DagCafé
+16
May
Toet
Lavendel
ExpressoB
Stuiterbal
Erin
Suus
Burn
VeryCherry
Jade
Rush
Lotus
Ibbeltje
Qiara
Sjaantje
Alex
20 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Is het voor jou niet makkelijker om rechtstreeks te gaan?June schreef:Jeujj! Ik kan ook 's middags. Niet te vroeg hoor, want ik moet eerst een uur naar Smik reizen en ik moet de avond ervoor naar een feestje en in de uitnodiging stond dat niet meegaan naar de stad niet tot de opties behoorde (hè, vervelend!).
Ik kan wel rond twaalf uur in jouw stad zijn, Smik. Ik wil ook mét dikwangen trouwens .
Er kan zoveel gemakkelijk zijn, ik wil gezellig via jou
Gast- Gast
Lavendel schreef:June schreef:Lavendel schreef:Misschien vinden je dikwangen het wel leuk om iets van Nederland te zien. En dan spreken jullie gezellig af bij Djoenie/June/Kotsie 1.0 af in N.ijmegen.
Kom jij dan ook?
Nee. Nu durf ik niet meer.
Whaha ik had je eerste smiley wel gezien.
Gast- Gast
June schreef:Lavendel schreef:June schreef:Lavendel schreef:Misschien vinden je dikwangen het wel leuk om iets van Nederland te zien. En dan spreken jullie gezellig af bij Djoenie/June/Kotsie 1.0 af in N.ijmegen.
Kom jij dan ook?
Nee. Nu durf ik niet meer.
Whaha ik had je eerste smiley wel gezien.
Waarom niet ?
Omdat bij het idee alleen al het angstzweet uitbrak bij jou. ()
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Is voor mij wel goedkoperJune schreef:Smikkell schreef:Is het voor jou niet makkelijker om rechtstreeks te gaan?June schreef:Jeujj! Ik kan ook 's middags. Niet te vroeg hoor, want ik moet eerst een uur naar Smik reizen en ik moet de avond ervoor naar een feestje en in de uitnodiging stond dat niet meegaan naar de stad niet tot de opties behoorde (hè, vervelend!).
Ik kan wel rond twaalf uur in jouw stad zijn, Smik. Ik wil ook mét dikwangen trouwens .
Er kan zoveel gemakkelijk zijn, ik wil gezellig via jou
Gast- Gast
Mijn buurman is zijn huis aan het verbouwen geloof ik, of hij zit achter een muis aan. Sjeees wat een kabaal. En dan terwijl ik nog nooit eerder iets van mijn buren gehoord heb. Okee, op een paar dartpijltjes na.
Gast- Gast
Ik kom gewoon via jou hoor, ik zoek wel even uit hoe het dan zit met in- en uitchecken.
Lavendel: Jaa sorry, die stond eronder! Heus, het was niet de bedoeling
Lavendel: Jaa sorry, die stond eronder! Heus, het was niet de bedoeling
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mijn buurman is zijn huis aan het verbouwen geloof ik, of hij zit achter een muis aan. Sjeees wat een kabaal. En dan terwijl ik nog nooit eerder iets van mijn buren gehoord heb. Okee, op een paar dartpijltjes na.
Je buurman met al zijn rotzooi?
Lavendel- Ratel
Ja.Lavendel schreef:Smikkell schreef:Mijn buurman is zijn huis aan het verbouwen geloof ik, of hij zit achter een muis aan. Sjeees wat een kabaal. En dan terwijl ik nog nooit eerder iets van mijn buren gehoord heb. Okee, op een paar dartpijltjes na.
Je buurman met al zijn rotzooi?
Gast- Gast
Hoe kan hij nou verbouwen? Waar moet al zijn zooi heen?
Lavendel- Ratel
Ik wil je dikwangen ook weer eens zien, Stoffie!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Het klinkt of alles instort en alsof er heel veel valt steeds als hij wat optilt..Lavendel schreef:Hoe kan hij nou verbouwen? Waar moet al zijn zooi heen?
Gast- Gast
Woensdag toevallig?Alex schreef:Ik wil je dikwangen ook weer eens zien, Stoffie!
Gast- Gast
Euh.. Ja!
Had je al geklaagd bij de gemeente? Misschien heeft hij gelijk een waarschuwing gekregen dat zijn zooi weg moet..
Had je al geklaagd bij de gemeente? Misschien heeft hij gelijk een waarschuwing gekregen dat zijn zooi weg moet..
Lavendel- Ratel
Nee, en dat gaat ook niet zomaar. Gemeente kan weinig doen en voordat ze echt ergens ingrijpen zijn er maanden voorbij. RegeltjeslandLavendel schreef:Euh.. Ja!
Gast- Gast
Mm irritant.
Ladies, ik ga in bed mijn slechte vrouwenboek lezen en daarna over ontzettend lekkere mannen dromen. Fijne avond nog, gedraag je, geen ruzie maken en optijd naar bed.
Ladies, ik ga in bed mijn slechte vrouwenboek lezen en daarna over ontzettend lekkere mannen dromen. Fijne avond nog, gedraag je, geen ruzie maken en optijd naar bed.
Lavendel- Ratel
Lekker negatief weer. Het helpt meestal op op te noemen welk gedrag je wel wenst te zien, i.p.v. niet.
Toch trusten.
Toch trusten.
Gast- Gast
Godver, nu zit die muis in het hoekje waar ik net die klem weg haal.
Vervelend, Reva. Weet je ook waar het door komt deze keer?
Vervelend, Reva. Weet je ook waar het door komt deze keer?
Gast- Gast
Ik ga slapen!
Slaap lekker, zonnetjes. Blijf lekker positief en vang veel muizen !
Gast- Gast
Haha. Trusten Djoenie. Morgen tentamen?June schreef:Ik ga slapen!
Gast- Gast
Yes, maar weet al een maand dat ik voor deze niet ging studeren, dus ik ga lekker falen morgen . Doe waar je goed in bent toch ?
Sweet dreams
Sweet dreams
Gast- Gast
Gelukkig kun je er zelf grappen over maken. Succes dan maar, met falen.June schreef:Yes, maar weet al een maand dat ik voor deze niet ging studeren, dus ik ga lekker falen morgen . Doe waar je goed in bent toch ?
Sweet dreams
Gast- Gast
June schreef:Ik ga slapen!
Ok
Ik ga ook slapen. Net klaar met administratie voor werk. Morgenochtend weer wat mensen verblijden met mijn bezoek . Mss S. lief aankijken (telefonisch weliswaar) en vragen of ik wat eerder mag stoppen. Ben er wel klaar mee...
Gast- Gast
Je muis heeft denk ik al een keer familie dood zien gaan in zo'n val...
Ik weet niet, ik hang tussen keihard huilen en hysterisch worden of mezelf onder mn bed verstoppen in
Ik weet niet, ik hang tussen keihard huilen en hysterisch worden of mezelf onder mn bed verstoppen in
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: