DagCafé
+16
May
Toet
Lavendel
ExpressoB
Stuiterbal
Erin
Suus
Burn
VeryCherry
Jade
Rush
Lotus
Ibbeltje
Qiara
Sjaantje
Alex
20 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Wat voor website zit je Lily?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Gewoon vermoeidheid omdat ik mijn leventje weer oppak en daarnaast ben ik 'gewoon' weer ziek dankzij mijn werk. Mijn weerstand wordt kunstmatig laag gehouden en als je dan op een kdv werkt... Maar ik ben het hele weekend vrij, zaterdag t/m maandag helemaal niets in de agenda dus dan kan ik mooi ff bijkomenReva schreef:Sjaaaaaaaan
Wat stom dat je je zo voelt.. Hoe komt het?
Maar nu moet ik zometeen toch maar eens gauw gaan douchen, vanmiddag 2x fysio en vanavond nog naar koor.
Hoe is het met jou dan?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Rush schreef:Wat voor website zit je Lily?
die zag ik gewoon op FB, maar een tijd geleden ging daar ook een plaatje rond over die soldaat. Zal eens kijken of ik `m nog vind.
Gast- Gast
Ben muffins aan het maken, wow! kijk net in mijn combi oven, die dingen groeien! hard! haha oeps! zitten nu tegen elkaar aan en ploffen bijna uit het bakje.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Aaaaaaaaaaaaaaargh! Ik haal Lily en Zelda steeds door elkaar door hun avatars!!
Ik was er heilig van overtuigd dat Zelda dat plaatje had gepost...
Sjaantje schreef:Gewoon vermoeidheid omdat ik mijn leventje weer oppak en daarnaast ben ik 'gewoon' weer ziek dankzij mijn werk. Mijn weerstand wordt kunstmatig laag gehouden en als je dan op een kdv werkt... Maar ik ben het hele weekend vrij, zaterdag t/m maandag helemaal niets in de agenda dus dan kan ik mooi ff bijkomenReva schreef:Sjaaaaaaaan
Wat stom dat je je zo voelt.. Hoe komt het?
Maar nu moet ik zometeen toch maar eens gauw gaan douchen, vanmiddag 2x fysio en vanavond nog naar koor.
Hoe is het met jou dan?
Waarom houden ze je weerstand kunstmatig laag als ik vragen mag? of komt dat gewoon door je medixatie? Toen ik nog in het obderwijs werkte en vooral bij de kleutergroepen was ik in het begin ook continu verkouden, griepje, keelpijn, irritant is dat.
Ik ben toe aan weekend. Heel onrustig gevoel, alsof ik ergens zenuwachtig voor ben, weet alleen niet waarvoor, haha.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Aaaaaaaaaaaaaaargh! Ik haal Lily en Zelda steeds door elkaar door hun avatars!!
zo erg lijken die toch niet op elkaar haha
edit zie nu de ballonnenovereenkomst
Gast- Gast
Lily schreef:Sjaantje schreef:Aaaaaaaaaaaaaaargh! Ik haal Lily en Zelda steeds door elkaar door hun avatars!!
zo erg lijken die toch niet op elkaar haha
edit zie nu de ballonnenovereenkomst
Precies, de ballonnen en de kleurtjes!
Reva, tuurlijk mag je dat vragen!
Mijn weerstand wordt laag gehouden omdat reuma een auto-immuun-ziekte is. Kortgezegd betekent dat dat mijn lijf, mijn afweersysteem eigenlijk, dénkt dat er 'indringers' (virussen, bacterieën, etc) zijn en die wilt bestrijden met ontstekingen. Maar: er zijn helemaal geen indringers, dus valt mijn lichaam in feite zichzelf aan. Door mijn weerstand laag te houden, voorkom je dus dat het lichaam onnodig gaat ontsteken want door die ontstekingen ontstaan juist de schades aan mijn gewrichten.
Ik dacht hetzelfde!Sjaantje schreef:Aaaaaaaaaaaaaaargh! Ik haal Lily en Zelda steeds door elkaar door hun avatars!!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Blij dat ik niet de enige ben, Suus!
Nee, een hint van 'Sjaan en Suus, leer es beter kijken!!'Lily schreef:is dat een hint van zoek weer een andere avatar?
Smikkell schreef:Woensdag toevallig?Alex schreef:Ik wil je dikwangen ook weer eens zien, Stoffie!
Ligt eraan hoe laat.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
dat lijkt me ook heftig reva. Dat je gewoon weet dat je waarschijnlijk ooit eens reuma krijgt.
Gast- Gast
Reev, het zit ook ingewikkeld in elkaar, dus ik onthou liefst de Jip-en-Janneke-versie Reuma is een 'aandoening aan het bewegingsapparaat' maar de oorzaak zit juist in je afweersysteem en de gevolgen in je bewegingsapparaat, dus je gewrichten. Bij mij is het zo dat mijn spieren niet worden aangetast door de reuma, maar mijn spieren worden aangetast door de schades in mijn gewrichten, die op hun beurt weer ontstaan zijn door onnodige ontstekingen. Volg je t nog???
Lijkt me overigens wel heel moeilijk te weten dat je kans hebt om reuma te krijgen. 10% klinkt als niet zo heel veel, maar de kans is er dus wél! Ik ben trouwens een gevalletje-dikke-vette-pech, bij mij is het niet erfelijk.
Lijkt me overigens wel heel moeilijk te weten dat je kans hebt om reuma te krijgen. 10% klinkt als niet zo heel veel, maar de kans is er dus wél! Ik ben trouwens een gevalletje-dikke-vette-pech, bij mij is het niet erfelijk.
Haha, inderdaad, de mannen op jullie avatars lijken in ieder geval niet op elkaarSjaantje schreef:Blij dat ik niet de enige ben, Suus!Nee, een hint van 'Sjaan en Suus, leer es beter kijken!!'Lily schreef:is dat een hint van zoek weer een andere avatar?
Suus- Lady Post-a-lot
Sjaantje schreef:Reev, het zit ook ingewikkeld in elkaar, dus ik onthou liefst de Jip-en-Janneke-versie Reuma is een 'aandoening aan het bewegingsapparaat' maar de oorzaak zit juist in je afweersysteem en de gevolgen in je bewegingsapparaat, dus je gewrichten. Bij mij is het zo dat mijn spieren niet worden aangetast door de reuma, maar mijn spieren worden aangetast door de schades in mijn gewrichten, die op hun beurt weer ontstaan zijn door onnodige ontstekingen. Volg je t nog???
Ja ik volg je nog Wel ingewikkeld verhaal idd.
Jij mij niet, haha. We hebben juist 90% kans, haha, was het maar 10%
Gast- Gast
Ik las het van Sjaan juist positief: dat je 10 % kans hebt dat je het niet krijgt, dat die kans er dus ook is
Suus- Lady Post-a-lot
Ik heb dit plaatje al sinds ik Zelda heet, dus ik was eeeerderSjaantje schreef:Aaaaaaaaaaaaaaargh! Ik haal Lily en Zelda steeds door elkaar door hun avatars!!
Gast- Gast
Suus schreef:Ik las het van Sjaan juist positief: dat je 10 % kans hebt dat je het niet krijgt, dat die kans er dus ook is
Zo kan je het ook nog lezen idd
En tja, ik zie het wel. Heb je toch niet in de hand en het zegt ook niks over de ernst natuurlijk, je hebt echt honderden vormen en gradaties en misschien is zijn de huidige klachten soms al alles wat eruit komt.
Gast- Gast
Hoi.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: