DagCafé
+16
May
Toet
Lavendel
ExpressoB
Stuiterbal
Erin
Suus
Burn
VeryCherry
Jade
Rush
Lotus
Ibbeltje
Qiara
Sjaantje
Alex
20 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Op de babykamer heb ik wel nijntje, de grijs met witte. Die vind ik leuker als de oranje.
Ze hebben ook een nijntje dvd, die vinden ze echt leuk.
Ze hebben ook een nijntje dvd, die vinden ze echt leuk.
Gast- Gast
ik verzamel nijntje spullen en dat komt nu eigenlijk wel mooi uit haha. Heb al heel veel speelgoed, wagenspanner e.d.
Gast- Gast
Zo blij dat ik lekker zit en lekker heb gegeten. Helaas nog geen telefoon van de garage Morgen maar even zelf bellen.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Garage?
Wat heb je gegeten?
Ik zit ook op de bank. Ben net thuis en heerlijk door de regen gefietst. Mijn afspraak voor morgen gaat niet door, dus ik ben aan het bedenken wat ik eens zal gaan doen. Ik wil de badkamerdeur verven en achter de koelkast en wasmachine schoonmaken en misschien naar de kringloop als het weer meewerkt. Ow, en ik wil morgen het kussen dat ik aan het breien ben afhebben.
Wat heb je gegeten?
Ik zit ook op de bank. Ben net thuis en heerlijk door de regen gefietst. Mijn afspraak voor morgen gaat niet door, dus ik ben aan het bedenken wat ik eens zal gaan doen. Ik wil de badkamerdeur verven en achter de koelkast en wasmachine schoonmaken en misschien naar de kringloop als het weer meewerkt. Ow, en ik wil morgen het kussen dat ik aan het breien ben afhebben.
Gast- Gast
Goeie plannen Smikk!
Garage> auto stuk, zou waarschijnlijk (ja oke is dus niet zeker) vandaag klaar zijn of ze zouden iig bellen voor de kosten en zo.
Gegeten> hamburgertjes (waren 2 echt heel dunne kleine vandaar de tjes er achter ) met spinazie.
Ik heb vandaag chocosoesjes afgeslagen en een wit bolletje. heb 1 krentenbol genomen om toch iets mee te eten met het voorleesontbijt De kwark had ik thuis al op.
Het voelt goed zo te eten. ben zo blij er mee hahah En ik val af, dus ben enorm blij
Garage> auto stuk, zou waarschijnlijk (ja oke is dus niet zeker) vandaag klaar zijn of ze zouden iig bellen voor de kosten en zo.
Gegeten> hamburgertjes (waren 2 echt heel dunne kleine vandaar de tjes er achter ) met spinazie.
Ik heb vandaag chocosoesjes afgeslagen en een wit bolletje. heb 1 krentenbol genomen om toch iets mee te eten met het voorleesontbijt De kwark had ik thuis al op.
Het voelt goed zo te eten. ben zo blij er mee hahah En ik val af, dus ben enorm blij
Lekker aan de lijn Ibs?
Ik mocht vandaag kijken voor nieuwe werkbroeken en pas een maat minder!
Ik mocht vandaag kijken voor nieuwe werkbroeken en pas een maat minder!
Gast- Gast
Ja en ben weer gemotiveerd! Door de meiden op het forum aan die kwark in de ochtend begonnen (eigenlijk zelfs door Smikkell geloof ik) en rijstwafels met kipfilet als lunch en dan avond eten meestal zonder aardappels/pasta etc.
en jeeej goed bezig jij!!
en jeeej goed bezig jij!!
Zusje, fijn die nieuwe broeken in je eigen maat. Afvallen gaat echt goed he!
Ibbel, ow auto, die bestaan natuurlijk ook nog. Ik word er echt een beetje blij van dat de kwark je zo goed bevalt en het nieuwe eten een succes blijkt te zien. Knap dat je nee hebt gezegd tegen de ongezonde dingen.
Ik heb net een ambulance aangereden
Ibbel, ow auto, die bestaan natuurlijk ook nog. Ik word er echt een beetje blij van dat de kwark je zo goed bevalt en het nieuwe eten een succes blijkt te zien. Knap dat je nee hebt gezegd tegen de ongezonde dingen.
Ik heb net een ambulance aangereden
Gast- Gast
haha ja auto's ken je ze nog?
oh en dank je Ja ik hoop zo dat ik dit vol hou. Zo voelt het iig wel.
En en ambulance aangereden???
Waarom rij jij ambu's aan Smiksel? Dat is toch ongehoord...
Idd fijn al ben ik nu wel klaar met het lijnen hoor, de cola moet ook op. En guess what, ik heb nog 5 kilo aardappelen liggen... Van mij mag het zo blijven, ik ben tevreden met mijn gewicht. Ga van het weekend denk ik even kijken voor een nieuwe spijkerbroek.
Idd fijn al ben ik nu wel klaar met het lijnen hoor, de cola moet ook op. En guess what, ik heb nog 5 kilo aardappelen liggen... Van mij mag het zo blijven, ik ben tevreden met mijn gewicht. Ga van het weekend denk ik even kijken voor een nieuwe spijkerbroek.
Gast- Gast
Je zag er laatst op die foto in zwarte jurk dan ook echt heel goed uit Zusje. Dus snap dat je nu wel klaar bent
Oh dan ga ik ze niet googlen whaha
Ibbeltje schreef:Je zag er laatst op die foto in zwarte jurk dan ook echt heel goed uit Zusje. Dus snap dat je nu wel klaar bent
Ah lief, dank je wel . Ik doe er niet heel erg veel voor hoor, behalve normaal qua eten heb ik gewoon erg veel beweging tegenwoordig. Dus als ik meer afval, kan ik er weinig aan doen... Maar het lijkt nu redelijk stabiel.
Gast- Gast
Zolang je gewoon voldoende en regelmatig eet, dan kun je dat de rest van je leven volhouden.Ibbeltje schreef:haha ja auto's ken je ze nog?
Ik stond voor het laatste stoplicht voor mijn huis en op de stoep stonden twee ambulances voor een winkel. het stoplicht ging op groen en samen mety nog twee vrouwen wilde ik dus oversteken. De auto die de hoek om kwam was denk niet aan het opletten en had niet door dat de fietsers ook groen hadden. Iedereen op zijn rem, auto gelukkig ook, en ik kon alleen nog maar uitwijken tegen de ambulance aan
Het verhaal is verder niet heel spannend, maar toch leuk een keer een ambulance aangereden te hebben. Hij kwam er overigens met de schrik vanaf.
Laatst aangepast door Smikkell op wo 18 jan 2012 - 7:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: