DagCafé
+16
May
Toet
Lavendel
ExpressoB
Stuiterbal
Erin
Suus
Burn
VeryCherry
Jade
Rush
Lotus
Ibbeltje
Qiara
Sjaantje
Alex
20 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Omg ik ga dood BWAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAA
de monteur trok de gangkast open omdat hij dacht dat daar buizen zaten.. Omg omg omg omg ik wil dood...
Gast- Gast
de monteur trok de gangkast open omdat hij dacht dat daar buizen zaten.. Omg omg omg omg ik wil dood...
Whahahahahahaha OMG te mooi
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Whahaha, herkenbaar Reva. Hier was een keer een monteur voor het toilet. Loopt zo de slaapkamer binnen, waar het eeuwig lijkt alsof er een bom ontploft is
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Kijk dit zijn de mooie berichten!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
VeryCherry schreef:Whahaha, herkenbaar Reva. Hier was een keer een monteur voor het toilet. Loopt zo de slaapkamer binnen, waar het eeuwig lijkt alsof er een bom ontploft is
Oh dus dat probleem van de slaapkamer ligt dus niet aan mij whahhahahahaha!
Erin- Ratel
Nee joh, mijn vriend wordt er echt debiel van hoor, maar werkelijk OV-ER-AL liggen kleren. MIJN kleren
Omg omg ik wil nog meer dood. Hij tilt zomaar opeens de manden met badkamerspullen weg, nu liggen overal losse tampons en verpakte lactacyd doekjes
Gast- Gast
Oh, hier liggen er stapels van beide whahahahhaha! Ok tijd om het op te ruimen!
Oh Reva! GEWELDIG !! You made my day!
Oh Reva! GEWELDIG !! You made my day!
Erin- Ratel
Reva; bedenk je gewoon dat de beste man al heel vaak veel ergere dingen heeft gezien.
En hoop ondertussen dat hij geen tamponfetisch heeft
Waar komt hij voor eigenlijk?
VeryCherry schreef:Waar komt hij voor eigenlijk?
Nou, ondertussen voor bananensplit heb ik het idee. Z'n telefoongesprek is een soort cabaret.
Gast- Gast
Whhahahahha jij bent dus ook een 'verplaatser' ipv een opruimer
Erin- Ratel
Yup Helaas wel.
Weet je wat pas erg is?
Ik heb een schoonmaaklijstje in een keukenkastje hangen en mijn zoontje ging laatst een glas drinken pakken.
Zeg ie doodserieus; "Mama, ik heb die brief gelezen en je doet echt niks."
Gelukkig is het hier niet ranzig in huis, het zijn de losse rommeltjes allemaal, maar toch...
Weet je wat pas erg is?
Ik heb een schoonmaaklijstje in een keukenkastje hangen en mijn zoontje ging laatst een glas drinken pakken.
Gelukkig is het hier niet ranzig in huis, het zijn de losse rommeltjes allemaal, maar toch...
Autsj!VeryCherry schreef:Yup Helaas wel.
Weet je wat pas erg is?
Gast- Gast
Hallo !!
Ik kan er echt zo niet tegen als er rommel ligt. Hier is alles altijd opgeruimd misschien te soms.
Ik kan er echt zo niet tegen als er rommel ligt. Hier is alles altijd opgeruimd misschien te soms.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Nog niet zo lang geleden was het bij ons ook altijd een zooitje, maar sinds een jaar of twee kan ik er steeds minder goed tegen. Tegenwoordig houd ik zelfs het huishouden bij en maak ik netjes elke week schoon (al sla ik soms nog wel eens een week over). Moet zeggen dat ik dat toch wel een fijne verandering vind. Ik vind het nu ook eigenlijk nooit meer een probleem als mensen onverwachts langskomen, wat ik voorheen dus wel klote vond (omdat het huis dan steevast een bende en vies was).
Gast- Gast
Whahhahahahahahaha!
Ik zou er wel om lachen, maar het is ook wel een beetje
Weet je ik hou wel van rommeltjes. Omringd zijn door mijn eigen spullen, heerlijk! Dat wordt nog wat als ik ooit kinderen krijg ...
Ik zou er wel om lachen, maar het is ook wel een beetje
Weet je ik hou wel van rommeltjes. Omringd zijn door mijn eigen spullen, heerlijk! Dat wordt nog wat als ik ooit kinderen krijg ...
Erin- Ratel
Het is maar goed dat ik hier alleen zit. De cavia dook weg, zo hard moest ik lachen.
Gast- Gast
Gelukkig woon je op de begane grond.Reva schreef:Als hij nog de slaapkamer inloopt, spring ik uit het raam.
Gast- Gast
Hier is het altijd een zooi, behalve als er bezoek komt ik kan me soms er echt niet toe zetten om fatsoenlijk op te ruimen.Stella_ schreef:Hallo !!
Gast- Gast
God, kom me maar halen.
Mijn hele badkamer is naar de tering en meneer de idioot staat doodleuk in een confettiregen van tampons met zijn smerige regenschoenen op mijn vloerbedekking. En gooit elke keer zn teringgereedschap gewoon op mijn wasmachine, spoort niet. Als hij het zo achterlaat trek ik hem aan zijn lul weer terug naar binnen. Echt, in the end is het straks niet opgelost maar wel verbouwd. Hij maakt ook overal foto's van. Leuk, die tampondecoratie.
Mijn hele badkamer is naar de tering en meneer de idioot staat doodleuk in een confettiregen van tampons met zijn smerige regenschoenen op mijn vloerbedekking. En gooit elke keer zn teringgereedschap gewoon op mijn wasmachine, spoort niet. Als hij het zo achterlaat trek ik hem aan zijn lul weer terug naar binnen. Echt, in the end is het straks niet opgelost maar wel verbouwd. Hij maakt ook overal foto's van. Leuk, die tampondecoratie.
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: