Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+16
May
Toet
Lavendel
ExpressoB
Stuiterbal
Erin
Suus
Burn
VeryCherry
Jade
Rush
Lotus
Ibbeltje
Qiara
Sjaantje
Alex
20 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 13 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:22

Zelda schreef:
Smikkell schreef:
Zelda schreef:
Smikkell schreef:
Zusje schreef:Ja, het is vrij makkelijk gegaan inderdaad al was vooral het afslaan van lekkere dingen lastig. Echt, hoe vaak mensen je wel niet aanpraten dat een uitzondering moet kunnen en je wel lekkere dingen tussendoor moet kunnen blijven eten... Dat doe ik in het weekend wel en dan met mate...

Anyway, ik doe niet aan magere producten hoor haha nooit gedaan ook Very Happy. Gewoon volkoren brood en gewoon boter enzo.
Ik lees dat hier ook heel vaak hoor, dat lekkere dingen tussendoor wel mogen en af en toe een uitzondering geen kwaad kan. Ik vraag me af of het klopt dat je afvallen beter volhoudt als je uitzonderingen maakt. Ik denk dat het een meer een smoes is.

Al ik het natuurlijk niets slecht om een keer een frietje of stuk chocola te eten. Ik denk alleen dat bij de meesten de kilo's er juist aanzitten omdat ze te vaak hebben gedacht dast af en toe wel kan.
Dit zijn 2 compleet andere dingen.
Waarom vind je dat twee verschillende dingen?
Een paar keer uitzonderingen maken met bijv. een keer een frietje eten kan in mijn ogen echt prima, zolang je het lijnen daarnaast consequent volhoudt. Smoesjes verzinnen om elke dag iets lekkers te kunnen eten onder het mom van 'ik ben zo goed bezig' vind ik ook fout.
Maar dat zegt niet over waarom jij die twee dingen iets compleet anders vindt.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:23

Ibbeltje schreef:Smikk ja ik zei ook altijd dat je tussendoor wel een wat ongezonds lekker mag, maar twijfel ook nu of het wel echt helpt om de reden die jij zegt. Als je eenmaal zondigt doe je dat denk ik toch vaker. Als er eenmaal in zit van dat neem ik gewoon niet dan gaat dat ook makkelijker denk ik als het zo in je zit om zo door te gaan.

Klopt. Ik snoep doordeweeks over het algemeen niet meer. Mag dan van mezelf in het weekend wel maar de behoefte is gewoon heel erg veel minder. Dus als ik dan al snoep, is het sowieso minder dan normaal.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:25

Laat maar, ben niet helemaal helder nu laughcry kan het niet fatsoenlijk uitleggen.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 18 jan 2012 - 8:25

Zusje schreef:
Ibbeltje schreef:Smikk ja ik zei ook altijd dat je tussendoor wel een wat ongezonds lekker mag, maar twijfel ook nu of het wel echt helpt om de reden die jij zegt. Als je eenmaal zondigt doe je dat denk ik toch vaker. Als er eenmaal in zit van dat neem ik gewoon niet dan gaat dat ook makkelijker denk ik als het zo in je zit om zo door te gaan.

Klopt. Ik snoep doordeweeks over het algemeen niet meer. Mag dan van mezelf in het weekend wel maar de behoefte is gewoon heel erg veel minder. Dus als ik dan al snoep, is het sowieso minder dan normaal.

Ik heb de behoefte nu ook veel minder en heb wel voor mijzelf van dat ik op een feestje of zo wel iets mag nemen. Maar neem ook minder dan anders (alleen op pa zijn feestje begon ik goed maar later op de avond iets meer chocolaatjes op dan bedacht :P) maar ik probeer vaak of van iets een klein stukje maar te nemen of het gezondste van wat er op tafel staat. Die keuze maak ik wel al bewust in mijn hoofd.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:25

Zusje schreef:Het wordt je ook wel aangepraat hoor, ik vind het vaak ook lastig. Heb je vergadering en is er altijd iets lekkers. Iedereen neemt, behalve jij. Je bent een spelbreker. Ah kom toe, jij hebt het toch niet nodig? Blablabla, krijg je die hele discussie en waarover? Om een oliebol of een stukje taart dat je afslaat...

Daarnaast krijg ik de hele dag dingen aangeboden op de plekken waar ik kom. Of ik honger heb, of dorst... Ik kan eten en drinken wat ik wil, als ik wil. Maar ik wil dat niet meer. Dat heb ik inderdaad te lang gedaan met het resultaat dat ik 73 kilo woog en een mooie plofkop had DagCafé - Pagina 13 394967. Ik voelde me echt opgeblazen, het zat in de weg.

Misschien sta ik er nu ook wel extra bij stil. Mijn vader heeft natuurlijk het zelfde werk gedaan en die woog op een gegeven moment 130 kilo :shock:. Dat is toch wel een grote angst hoor, ik zie wat mijn vader daar nu lichamelijk (qua gezondheid) aan overhoudt ook natuurlijk. Ik wil dat niet en doe er alles aan om het te voorkomen. Gewoon bammetjes mee dus elke dag. En ja hoor, ik maak echt nog wel een keer een uitzondering. Als ik samen met S. werk bijvoorbeeld DagCafé - Pagina 13 166342. En in het weekend mag ik van mezelf wel wat lekkers maar over het algemeen doe ik dan gewoon normaal en niet zoals vroeger, gewoon echt veels te veel doorslaan met lekkere dingen en drank.
Maar voor iemand van 60 kilo is het slechte eten net zo ongezond. Dus mensen die vinden dat slanke mensen eten niet hoeven af te slaan snap ik niet. Aankomen en afvallen is niet het enige dat eten doen en dichtgeslibde aderen en hoog cholosterol komt ook bij slanke mensen voor.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 18 jan 2012 - 8:26

Zelda schreef:Laat maar, ben niet helemaal helder nu DagCafé - Pagina 13 394967 kan het niet fatsoenlijk uitleggen.

Hoe gaat het met M nu trouwens?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:26

Ibbeltje schreef:
Zelda schreef:Laat maar, ben niet helemaal helder nu DagCafé - Pagina 13 394967 kan het niet fatsoenlijk uitleggen.

Goed, hij heeft nu 2 nachten al doorgeslapen smile duimen dat het goed blijft gaan.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 18 jan 2012 - 8:27

Zelda schreef:
Ibbeltje schreef:

Goed, hij heeft nu 2 nachten al doorgeslapen DagCafé - Pagina 13 561177 duimen dat het goed blijft gaan.

Oow super! En zijn knie, is die nog wat dik?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:29

Smikkell schreef:Maar voor iemand van 60 kilo is het slechte eten net zo ongezond. Dus mensen die vinden dat slanke mensen eten niet hoeven af te slaan snap ik niet. Aankomen en afvallen is niet het enige dat eten doen en dichtgeslibde aderen en hoog cholosterol komt ook bij slanke mensen voor.

Ik weet het maar ik denk dat dit echt vaak gebeurd, ik maak het in ieder geval vaak mee. Je bent ongezellig als je afslaat enzo... Slaat nergens op. En ik sluit me helemaal bij bovenstaande aan hoor maar om die discussie nou te starten als iemand me een oliebol aanbiedt gaat me wat ver Wink. Volgende week maak ik misschien de chocoladetaart voor de vergadering, zal ze leren Twisted Evil.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:30

Nee, is niet meer dik! smile

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 18 jan 2012 - 8:31

Oh heel fijn om te horen Zelda smile Maakte mij toch wel zorgen om hem.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  ExpressoB wo 18 jan 2012 - 8:37

jullie plannen voor morgen? verplichtingen
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:38

Werken.

Gast
Gast

Bericht  Alex wo 18 jan 2012 - 8:38

Zus/Smikkie, ik wil graag het recept voor de chocoladetaart! Mag dat?
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Ibbeltje wo 18 jan 2012 - 8:40

Maple schreef:Werken.

+1 alleen tot nu toe een half dagje. verder hoop ik auto op te kunnen halen...
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Alex wo 18 jan 2012 - 8:42

Oh ja, en hoi! DagCafé - Pagina 13 394967
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:43

Alex schreef:Zus/Smikkie, ik wil graag het recept voor de chocoladetaart! Mag dat?

Nee, dat is staatsgeheim, sorry smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:43

ExpressoB schreef:jullie plannen voor morgen? verplichtingen

Werken, leren.

Gast
Gast

Bericht  Alex wo 18 jan 2012 - 8:44

Zusje schreef:
Alex schreef:Zus/Smikkie, ik wil graag het recept voor de chocoladetaart! Mag dat?

Nee, dat is staatsgeheim, sorry DagCafé - Pagina 13 561177.

:shock:
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:44

M'n vent is klussen in z'n huis en ik duik zo m'n bed in, slaappil erin, morgen drukke dag...

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 18 jan 2012 - 8:45

Mat heb je morgen te doen dan zo druk Map?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:46

Zusje schreef:
Smikkell schreef:Maar voor iemand van 60 kilo is het slechte eten net zo ongezond. Dus mensen die vinden dat slanke mensen eten niet hoeven af te slaan snap ik niet. Aankomen en afvallen is niet het enige dat eten doen en dichtgeslibde aderen en hoog cholosterol komt ook bij slanke mensen voor.

Ik weet het maar ik denk dat dit echt vaak gebeurd, ik maak het in ieder geval vaak mee. Je bent ongezellig als je afslaat enzo... Slaat nergens op. En ik sluit me helemaal bij bovenstaande aan hoor maar om die discussie nou te starten als iemand me een oliebol aanbiedt gaat me wat ver Wink. Volgende week maak ik misschien de chocoladetaart voor de vergadering, zal ze leren Twisted Evil.
Haha, en die mogen ze niet afslaan. Ik merk zelf ook dat iets afslaan bijna altijd gevolgd wordt door een opmerking. 'Ben je op dieet?' , 'Jij hoeft toch helemaal niet af te vallen?' of 'Doe niet zo ongezellig' inderdaad. Het is blijkbaar de norm om alles wat voorbij komt in je mond te stoppen. Vreemd.

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB wo 18 jan 2012 - 8:46

Ibbeltje; auto bij de garage?

Zusje; suc6 met leren

iedereen een fijne werkdag alvast toe gewenst

Iemand die ook de iq-test aan heeft staan>? was ff aan het zappen, zit er nou ook 1 in van oh oh cherso?!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  ExpressoB wo 18 jan 2012 - 8:47

nog niet goed! hoe krijg ik nou die enters weer normaal?!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:47

Alex schreef:
Zusje schreef:

Nee, dat is staatsgeheim, sorry DagCafé - Pagina 13 561177.

:shock:
De baas heeft gesproken. Bedoel je gewoon de cake zelf of alles wat wij er daarna nog mee gedaan hebben? Want daar is niet echt een recept voor DagCafé - Pagina 13 394967

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: