DagCafé
+16
May
Toet
Lavendel
ExpressoB
Stuiterbal
Erin
Suus
Burn
VeryCherry
Jade
Rush
Lotus
Ibbeltje
Qiara
Sjaantje
Alex
20 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Die is wel linke soep, idd..Reva schreef:Stofzuiger schreef:]Ben je bang voor mij?
Of de waakhond.
Gast- Gast
I knowMaple schreef:Hij is zelfs leukStofzuiger schreef:Nou nou nou... Mijn man heb je ook gezien op de foto, die is niet eng, dus komt helemaal goed.Smikkell schreef:Ja, ja, ja... ik weet het!Stofzuiger schreef:Die trekt dat wel hoor, maar ik nietSmikkell schreef:Maar jouw man redt zich prima alleen De man van Kruimeldief trekt het vast niet, alleen met de kindjes. Jammer, nog 20 jaar wachten op een meeting met Kruimeldief.Alex schreef:Ik ben ook geweest, Stoffie. A. woont echt nog hier.
Meeten kan gewoon hier thuis hoor, maandag zijn Maple en Jordana nog geweest en is helemaal goed gekomen
Alex, Susan, Maple en Jordana hebben mijn man ook ontmoet en zijn niet gillend weggelopen, dus hij is niet eng.
Gast- Gast
Maple schreef:Hij is zelfs leuk
Ook dat!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ow, ****, ze hebben een hond natuurlijkReva schreef:Stofzuiger schreef:Ben je bang voor mij?
Of de waakhond.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, ****, ze hebben een hond natuurlijkReva schreef:Stofzuiger schreef:Ben je bang voor mij?
Of de waakhond.
Ja, daar zou ik wel bang voor zijn. Hij gromt en springt zo bovenop je als je niet oppast.
Alex- Ratel
Nee, alleen alles wat onder de functie van VIGger valt. En zo word ik ook betaald uiteraard. Maar insuline, injecteren, sondevoeding, wonden etc valt bij ons allemaal onder VIG. Verschilt ook per organisatie.Smikkell schreef:Ah, okee. Je mag dus geen verpleegkundige taken doen? En krijgt vast ook niet het loon van een verpleegkundige. Ik ben in het laatste jaar van verzorgende IG overgestapt naat volwassen opleiding kraamzorg, omdat ik de kraamzorg in wilde en daar bij verzorgende IG maar heel weinig aandacht voor was en ik ook stages moest lopen in andere werkvelden. Maar toen ik in de thuiszorg werkte mocht ik wel verzorgende IG taken uitvoeren. In verzorg- en verpleeghuizen ook btw. Best raar eigenlijk.Stofzuiger schreef:Officieel verpleegkundige, maar heb het niet afgemaakt en diploma VIG ervan laten maken.Smikkell schreef:Kruimeldief, heb je verzorgende IG gedaan?
In het ziekenhuis waren ze wel strenger en was mijn functie verpleegkundige hulp
Gast- Gast
Maple schreef:Die is wel linke soep, idd..Reva schreef:Stofzuiger schreef:]Ben je bang voor mij?
Of de waakhond.
Ja er was iets met poeder en jou, he Maple?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ja, vergeet mijn sharpei niet...Smikkell schreef:Ow, ****, ze hebben een hond natuurlijkReva schreef:Stofzuiger schreef:Ben je bang voor mij?
Of de waakhond.
Gast- Gast
Ja, hier zijn dat ook VIG taken.Stofzuiger schreef:Nee, alleen alles wat onder de functie van VIGger valt. En zo word ik ook betaald uiteraard. Maar insuline, injecteren, sondevoeding, wonden etc valt bij ons allemaal onder VIG. Verschilt ook per organisatie.Smikkell schreef:Ah, okee. Je mag dus geen verpleegkundige taken doen? En krijgt vast ook niet het loon van een verpleegkundige. Ik ben in het laatste jaar van verzorgende IG overgestapt naat volwassen opleiding kraamzorg, omdat ik de kraamzorg in wilde en daar bij verzorgende IG maar heel weinig aandacht voor was en ik ook stages moest lopen in andere werkvelden. Maar toen ik in de thuiszorg werkte mocht ik wel verzorgende IG taken uitvoeren. In verzorg- en verpleeghuizen ook btw. Best raar eigenlijk.Stofzuiger schreef:Officieel verpleegkundige, maar heb het niet afgemaakt en diploma VIG ervan laten maken.Smikkell schreef:Kruimeldief, heb je verzorgende IG gedaan?
In het ziekenhuis waren ze wel strenger en was mijn functie verpleegkundige hulp
Gast- Gast
Ja, mijn hond snuift.Erin schreef:Maple schreef:Die is wel linke soep, idd..Reva schreef:Stofzuiger schreef:]Ben je bang voor mij?
Of de waakhond.
Gast- Gast
Erin schreef:Maple schreef:Die is wel linke soep, idd..Reva schreef:Stofzuiger schreef:]Ben je bang voor mij?
Of de waakhond.
Waatttt? Dat was van Jordana? Krijg ik nou de schuld?
Gast- Gast
O jaaaa.... da's waarMaple schreef:Erin schreef:Maple schreef:Die is wel linke soep, idd..Reva schreef:Stofzuiger schreef:]Ben je bang voor mij?
Of de waakhond.
Waatttt? Dat was van Jordana? Krijg ik nou de schuld?
Gast- Gast
Echt, had ik vanmiddag spontaan besloten een vaccinatie te gaan halen en ze hadden wel even tijd. Fuck hee, dat mens deed me zeer! Ik voel het nog steeds, mijn arm doet zeer en voelt stijf grrrr, moet verdorie nog 2 keer terug ook...
Gast- Gast
Waar ga je heen Zusje??
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ja zeg, mooie ben jij, Stofzuiger Mij even afstempelen als dealer die wit poeder in taarten meesmokkelt..
Gast- Gast
Wat voor vaccinatie, Zus?
Alex- Ratel
haha bibi werd in de zeik genomen (ned1)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Hep. B, voor mijn werk... Ging ik maar ergens heen! Smikk, ik moet ff die vrije dagen regelen trouwens. Mijn werkmaatje gaat nergens heen in april, doen we dat ene weekend? Dan stuur ik dat verzoek gelijk eind van de week met mijn andere spullen mee. Kunnen we maandag een topic openen voor wie nog meer mee wil .
Gast- Gast
Maar Smik, als je niet bang voor mij bent, waarom kom je dan niet een keer langs? Bij Zusje durf je het ook...
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Maar Smik, als je niet bang voor mij bent, waarom kom je dan niet een keer langs? Bij Zusje durf je het ook...
Hier is ze bijna niet meer weg te slaan. Ze gaat zelfs gewoon bij mijn ouders eten
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: