DagCafé
+16
May
Toet
Lavendel
ExpressoB
Stuiterbal
Erin
Suus
Burn
VeryCherry
Jade
Rush
Lotus
Ibbeltje
Qiara
Sjaantje
Alex
20 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
OOooooh Haha oke dat is wel een beetje frustrerend stiekem.Reva schreef:Bruce schreef:Haha, nou ja, beter dat dan dat je bent aangekomen toch? Ze zeggen wel dat stilstand achteruitgang is, maar in het geval van afvallen vind ik dat je stilstand als positief moet beschouwen. Soms moet je lichaam ook gewoon even stabiliseren.Reva schreef:Kut, haha, ik heb te vroeg gewogen Precies 0,0 Aaargh. Had toch tot morgen moeten wachten of beter mijn best moeten doen op de wc
Ik ben wel afgevallen hoor, dus geen stilstand, maar 1 ons te weinig voor het nieuwe begingetal Al is een keer stilstand ook geen ramp, maar ik wil dat getal gewoon zien
Gast- Gast
Reva schreef:Ik voel me net Queen
Was aan het stofzuigen in een jurkje met daaronder heel harige benen en een handdoek om mijn haar
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Lotus, met mij gaat het best goed eigenlijk. Ik baal nog steeds als ik aangekomen ben en ben blij als ik afgevallen ben (zoals gisteren, wel 3 ons ). Praten gaat me steeds beter af en ik kan steeds beter vertellen wat me dwars zit of wat ik wil. En dat is goed. In de week van 14 februari heb ik mijn evaluatie en ik hoop dat ik dan door mag naar de tweedaagse.
Alex- Ratel
Oranjekoek denk ik, dat lust iedereen hier. :-)Lotus schreef:Wat voor gebak gaat het worden?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat klinkt goed, meid. Ik ben echt blij voor je dat het steeds beter gaat! Ik hoop dat je goed nieuws krijgt bij je evaluatie!Alex schreef:Lotus, met mij gaat het best goed eigenlijk. Ik baal nog steeds als ik aangekomen ben en ben blij als ik afgevallen ben (zoals gisteren, wel 3 ons ). Praten gaat me steeds beter af en ik kan steeds beter vertellen wat me dwars zit of wat ik wil. En dat is goed. In de week van 14 februari heb ik mijn evaluatie en ik hoop dat ik dan door mag naar de tweedaagse.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lekker!Rush schreef:Oranjekoek denk ik, dat lust iedereen hier. :-)Lotus schreef:Wat voor gebak gaat het worden?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Reva schreef:Moeten wij nu vragen wat er is, Snikkell?
Alex- Ratel
Jonguh, dat is mijn tekst.Reva schreef:Moeten wij nu vragen wat er is, Snikkell?
Gast- Gast
Leuk en spannend!Lily schreef:zo net weer een afspraak gemaakt voor een echo, 1 feb mogen we weer
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ooh vervelend! Waarom word je precies opgenomen? Voor een 6 weken durend onderzoek? Of voor behandeling? Of...?Jade schreef:Ik ben gisteren gebeld door de epilepsie kliniek en word komende maandag voor ongeveer 6 weken opgenomen:cry:. Het komt gewoon helemaal niet uit, maarja, het komt helemaal nooit uit!
Gast- Gast
Jade- Ratel
Zo dat is behoorlijk ingrijpend dan! Maar levert als het goed is neem ik aan ook nog iets op. Misschien dat je daarna beter behandeld kunt worden? 6 weken zonder internet en met weinig contact met vrienden en familie lijkt me wel echt dodelijk saai. Dat wordt genoeg boeken e.d. meenemen!
Gast- Gast
Jeetje Jade, heftig! Maar wel voor een goed doel, toch?
Alex- Ratel
ow jeetje wat heftig, heb je dan echt last van epilepsie of van wat anders? En in welke kliniek kom je als ik vragen mag (ben zelf ook in zo`n kliniek onder behandeling geweest)
Gast- Gast
Jade- Ratel
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: