DagCafé
+16
May
Toet
Lavendel
ExpressoB
Stuiterbal
Erin
Suus
Burn
VeryCherry
Jade
Rush
Lotus
Ibbeltje
Qiara
Sjaantje
Alex
20 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Zusje schreef:Smikkell schreef:Weekend van 7 en 8 april? Dan kan June ook. Ze kan vanaf 4 april.Zusje schreef:Hep. B, voor mijn werk... Ging ik maar ergens heen! Smikk, ik moet ff die vrije dagen regelen trouwens. Mijn werkmaatje gaat nergens heen in april, doen we dat ene weekend? Dan stuur ik dat verzoek gelijk eind van de week met mijn andere spullen mee. Kunnen we maandag een topic openen voor wie nog meer mee wil .
Ok .
Hoor ik mijn naam?
Gast- Gast
Mijn biefstuk van vandaag was duurderReva schreef:Ik zag vandaag in het krantje van Lidl...
30 frikandellen voor €2,50
Gast- Gast
Lijkt me sterk.June schreef:Zusje schreef:Smikkell schreef:Weekend van 7 en 8 april? Dan kan June ook. Ze kan vanaf 4 april.Zusje schreef:Hep. B, voor mijn werk... Ging ik maar ergens heen! Smikk, ik moet ff die vrije dagen regelen trouwens. Mijn werkmaatje gaat nergens heen in april, doen we dat ene weekend? Dan stuur ik dat verzoek gelijk eind van de week met mijn andere spullen mee. Kunnen we maandag een topic openen voor wie nog meer mee wil .
Ok .
Hoor ik mijn naam?
Gast- Gast
Nee joh, toen hadden we daar nog tijd en energie voorSmikkell schreef:Die ene keer dat jullie seks hadden.Stofzuiger schreef:Ik weet nog zo goed hoe ik zwanger ben geworden. Kan je nagaan hoe lang dat al geleden is...Smikkell schreef:En ik weet nog zo goed dat je kwam melden dat je zwanger was...Stofzuiger schreef:Mijn kinderen zijn gewoon al een half jaar oud vandaag. Het gaat echt snel, de tijd.
Gast- Gast
June, je snapt wel dat je dan mee moet he?
Is Erin nog in tha house?
Alex? Niet huilen...
Alex? Niet huilen...
Gast- Gast
Ik baal van die 'ruzie' en nu ook van die zak chips.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Zusje schreef:June, je snapt wel dat je dan mee moet he?
Alex? Niet huilen...
Oei, I feel the pressure. Als het een beetje binnen mijn budget blijft, is er geen probleem. Ik bedenk nu wel dat volgende maand mijn paspoort verloopt
Gast- Gast
Alex schreef:Ik baal van die 'ruzie' en nu ook van die zak chips.
Je kan haar altijd even een smsje sturen dat je baalt en er mee zit. Ik zou alleen niet blijven bellen als ze geen gehoor geeft.
Gast- Gast
Die van mij ook en die van jou ook toch, Zus?June schreef:Zusje schreef:June, je snapt wel dat je dan mee moet he?
Alex? Niet huilen...
Oei, I feel the pressure. Als het een beetje binnen mijn budget blijft, is er geen probleem. Ik bedenk nu wel dat volgende maand mijn paspoort verloopt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Alex schreef:Ik baal van die 'ruzie' en nu ook van die zak chips.
Je kan haar altijd even een smsje sturen dat je baalt en er mee zit. Ik zou alleen niet blijven bellen als ze geen gehoor geeft.
Eens!
Gast- Gast
Ik heb dat al twee keer in een mailtje gezet, dus dat weet ze.
Alex- Ratel
Okee. Meer kun je niet doen.Alex schreef:Ik heb dat al twee keer in een mailtje gezet, dus dat weet ze.
Gast- Gast
Oh ja kut die van mij ook!
Alex, ik zou iig stoppen met haar bellen. Blijkbaar wil zij even tijd, geef het haar. Anders kun je altijd nog over een paar dagen een e-mail sturen met jouw uitleg (als je dat niet al hebt gedaan). Waarom haal jij trouwens chips in huis als je daar niet mee om kunt gaan (in die zin dat je je slecht voelt als je het eet)?
June, je kunt het natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt. Ticket is denk ik zo'n 100 euro. We nemen gewoon een goedkoop hostel van 10 euro per nacht ofzo .
Alex, ik zou iig stoppen met haar bellen. Blijkbaar wil zij even tijd, geef het haar. Anders kun je altijd nog over een paar dagen een e-mail sturen met jouw uitleg (als je dat niet al hebt gedaan). Waarom haal jij trouwens chips in huis als je daar niet mee om kunt gaan (in die zin dat je je slecht voelt als je het eet)?
June, je kunt het natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt. Ticket is denk ik zo'n 100 euro. We nemen gewoon een goedkoop hostel van 10 euro per nacht ofzo .
Gast- Gast
Precies. Hoeft echt niet veel te kosten.Zusje schreef:Oh ja kut die van mij ook!
Gast- Gast
Dit kan geen toeval zijn, onze paspoorten verlopen allemaal tegelijk
Klinkt wel aardig binnen mijn budget inderdaad . Hoeveel dagen willen jullie eigenlijk?
Klinkt wel aardig binnen mijn budget inderdaad . Hoeveel dagen willen jullie eigenlijk?
Gast- Gast
Zus, ik ben al gestopt met bellen. Anders kom ik ook weer zo wanhopig over.
En die chips ... ik dacht dat ik het wel aan kon. Dat ik me wel kon beheersen en gewoon een schaaltje kon pakken en daarna niks. En het gíng ook bijna goed, ik had netjes mijn avondtussendoortje genomen (een zakje smoeltjes). Maar toen kwam K. naar beneden voor chippies en toen wilde ik ook ineens.
En die chips ... ik dacht dat ik het wel aan kon. Dat ik me wel kon beheersen en gewoon een schaaltje kon pakken en daarna niks. En het gíng ook bijna goed, ik had netjes mijn avondtussendoortje genomen (een zakje smoeltjes). Maar toen kwam K. naar beneden voor chippies en toen wilde ik ook ineens.
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Iemand ooit overgestapt in Parijs?
Nee, vliegtuig? Lijkt me geen probleem trouwens, overstappen in Parijs.
Fuck, die tickets zijn echt goedkoop he? Ik twijfel ook hoor, Kuala Lumpur is ook zo achterlijk goedkoop ineens... Maar ik wil ook naar Namibie en Ierland en Polen... Zo veel vakantiedagen heb ik nou ook weer niet .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb de muis weer gezien...
Foto!
Alex- Ratel
Het scheelt 180 euro met een rechtstreekse vlucht.June schreef:Smikkell schreef:Iemand ooit overgestapt in Parijs?
Nope
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: