DagCafé
+16
May
Toet
Lavendel
ExpressoB
Stuiterbal
Erin
Suus
Burn
VeryCherry
Jade
Rush
Lotus
Ibbeltje
Qiara
Sjaantje
Alex
20 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Zusje schreef:Stofzuiger schreef:Maar Smik, als je niet bang voor mij bent, waarom kom je dan niet een keer langs? Bij Zusje durf je het ook...
Hier is ze bijna niet meer weg te slaan. Ze gaat zelfs gewoon bij mijn ouders eten
Haha, cool!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
GeweldigAlex schreef:Zusje schreef:Stofzuiger schreef:Maar Smik, als je niet bang voor mij bent, waarom kom je dan niet een keer langs? Bij Zusje durf je het ook...
Hier is ze bijna niet meer weg te slaan. Ze gaat zelfs gewoon bij mijn ouders eten
Haha, cool!
Stuur d'r eens een keer door naar hier...
Gast- Gast
Weekend van 7 en 8 april? Dan kan June ook. Ze kan vanaf 4 april.Zusje schreef:Hep. B, voor mijn werk... Ging ik maar ergens heen! Smikk, ik moet ff die vrije dagen regelen trouwens. Mijn werkmaatje gaat nergens heen in april, doen we dat ene weekend? Dan stuur ik dat verzoek gelijk eind van de week met mijn andere spullen mee. Kunnen we maandag een topic openen voor wie nog meer mee wil .
Gast- Gast
ThanQBruce schreef:Oeps sorry... Gesundheit!Stofzuiger schreef:HhhaaaatsjoeBruce schreef:Hooi!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Weekend van 7 en 8 april? Dan kan June ook. Ze kan vanaf 4 april.Zusje schreef:Hep. B, voor mijn werk... Ging ik maar ergens heen! Smikk, ik moet ff die vrije dagen regelen trouwens. Mijn werkmaatje gaat nergens heen in april, doen we dat ene weekend? Dan stuur ik dat verzoek gelijk eind van de week met mijn andere spullen mee. Kunnen we maandag een topic openen voor wie nog meer mee wil .
Wat gaan jullie doen?
Alex- Ratel
Zusje ken ik al jarenStofzuiger schreef:Maar Smik, als je niet bang voor mij bent, waarom kom je dan niet een keer langs? Bij Zusje durf je het ook...
Ow, ik heb zoveel forummers ontmoet inmiddels. Iets van 120, schandalig gewoon. Het probleem was meer de treinkosten, maar ik sta er momenteel vrij fijn voor financieel. Ben al een paar weken heel zuinig aan het doen met boodschappen en uitgaves. Komt dus echt goed dat meeten!
Gast- Gast
Zusje schreef:Stofzuiger schreef:Maar Smik, als je niet bang voor mij bent, waarom kom je dan niet een keer langs? Bij Zusje durf je het ook...
Gast- Gast
Ierland.Alex schreef:Smikkell schreef:Weekend van 7 en 8 april? Dan kan June ook. Ze kan vanaf 4 april.Zusje schreef:Hep. B, voor mijn werk... Ging ik maar ergens heen! Smikk, ik moet ff die vrije dagen regelen trouwens. Mijn werkmaatje gaat nergens heen in april, doen we dat ene weekend? Dan stuur ik dat verzoek gelijk eind van de week met mijn andere spullen mee. Kunnen we maandag een topic openen voor wie nog meer mee wil .
Wat gaan jullie doen?
Gast- Gast
Kijkt er iemand 4? Ik wil de ouders van help mijn kind is te dik ontzettend graag slaan.
Gast- Gast
Nee, ik weet al hoe ik mijn kinderen dik krijg. Geen tips meer nodig.Reva schreef:Kijkt er iemand 4? Ik wil de ouders van help mijn kind is te dik ontzettend graag slaan.
Gast- Gast
Ik!Reva schreef:Kijkt er iemand 4? Ik wil de ouders van help mijn kind is te dik ontzettend graag slaan.
Gast- Gast
Nee hier in België lopen ze achter. Ik kan hier ook pas sinds vorige week ofzo obese kijken (heb 't opgenomen). Kan ik eindelijk eens zien waar jullie nou zo'n ophef over maakten.
Gast- Gast
Mijn kinderen zijn gewoon al een half jaar oud vandaag. Het gaat echt snel, de tijd.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Nee, ik weet al hoe ik mijn kinderen dik krijg. Geen tips meer nodig.Reva schreef:Kijkt er iemand 4? Ik wil de ouders van help mijn kind is te dik ontzettend graag slaan.
Gast- Gast
En ik weet nog zo goed dat je kwam melden dat je zwanger was...Stofzuiger schreef:Mijn kinderen zijn gewoon al een half jaar oud vandaag. Het gaat echt snel, de tijd.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik!Reva schreef:Kijkt er iemand 4? Ik wil de ouders van help mijn kind is te dik ontzettend graag slaan.
En ipv dat die moeder hem een rechtse geeft, lacht ze mee
Gast- Gast
Ik weet nog zo goed hoe ik zwanger ben geworden. Kan je nagaan hoe lang dat al geleden is...Smikkell schreef:En ik weet nog zo goed dat je kwam melden dat je zwanger was...Stofzuiger schreef:Mijn kinderen zijn gewoon al een half jaar oud vandaag. Het gaat echt snel, de tijd.
Gast- Gast
Onwetendheid. Arm kind.Reva schreef:Smikkell schreef:Ik!Reva schreef:Kijkt er iemand 4? Ik wil de ouders van help mijn kind is te dik ontzettend graag slaan.
En ipv dat die moeder hem een rechtse geeft, lacht ze mee
Vader is trots dat dochter van 9 meer patat en frikandellen weg kan werken..
Gast- Gast
Ik heb net een zak Nibbits gegeten. Nou ja, alleen de Nibbits. De zak valt zo zwaar op de maag.
Alex- Ratel
Die ene keer dat jullie seks hadden.Stofzuiger schreef:Ik weet nog zo goed hoe ik zwanger ben geworden. Kan je nagaan hoe lang dat al geleden is...Smikkell schreef:En ik weet nog zo goed dat je kwam melden dat je zwanger was...Stofzuiger schreef:Mijn kinderen zijn gewoon al een half jaar oud vandaag. Het gaat echt snel, de tijd.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Weekend van 7 en 8 april? Dan kan June ook. Ze kan vanaf 4 april.Zusje schreef:Hep. B, voor mijn werk... Ging ik maar ergens heen! Smikk, ik moet ff die vrije dagen regelen trouwens. Mijn werkmaatje gaat nergens heen in april, doen we dat ene weekend? Dan stuur ik dat verzoek gelijk eind van de week met mijn andere spullen mee. Kunnen we maandag een topic openen voor wie nog meer mee wil .
Ok .
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: