DagCafé
+16
May
Toet
Lavendel
ExpressoB
Stuiterbal
Erin
Suus
Burn
VeryCherry
Jade
Rush
Lotus
Ibbeltje
Qiara
Sjaantje
Alex
20 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Probeer naar de voordelen te kijken. Ik zie nu alleen een hele lijst nadelen.
Laatst aangepast door Jade op di 17 jan 2012 - 22:56; in totaal 1 keer bewerkt
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Lily schreef:ow jeetje wat heftig, heb je dan echt last van epilepsie of van wat anders? En in welke kliniek kom je als ik vragen mag (ben zelf ook in zo`n kliniek onder behandeling geweest)
**
Laatst aangepast door Jade op di 17 jan 2012 - 22:55; in totaal 1 keer bewerkt
Jade- Ratel
oke, nee daar ben ik niet geweest. Maar je hebt wel epilepsie of ze weten niet wat je hebt waardoor je die onderzoeken krijgt?
Gast- Gast
Wat heftig. Ik hoop dat die opname je wel verder gaat helpen!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lily schreef:oke, nee daar ben ik niet geweest. Maar je hebt wel epilepsie of ze weten niet wat je hebt waardoor je die onderzoeken krijgt?
Nee, ik heb waarschijnlijk geen epilepsie.
Jade- Ratel
mag ik vragen waar je dan wel last van hebt? Ik heb namelijk zo ook 2 jaar gesukkeld diverse zkh en centra in en uit voordat ze erachter zijn gekomen wat ik heb.
Gast- Gast
Lily schreef:mag ik vragen waar je dan wel last van hebt? Ik heb namelijk zo ook 2 jaar gesukkeld diverse zkh en centra in en uit voordat ze erachter zijn gekomen wat ik heb.
Ik PM je even
Jade- Ratel
Lily schreef:oke
gestuurd!
Jade- Ratel
Ik moet eigenlijk aan de slag in huis, heb nu mijn handen vrij, maar ik zit zo lekker te genieten van de rust.
Maar krijg vanmiddag bezoek, dus wil nog wel ff een keer extra stofzuigen en dweilen, de mand met strijk verstop ik wel haha, dat red ik niet meer
Maar krijg vanmiddag bezoek, dus wil nog wel ff een keer extra stofzuigen en dweilen, de mand met strijk verstop ik wel haha, dat red ik niet meer
Gast- Gast
Dat is niet niks, Jade, maar misschien gaat het wel iets positiefs of een oplossing/hulp opleveren!
Bruce, had je die dvd nog besteld? Hij is er vandaag weer/nog zag ik!
Bruce, had je die dvd nog besteld? Hij is er vandaag weer/nog zag ik!
Gast- Gast
Nee niet besteld nog. Zag inderdaad dat ie er nu weer is. Ik twijfel nog een beetje of het actief genoeg zal zijn.
Gast- Gast
Ik ga vanavond even de kroeg in!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Bruce schreef:Nee niet besteld nog. Zag inderdaad dat ie er nu weer is. Ik twijfel nog een beetje of het actief genoeg zal zijn.
Hmm, dat is lastig ja
Gast- Gast
Gezelligheid! Ga even met 2 vriendinnen. 1 van hen zie ik helemaal niet zo vaak, dus dat wordt wel erg gezellig.
Nu hopen dat ik vanavond niet te moe ben.
Nu hopen dat ik vanavond niet te moe ben.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Heey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Haha ja, vooral omdat er in mijn topic verder niemand reageert. Waarschijnlijk komt het erop neer dat ik 't toch maar niet ga doen.Reva schreef:Bruce schreef:Nee niet besteld nog. Zag inderdaad dat ie er nu weer is. Ik twijfel nog een beetje of het actief genoeg zal zijn.
Hmm, dat is lastig ja
Gast- Gast
Whoehoe!
m'n ouders zijn er bijna!
m'n ouders zijn er bijna!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik vind een Wii te duur en weet zeker dat ik daar vrij snel op ben uitgekeken. Ik ga nu wel twee keer in de week een uur naar de sportschool (steps en powertraining) en straks in de zomer fiets ik weer gewoon 4 keer per week anderhalf uur dus het is ook eigenlijk alleen ter overbrugging tot ik weer ga fietsen als aanvulling op de sportschool.
Op monteurs wachten is stom. Ik dacht dat je speciaal voor die monteur al om 8 uur klaar moest staan? Waarom is ie er nog niet dan?
Op monteurs wachten is stom. Ik dacht dat je speciaal voor die monteur al om 8 uur klaar moest staan? Waarom is ie er nog niet dan?
Gast- Gast
Bruce schreef:Ik vind een Wii te duur en weet zeker dat ik daar vrij snel op ben uitgekeken. Ik ga nu wel twee keer in de week een uur naar de sportschool (steps en powertraining) en straks in de zomer fiets ik weer gewoon 4 keer per week anderhalf uur dus het is ook eigenlijk alleen ter overbrugging tot ik weer ga fietsen als aanvulling op de sportschool.
Hij zou tussen 8 en 14u komen. Meestal baal ik dat ze et dan ook echt vroeg zijn, maar nu bal ik omdat het andersom is
Gast- Gast
Ik ben trouwens heel blij met de Wii. Vind mezelf te dik voor een sportschool al wil ik het eigenlijk wel. vorige week gekeken of er hier een fit 4 free zit, die vond ik qua prijs voor fitness en groepslessen wel aantrekkelijk, maar helaas.
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: