DagCafé
+16
May
Toet
Lavendel
ExpressoB
Stuiterbal
Erin
Suus
Burn
VeryCherry
Jade
Rush
Lotus
Ibbeltje
Qiara
Sjaantje
Alex
20 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
*Zucht* ik wil er een dochtertje bij...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:*Zucht* ik wil er een dochtertje bij...
wil je die van ons lenen als het een meisje wordt?
Gast- Gast
Lily schreef:VeryCherry schreef:*Zucht* ik wil er een dochtertje bij...
wil je die van ons lenen als het een meisje wordt?
Jaaaa
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Erin schreef:En ondertussen is jou badkamer een teringzooi ??
De schoenafdrukken staan in modder op de wasmachine
Gast- Gast
m`n quote is gewijzigd he, dat heb ik niet getypt
Wel slecht hoor van de monteur, overal modder e.d. En de rommel gewoon zo laten liggen
Wel slecht hoor van de monteur, overal modder e.d. En de rommel gewoon zo laten liggen
Gast- Gast
Lily schreef:m`n quote is gewijzigd he, dat heb ik niet getypt
Nou de tampons en strings heeft hij wel opgeruimd
Gast- Gast
nounou wat een service, en moet je je strings nu niet opnieuw wassen? Weet niet hoe vies z`n handen waren?
Gast- Gast
Oohhh Reva, ik heb zo gelachen om je.
Hier is het bij voorkeur netjes, ik haat rommeltjes, word er heel onrustig van. Behalve de kleding en slaapkamer problemen, die herken ik. En het rukt op naar zolder...
En de man met vieze werkschoenen die alles optrekt herken ik ook. Ben ermee getrouwd. Voordeel: als er dingen gemaakt moeten worden hoef ik niet te betalen.
Hier is het bij voorkeur netjes, ik haat rommeltjes, word er heel onrustig van. Behalve de kleding en slaapkamer problemen, die herken ik. En het rukt op naar zolder...
En de man met vieze werkschoenen die alles optrekt herken ik ook. Ben ermee getrouwd. Voordeel: als er dingen gemaakt moeten worden hoef ik niet te betalen.
Gast- Gast
Hij komt terug Reva? Dan een pak witte bangmakers uitstrooien over de vloer, kijken of hij dat ook opruimt...
Gast- Gast
Ik loop in de hema, als troost even die takkiebakken halen. Besef ik me alleen net dat ik geen bh en string draag
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Hij komt terug Reva? Dan een pak witte bangmakers uitstrooien over de vloer, kijken of hij dat ook opruimt...
Gast- Gast
Van die grote witte katoenen onderbroeken waar je in kan kamperen.Bruce schreef:Stofzuiger schreef:Hij komt terug Reva? Dan een pak witte bangmakers uitstrooien over de vloer, kijken of hij dat ook opruimt...
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Hij komt terug Reva? Dan een pak witte bangmakers uitstrooien over de vloer, kijken of hij dat ook opruimt...
Hee, ik had niks uitgestrooid, hij heeft alles omgegooid
Jeeej, twee Takkie blikken
Gast- Gast
Jaloers!Reva schreef:Stofzuiger schreef:Hij komt terug Reva? Dan een pak witte bangmakers uitstrooien over de vloer, kijken of hij dat ook opruimt...
Hee, ik had niks uitgestrooid, hij heeft alles omgegooid
Jeeej, twee Takkie blikken
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: