DagCafé
+16
May
Toet
Lavendel
ExpressoB
Stuiterbal
Erin
Suus
Burn
VeryCherry
Jade
Rush
Lotus
Ibbeltje
Qiara
Sjaantje
Alex
20 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Ja, stiekem ook een beetje.Lavendel schreef:Zit je nou te showen hoe populair je bent?
Ik niet, 0 berichtjes
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Bahah wou je testen of hij wel werkte?
Lavendel- Ratel
Ik had een keer een rattenklem die dichtklapte... Klapte zo mijn nagel eraf. Pfff had echt geluk want die verbrijzelt zo je vinger
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik snel kijken op WA... Niks... En zoooveel mensen hebben mijn nummer!
Ik niet hoor.
Gast- Gast
ik ook niet.June schreef:Zusje schreef:Ik snel kijken op WA... Niks... En zoooveel mensen hebben mijn nummer!
Ik niet hoor.
Gast- Gast
Nee, ik zette hem neer daar waar ik hem als laatste zag... Hij moet er *** gewoon in met zijn kop.Lavendel schreef:Bahah wou je testen of hij wel werkte?
Gast- Gast
Nee, ik ben nu aan het boodschappen tussen Djoenie en Kruimeldief. Djoenie, Kruimeldief kan in de middag.Stofzuiger schreef:ik ook niet.June schreef:Zusje schreef:Ik snel kijken op WA... Niks... En zoooveel mensen hebben mijn nummer!
Ik niet hoor.
Gast- Gast
Wie is Djoenie?
Lavendel- Ratel
kruimeldief kan heel de dag, maar de dikwangen zijn 's morgens weg.Smikkell schreef:Nee, ik ben nu aan het boodschappen tussen Djoenie en Kruimeldief. Djoenie, Kruimeldief kan in de middag.Stofzuiger schreef:ik ook niet.June schreef:Zusje schreef:Ik snel kijken op WA... Niks... En zoooveel mensen hebben mijn nummer!
Ik niet hoor.
Gast- Gast
Niet dat je zonder je dikwangen niet leuk genoeg bent, maar ik zou het wel leuk vinden om mijn neefjes ook te zien.Stofzuiger schreef:kruimeldief kan heel de dag, maar de dikwangen zijn 's morgens weg.Smikkell schreef:Nee, ik ben nu aan het boodschappen tussen Djoenie en Kruimeldief. Djoenie, Kruimeldief kan in de middag.Stofzuiger schreef:ik ook niet.June schreef:Zusje schreef:Ik snel kijken op WA... Niks... En zoooveel mensen hebben mijn nummer!
Ik niet hoor.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:jaloers?Reva schreef:Lavendel schreef:Wie is Djoenie?
Kotsie 1.0
Gast- Gast
Jaaaa, vind ik ook hoorSmikkell schreef:Niet dat je zonder je dikwangen niet leuk genoeg bent, maar ik zou het wel leuk vinden om mijn neefjes ook te zien.Stofzuiger schreef:kruimeldief kan heel de dag, maar de dikwangen zijn 's morgens weg.Smikkell schreef:Nee, ik ben nu aan het boodschappen tussen Djoenie en Kruimeldief. Djoenie, Kruimeldief kan in de middag.Stofzuiger schreef:ik ook niet.June schreef:Zusje schreef:Ik snel kijken op WA... Niks... En zoooveel mensen hebben mijn nummer!
Ik niet hoor.
Gast- Gast
Misschien vinden je dikwangen het wel leuk om iets van Nederland te zien. En dan spreken jullie gezellig af bij Djoenie/June/Kotsie 1.0 af in N.
Laatst aangepast door Lavendel op wo 18 jan 2012 - 11:10; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
Jeujj! Ik kan ook 's middags. Niet te vroeg hoor, want ik moet eerst een uur naar Smik reizen en ik moet de avond ervoor naar een feestje en in de uitnodiging stond dat niet meegaan naar de stad niet tot de opties behoorde (hè, vervelend!).
Ik kan wel rond twaalf uur in jouw stad zijn, Smik. Ik wil ook mét dikwangen trouwens .
Ik kan wel rond twaalf uur in jouw stad zijn, Smik. Ik wil ook mét dikwangen trouwens .
Gast- Gast
Lavendel schreef:Misschien vinden je dikwangen het wel leuk om iets van Nederland te zien. En dan spreken jullie gezellig af bij Djoenie/June/Kotsie 1.0 af in N.ijmegen.
Kom jij dan ook?
Gast- Gast
Dan heb ik halverwege een nieuwe kinderwagen nodig omdat mijn banden doorgesleten zijn.Lavendel schreef:Misschien vinden je dikwangen het wel leuk om iets van Nederland te zien. En dan spreken jullie gezellig af bij Djoenie/June/Kotsie 1.0 af in N.ijmegen.
Gast- Gast
June schreef:Lavendel schreef:Misschien vinden je dikwangen het wel leuk om iets van Nederland te zien. En dan spreken jullie gezellig af bij Djoenie/June/Kotsie 1.0 af in N.ijmegen.
Kom jij dan ook?
Nee. Nu durf ik niet meer.
Whaha ik had je eerste smiley wel gezien.
Laatst aangepast door Lavendel op wo 18 jan 2012 - 11:11; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
Stofzuiger schreef:Dan heb ik halverwege een nieuwe kinderwagen nodig omdat mijn banden doorgesleten zijn.Lavendel schreef:Misschien vinden je dikwangen het wel leuk om iets van Nederland te zien. En dan spreken jullie gezellig af bij Djoenie/June/Kotsie 1.0 af in N.ijmegen.
Je kunt ook een stukje met de trein.
Gast- Gast
Is het voor jou niet makkelijker om rechtstreeks te gaan?June schreef:Jeujj! Ik kan ook 's middags. Niet te vroeg hoor, want ik moet eerst een uur naar Smik reizen en ik moet de avond ervoor naar een feestje en in de uitnodiging stond dat niet meegaan naar de stad niet tot de opties behoorde (hè, vervelend!).
Gast- Gast
Lavendel schreef:June schreef:Lavendel schreef:Misschien vinden je dikwangen het wel leuk om iets van Nederland te zien. En dan spreken jullie gezellig af bij Djoenie/June/Kotsie 1.0 af in N.ijmegen.
Kom jij dan ook?
Nee. Nu durf ik niet meer.
Whaha ik had je eerste smiley wel gezien.
Waarom niet ?
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: