DagCafé
+16
May
Toet
Lavendel
ExpressoB
Stuiterbal
Erin
Suus
Burn
VeryCherry
Jade
Rush
Lotus
Ibbeltje
Qiara
Sjaantje
Alex
20 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Huh, Zusje, wat gebeurt er?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik weet het niet maar wellicht heb ik de verkeerde mensen in mijn huis vertrouwd...
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik weet het niet maar wellicht heb ik de verkeerde mensen in mijn huis vertrouwd...
Je bent ook nog steeds soms wel online 's nachts met je andere account.
Gast- Gast
Reva schreef:Zusje schreef:Ik weet het niet maar wellicht heb ik de verkeerde mensen in mijn huis vertrouwd...
Gast- Gast
Redelijk vaak.Reva schreef:Zusje schreef:Ik weet het niet maar wellicht heb ik de verkeerde mensen in mijn huis vertrouwd...
Gast- Gast
Wil je hiermee zeggen dat een andere forumster misschien het wachtwoord van je account heeft? Dat kan toch niet, alleen jijzelf weet het wachtwoord toch?Zusje schreef:Ik weet het niet maar wellicht heb ik de verkeerde mensen in mijn huis vertrouwd...
Gast- Gast
Maar ik zie niet wat er wordt veranderd behalve de broodroostergrappenZusje schreef:Ik weet het niet maar wellicht heb ik de verkeerde mensen in mijn huis vertrouwd...
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik weet het niet maar wellicht heb ik de verkeerde mensen in mijn huis vertrouwd...
Alex- Ratel
Zelda schreef:Wil je hiermee zeggen dat een andere forumster misschien het wachtwoord van je account heeft? Dat kan toch niet, alleen jijzelf weet het wachtwoord toch?Zusje schreef:Ik weet het niet maar wellicht heb ik de verkeerde mensen in mijn huis vertrouwd...
Er komen misschien ook wel meer mensen bij haar thuis dan alleen forummers?
Gast- Gast
Maar dan nog, dan kan iemand toch niet zomaar een wachtwoord ontfutselen? Of denk ik nou zo naïef?Pippa schreef:Zelda schreef:Wil je hiermee zeggen dat een andere forumster misschien het wachtwoord van je account heeft? Dat kan toch niet, alleen jijzelf weet het wachtwoord toch?Zusje schreef:Ik weet het niet maar wellicht heb ik de verkeerde mensen in mijn huis vertrouwd...
Er komen misschien ook wel meer mensen bij haar thuis dan alleen forummers?
Ik zei forumster omdat ik dacht aan de meeting bij Zusje thuis afgelopen zaterdag.
Gast- Gast
Gelukkig maar.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn tijd laatst online klopt vaak niet, valt me alleen op als ik op telefoon online ben, met laptop kijk ik er nooit naar. Ben ik opeens snachts online geweest (laatste bezoek) terwijl ik sliep.
Zou mijn man meelezer zijn?
Gast- Gast
Broodrooster schreef:Het is al opgelost. Niets aan de hand.
Gelukkig!
Alex- Ratel
Stofzuiger schreef:Mijn tijd laatst online klopt vaak niet, valt me alleen op als ik op telefoon online ben, met laptop kijk ik er nooit naar. Ben ik opeens snachts online geweest (laatste bezoek) terwijl ik sliep.
Nee toch!
Alex- Ratel
Natuurlijk geef ik niet zomaar mijn wachtwoord, aan niemand geef ik die. Broodroostergrappen klinkt flauw maar die persoon zit in mijn account, kan mijn persoonlijke dingen dus ook lezen en overal bij. Je snapt dat ik daar niet vrolijk van word.
Gast- Gast
Maar zit er nou wel of niet iemand op jouw account?
Alex- Ratel
Haha, denk het niet hoor, dat boeit hem echt niet. Maar wie weet...
Misschien kan zusje een IP check doen voor de zekerheid?
Misschien kan zusje een IP check doen voor de zekerheid?
Gast- Gast
Is er niemand van actieforum die in jouw gegevens kan Zusje? Ben jij de enige beheerster van het hele forum?
Gast- Gast
Stofzuiger, dat heeft weinig zin als die persoon mijn post aanpast. Dan vind ik alleen mijn IP. Maar ik heb het 'probleem' gevonden, niemand zat op mijn account in ieder geval. Opgelost. Nu ga ik slapen.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Is er niemand van actieforum die in jouw gegevens kan Zusje? Ben jij de enige beheerster van het hele forum?
Niemand heeft mijn wachtwoord en dat geef ik ook aan niemand. Ook niet van actieforum nee . De Burgemeesters hebben in principe dezelfde mogelijkheden als ik maar alleen ik kan het forum bv deleten of reclame wegkopen enzo. Het forum staat idd op mijn naam.
Gast- Gast
Dus toch opgelost en niemand op jouw account. Gelukkig maar. Weltrusten, Zus!
Alex- Ratel
Gelukkig!Zusje schreef:Stofzuiger, dat heeft weinig zin als die persoon mijn post aanpast. Dan vind ik alleen mijn IP. Maar ik heb het 'probleem' gevonden, niemand zat op mijn account in ieder geval. Opgelost. Nu ga ik slapen.
Gast- Gast
Slaap lekker, Zusje!
Brrr.... ik hoop dat ik vannacht eindelijk weer eens goed zal slapen: lig al een paar nachten flink wakker de afgelopen week Ik heb ook het gevoel dat het al kei-laat is, maar het is pas net half 11 geweest, zag ik net!
We gaan nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet...
Brrr.... ik hoop dat ik vannacht eindelijk weer eens goed zal slapen: lig al een paar nachten flink wakker de afgelopen week Ik heb ook het gevoel dat het al kei-laat is, maar het is pas net half 11 geweest, zag ik net!
We gaan nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik snap m. Als je het maar niet stiekem een keer delete, het hele forum...Zusje schreef:Stofzuiger schreef:Is er niemand van actieforum die in jouw gegevens kan Zusje? Ben jij de enige beheerster van het hele forum?
Niemand heeft mijn wachtwoord en dat geef ik ook aan niemand. Ook niet van actieforum nee . De Burgemeesters hebben in principe dezelfde mogelijkheden als ik maar alleen ik kan het forum bv deleten of reclame wegkopen enzo. Het forum staat idd op mijn naam.
Wil je smorgens ff checken, hele forum weg... Da's een soort nachtmerrie
Slaap lekker Zus!
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: