DagCafé
+16
May
Toet
Lavendel
ExpressoB
Stuiterbal
Erin
Suus
Burn
VeryCherry
Jade
Rush
Lotus
Ibbeltje
Qiara
Sjaantje
Alex
20 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Nee, ik heb zowat een hele apotheek hier, maar dan net weer geen slaaptabletjes...Stofzuiger schreef:Heb je geen slaaptabletjes Sjaan?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zie dat zo voor me als een groot mierennest dat ineens compleet uit elkaar valt haha . Nee, lijkt me geen goed plan idd! Fijne nacht meiden!
Gast- Gast
Ik heb je toch niet op een idee gebrachtZusje schreef:Ik zie dat zo voor me als een groot mierennest dat ineens compleet uit elkaar valt haha . Nee, lijkt me geen goed plan idd! Fijne nacht meiden!
Gast- Gast
Overal in Nederland breken rellen uit enzo...Zusje schreef:Ik zie dat zo voor me als een groot mierennest dat ineens compleet uit elkaar valt haha . Nee, lijkt me geen goed plan idd! Fijne nacht meiden!
Ik ga ook naar bed, ik had een kort nachtje afgelopen nacht. Welterusten!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Slaap lekker, Lexje!
Worden kamervragen gesteld en de crisis is opeens over omdat alle forummeiden uit verveling gaan shoppen.Sjaantje schreef:Overal in Nederland breken rellen uit enzo...Zusje schreef:Ik zie dat zo voor me als een groot mierennest dat ineens compleet uit elkaar valt haha . Nee, lijkt me geen goed plan idd! Fijne nacht meiden!
Gast- Gast
truste meis.Alex schreef:Ik ga ook naar bed, ik had een kort nachtje afgelopen nacht. Welterusten!
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Worden kamervragen gesteld en de crisis is opeens over omdat alle forummeiden uit verveling gaan shoppen.Sjaantje schreef:Overal in Nederland breken rellen uit enzo...Zusje schreef:Ik zie dat zo voor me als een groot mierennest dat ineens compleet uit elkaar valt haha . Nee, lijkt me geen goed plan idd! Fijne nacht meiden!
Zie je wel, ik wíst wel dat dit forum een negatief effect had op de economie...
Ik ga toch maar eens verstandig wezen: even lekker een warme douche en dan -hup- m'n bedje in. Morgen weer lekker werken en dan weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!
Edit: welterusten alvast!
Edit: welterusten alvast!
Reva schreef:Waar zijn de nachtbrakers? June, Toet, Q, met een beetje geluk Merai?
Slapen, morgen weer vroeg werken :-( en ik heb geen zin, slaap lekker alvast!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Eens, ik heb zin om weer te nachtbraken, maar het kan niet, niet verstandig en ben ook al zo moe. Ik ga maar weer, bye!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Smikkell schreef:Ja, Reva en ik zijn morgen heel de dag vrij en liggen tot laat in bed.
mijn huis en ik moeten om acht uur toonbaar zijn voor een monteur
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: