word altijd vrolijk als het zonnetje schijnt. Nu heeft het serieus de hele dag geregend.
Ik wil naar bed
Ja een off day inderdaad, ik denk dat het ook door het weer komt, ik word altijd vrolijk als het zonnetje schijnt. Nu heeft het serieus de hele dag geregend.
Ik wil naar bed
Gast- Gast
Smikkell schreef:Helemaal mee eens.VeryCherry schreef:Wat daar mis mee is?! Alles!! Ik kan er werkelijk met mijn hoofd niet bij dat het überhaupt bestaat. Je gaat als vrouw toch niet eens in huis klussen als het gereedschap roze is? Alsof dat het ineens aantrekkelijk maakt en je superkrachten krijg waardoor je alles kan maken.
Halleluja
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Sjaantje schreef:Reev, sorry, dat heb ik inderdaad niet goed gelezen 90% kans van wél, dus Holy ...
Dan kom ik bij jou op les
Gast- Gast
waar heb je dan eigenlijk in hemelsnaam roze gereedschap? Ken wel tuingereedschap met leuke printjes, maar geloof niet dat ik hamers e.d. in het roze gezien heb of met printjes.
Gast- Gast
Staat een foto op FB en er zijn ook roze boormachines en dergelijke te koop
trouwens, zelfs als het met kersjes zou zijn zou ik het niet willen hebben
trouwens, zelfs als het met kersjes zou zijn zou ik het niet willen hebben
Net zo grappig als een theeserviesje voor kleine meisjes, voor hun is het leuk, voor volwassen vrouwen vind ik het zwaar onnozel.
Goed, ik ga mezelf van de bank af slepen en naar de douche sloffen....en ga ook even een ibuprofen innemen, misschien dat dat de hoofdpijn wat verlicht. Fijne middag/avond nog meiden!
Gast- Gast
zit nu eens op ebay te kijken en daar heb je ook roze bouwhelmen en van die heupdingen voor het gereedschap in te bewaren in het roze. Ook vind ik gereedschap met bloemetjesprint. En ik vind het er wel leuk en grappig uitzien. Er zijn zoveel onnozele dingen hier, ach.
Gast- Gast
Hey, een roze gereedschapskoffer kan ik nog wel waarderen
Iewh die dingen zijn net zo a-sexy als een heuptasje
Ja? Das jammer, maarrr, ik ben ben bijna jarig ^^
Smikkell schreef:VeryCherry schreef:Ja? Das jammer, maarrr, ik ben ben bijna jarig ^^
Nja, ik maart pas hoor
Wat vind je van het kastje Smikk?
In maart toch, VC?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Goedemiddag!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
RozeVeryCherry schreef:Smikkell schreef:VeryCherry schreef:Ja? Das jammer, maarrr, ik ben ben bijna jarig ^^
Nja, ik maart pas hoor
Wat vind je van het kastje Smikk?
Ik ben nu toevallig ook een kastje aan het zoeken. Ik wil hem alleen vierkant en dan in de badkamer aan de muur. Morgen naar de kringloop.
Gast- Gast
Ik wil eigenlijk vandaag verder met het verven van de deuren. Ik moet eerst dingen af gaan ronden voor ik aan nieuwe dingen ga beginnen. Ik heb nu ook weer een kast om op te knappen, maar denk dat ik die voorlopig even zo laat voor ik er iets mee ga doen. Ik vind het mooit om de binnenkant wit te maken en de buitenkant licht grijs, maar dat past niet bij de muur waar hij tegenaan moet (eventueel de enige plek waar ik hem kwijt kan). En ik wil ook wat meer rust, dus dan wordt hij voorlopig denk helemaal wit en dan ooit, in een groter huis, maak ik de buitenkant licht grijs.
Ik ben tussendoor nog een kussen voor iemand aan het breien op verzoek, terwijl ik eigenlijk wat meer wilde gaan haken. Ik heb nog een halve lapjesdeken liggen waar ik mee verder moet en nog 600 andere ideeen.
Ik heb besloten de gang wel helemaal wit te laten en dus ook de muur. En over muren gesproken, ik moet nog steeds de muur bij de keuken en slaapkamer bouwen. Daar heb ik zo'n zin in.
Ik ben tussendoor nog een kussen voor iemand aan het breien op verzoek, terwijl ik eigenlijk wat meer wilde gaan haken. Ik heb nog een halve lapjesdeken liggen waar ik mee verder moet en nog 600 andere ideeen.
Ik heb besloten de gang wel helemaal wit te laten en dus ook de muur. En over muren gesproken, ik moet nog steeds de muur bij de keuken en slaapkamer bouwen. Daar heb ik zo'n zin in.
Laatst aangepast door Smikkell op do 19 jan 2012 - 3:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: