Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+16
May
Toet
Lavendel
ExpressoB
Stuiterbal
Erin
Suus
Burn
VeryCherry
Jade
Rush
Lotus
Ibbeltje
Qiara
Sjaantje
Alex
20 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 12 Empty Re: DagCafé

Bericht  Ibbeltje wo 18 jan 2012 - 7:55

Jeetje Smikk gelukkig had niemand wat ernstigs idd. En ja het verhaal klinkt wel leuk dat JIJ een ambulance hebt aangereden :P
En ja volhouden, ja dit is gewoon te doen. Ook na lange tijd lijkt mij zo. het is een manier van eten gewoon.

Zusje graag gedaan Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  ExpressoB wo 18 jan 2012 - 7:55

Avond dames.. hoest hier?! met jullie
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Ibbeltje wo 18 jan 2012 - 7:55

Zusje schreef:
Ibbeltje schreef:Oh dan ga ik ze niet googlen whaha

Ik heb er 1 meegenomen DagCafé - Pagina 12 166342

meegenomen??? Wat doe je er dan mee? Heb je een hele verzameling? :P
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 7:55

Zusje schreef:Waarom rij jij ambu's aan Smiksel? Dat is toch ongehoord...
Idd fijn al ben ik nu wel klaar met het lijnen hoor, de cola moet ook op. En guess what, ik heb nog 5 kilo aardappelen liggen... Mad Van mij mag het zo blijven, ik ben tevreden met mijn gewicht. Ga van het weekend denk ik even kijken voor een nieuwe spijkerbroek.
Wat moet je met 5 kilo aardapppels? scratch

Als je blijft afvallen zou ik wat meer gaan eten. Extra boterham bij ontbijt en lunch omdat je toch vrij veel beweegt tijdens het werk. En anders je schildklier laten nakijken.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 7:56

Smikkell schreef:
Ibbeltje schreef:haha ja auto's ken je ze nog? :P

oh en dank je Wink Ja ik hoop zo dat ik dit vol hou. Zo voelt het iig wel.

En en ambulance aangereden???
Zolang je gewoon voldoende en regelmatig eet, dan kun je dat de rest van je leven volhouden.

Ik stond voor het laatste stoplicht voor mijn huis en op de stoep stonden twee ambulances voor een winkel. het stoplicht ging op groen en samen mety nog twee vrouwen wilde ik dus oversteken. De auto die de hoek om kwam was denk niet aan het opletten en had niet door dat de fietsers ook groen hadden. Iedereen op zijn rem, auto gelukkig ook, en ik kon alleen nog maar uitwijken tegen de ambulance aan DagCafé - Pagina 12 394967
Het verhaal is verder niet heel spannend, maar toch leuk een keer een ambulance aangereden te hebben. Hij kwam er overichens met de schrik vanaf.

Haha, droog en een spelfout

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 18 jan 2012 - 7:57

ExpressoB schreef:Avond dames.. hoest hier?! met jullie

goed en moe en met jou?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 7:58

Zusje schreef:
Smikkell schreef:
Ibbeltje schreef:haha ja auto's ken je ze nog? :P

oh en dank je Wink Ja ik hoop zo dat ik dit vol hou. Zo voelt het iig wel.

En en ambulance aangereden???
Zolang je gewoon voldoende en regelmatig eet, dan kun je dat de rest van je leven volhouden.

Ik stond voor het laatste stoplicht voor mijn huis en op de stoep stonden twee ambulances voor een winkel. het stoplicht ging op groen en samen mety nog twee vrouwen wilde ik dus oversteken. De auto die de hoek om kwam was denk niet aan het opletten en had niet door dat de fietsers ook groen hadden. Iedereen op zijn rem, auto gelukkig ook, en ik kon alleen nog maar uitwijken tegen de ambulance aan DagCafé - Pagina 12 394967
Het verhaal is verder niet heel spannend, maar toch leuk een keer een ambulance aangereden te hebben. Hij kwam er overigens met de schrik vanaf.

Haha, droog en een spelfout
Haha, jouw foutje was ergens vind ik zelf. Maar was niet echt een spelfout. Er stond eerst iets anders dat ik heb aangepast.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 7:59

Smikkell, iemand anders zei dat laatst ook al tegen mij (of was jij dat?). Ik heb de honger er niet naar eerlijk gezegd. Dan moet ik tegen mijn zin in gaan zitten eten en dat heb ik nou juist afgeleerd (toch door eten als je vol zit enzo). Op zich kan er best nog 5 kilo vanaf zonder dat ik te dun zou zijn maar voor mezelf ben ik nu tevreden.

En 5 kilo aardappelen, kan beter aan jou vragen wat ik ermee moet, jij hebt ze gekocht!

Ibs, leuk toch, zo'n verzameling? Moet alleen ff kijken hoe ik ze het beste kan bewaren, volgens mij gaat zoiets toch verteren?

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB wo 18 jan 2012 - 8:00

Ibbeltje schreef:
ExpressoB schreef:Avond dames.. hoest hier?! met jullie

goed en moe en met jou?

Oke mooi.. maar moe?! hoe komt het.

Met mij mwah, buikpijn, hoofdpijn, misselijk, verkouden bah beetje ziekjes denk.

Laatst aangepast door ExpressoB op wo 18 jan 2012 - 8:00; in totaal 1 keer bewerkt
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:00

Mijn foutje was ergens? Waar dan? scratch

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 18 jan 2012 - 8:01

Moe door hele dag gewerkt te hebben echt druk bezig te zijn geweest Wink

Oh ziek dus dat is niet fijn...beterschap!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:06

Zusje schreef:Smikkell, iemand anders zei dat laatst ook al tegen mij (of was jij dat?). Ik heb de honger er niet naar eerlijk gezegd. Dan moet ik tegen mijn zin in gaan zitten eten en dat heb ik nou juist afgeleerd (toch door eten als je vol zit enzo). Op zich kan er best nog 5 kilo vanaf zonder dat ik te dun zou zijn maar voor mezelf ben ik nu tevreden.

En 5 kilo aardappelen, kan beter aan jou vragen wat ik ermee moet, jij hebt ze gekocht!

Ibs, leuk toch, zo'n verzameling? Moet alleen ff kijken hoe ik ze het beste kan bewaren, volgens mij gaat zoiets toch verteren?
Ja, dat zei ik. Honger of niet, je krijgt blijkbaar minder binnen dan he verbruikt en daarom val je zo goed af óf het ligt aan je schildklier. In beide gevallen moet je er iets aan doen. Je kan andere producten pakken ipv meer. Volle producten ipv magere enz. anders stopt het afvallen niet. Maar uiteraard kun je eerst kijken of je nu op gewicht blijft. de kilo´s zijn er vrij makkelijk afgegaan toch?

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB wo 18 jan 2012 - 8:07

Ibbeltje schreef:Moe door hele dag gewerkt te hebben echt druk bezig te zijn geweest Wink

Oke nou dan slaap je lekker vanavond.

ja bluh word er zelfs een beetje down van.. maar bedankt.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  ExpressoB wo 18 jan 2012 - 8:08

hoe moet ik die enters aanpassen? weet het niet meer..
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ibbeltje wo 18 jan 2012 - 8:08

ExpressoB schreef:
Ibbeltje schreef:Moe door hele dag gewerkt te hebben echt druk bezig te zijn geweest Wink

Oke nou dan slaap je lekker vanavond.

ja bluh word er zelfs een beetje down van.. maar bedankt.

dat hoop ik hahah :P

EN vervelend dat je er wat down van wordt.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Alex wo 18 jan 2012 - 8:10

Avond.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:13

Ja, het is vrij makkelijk gegaan inderdaad al was vooral het afslaan van lekkere dingen lastig. Echt, hoe vaak mensen je wel niet aanpraten dat een uitzondering moet kunnen en je wel lekkere dingen tussendoor moet kunnen blijven eten... Dat doe ik in het weekend wel en dan met mate...

Anyway, ik doe niet aan magere producten hoor haha nooit gedaan ook Very Happy. Gewoon volkoren brood en gewoon boter enzo.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 18 jan 2012 - 8:15

Alex schreef:Avond.

heej alex smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:16

Zusje schreef:Ja, het is vrij makkelijk gegaan inderdaad al was vooral het afslaan van lekkere dingen lastig. Echt, hoe vaak mensen je wel niet aanpraten dat een uitzondering moet kunnen en je wel lekkere dingen tussendoor moet kunnen blijven eten... Dat doe ik in het weekend wel en dan met mate...

Anyway, ik doe niet aan magere producten hoor haha nooit gedaan ook Very Happy. Gewoon volkoren brood en gewoon boter enzo.
Ik lees dat hier ook heel vaak hoor, dat lekkere dingen tussendoor wel mogen en af en toe een uitzondering geen kwaad kan. Ik vraag me af of het klopt dat je afvallen beter volhoudt als je uitzonderingen maakt. Ik denk dat het een meer een smoes is.

Al ik het natuurlijk niets slecht om een keer een frietje of stuk chocola te eten. Ik denk alleen dat bij de meesten de kilo's er juist aanzitten omdat ze te vaak hebben gedacht dast af en toe wel kan.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:18

Smikkell schreef:
Zusje schreef:Ja, het is vrij makkelijk gegaan inderdaad al was vooral het afslaan van lekkere dingen lastig. Echt, hoe vaak mensen je wel niet aanpraten dat een uitzondering moet kunnen en je wel lekkere dingen tussendoor moet kunnen blijven eten... Dat doe ik in het weekend wel en dan met mate...

Ik lees dat hier ook heel vaak hoor, dat lekkere dingen tussendoor wel mogen en af en toe een uitzondering geen kwaad kan. Ik vraag me af of het klopt dat je afvallen beter volhoudt als je uitzonderingen maakt. Ik denk dat het een meer een smoes is.

Al ik het natuurlijk niets slecht om een keer een frietje of stuk chocola te eten. Ik denk alleen dat bij de meesten de kilo's er juist aanzitten omdat ze te vaak hebben gedacht dast af en toe wel kan.
Dit zijn 2 compleet andere dingen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:18

Zelda schreef:
Smikkell schreef:

Waarom vind je dat twee verschillende dingen?

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 18 jan 2012 - 8:20

Smikk ja ik zei ook altijd dat je tussendoor wel een wat ongezonds lekker mag, maar twijfel ook nu of het wel echt helpt om de reden die jij zegt. Als je eenmaal zondigt doe je dat denk ik toch vaker. Als er eenmaal in zit van dat neem ik gewoon niet dan gaat dat ook makkelijker denk ik als het zo in je zit om zo door te gaan.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:20

Smikkell schreef:
Zelda schreef:
Smikkell schreef:

Waarom vind je dat twee verschillende dingen?
Een paar keer uitzonderingen maken met bijv. een keer een frietje eten kan in mijn ogen echt prima, zolang je het lijnen daarnaast consequent volhoudt. Smoesjes verzinnen om elke dag iets lekkers te kunnen eten onder het mom van 'ik ben zo goed bezig' vind ik ook fout.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:21

Ibbeltje schreef:Smikk ja ik zei ook altijd dat je tussendoor wel een wat ongezonds lekker mag, maar twijfel ook nu of het wel echt helpt om de reden die jij zegt. Als je eenmaal zondigt doe je dat denk ik toch vaker. Als er eenmaal in zit van dat neem ik gewoon niet dan gaat dat ook makkelijker denk ik als het zo in je zit om zo door te gaan.
Dat denk ik dus ook.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:22

Het wordt je ook wel aangepraat hoor, ik vind het vaak ook lastig. Heb je vergadering en is er altijd iets lekkers. Iedereen neemt, behalve jij. Je bent een spelbreker. Ah kom toe, jij hebt het toch niet nodig? Blablabla, krijg je die hele discussie en waarover? Om een oliebol of een stukje taart dat je afslaat...

Daarnaast krijg ik de hele dag dingen aangeboden op de plekken waar ik kom. Of ik honger heb, of dorst... Ik kan eten en drinken wat ik wil, als ik wil. Maar ik wil dat niet meer. Dat heb ik inderdaad te lang gedaan met het resultaat dat ik 73 kilo woog en een mooie plofkop had laughcry. Ik voelde me echt opgeblazen, het zat in de weg.

Misschien sta ik er nu ook wel extra bij stil. Mijn vader heeft natuurlijk het zelfde werk gedaan en die woog op een gegeven moment 130 kilo :shock:. Dat is toch wel een grote angst hoor, ik zie wat mijn vader daar nu lichamelijk (qua gezondheid) aan overhoudt ook natuurlijk. Ik wil dat niet en doe er alles aan om het te voorkomen. Gewoon bammetjes mee dus elke dag. En ja hoor, ik maak echt nog wel een keer een uitzondering. Als ik samen met S. werk bijvoorbeeld angel. En in het weekend mag ik van mezelf wel wat lekkers maar over het algemeen doe ik dan gewoon normaal en niet zoals vroeger, gewoon echt veels te veel doorslaan met lekkere dingen en drank.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: