Haak en brei topic ;)
+30
Twellie
Gizmo
Niekske
Darius
Rose
LDJ
Monte
Lejow
Highway
SnowWhite
holaagirl
jill
bolus26
Niki
Petteflet
Ugly Betty
PluDan
woezel
ekiaam87
Theeleut
TGR
Herfstblaadjes
Queen
Rush
Eliesje
Angela_1986
Spring
Ibbeltje
Pompoen
VeryCherry
34 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Haak en brei topic ;)
Haha wat was de oplossing?
Ja dit was een patroontje. Google heel veel op patroontjes haha
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Petteflet! En nu lijkt het natuurlijk heel simpel en denk je 'Hoe kan 't dat ik er eerder niet uit kwam???'?
Oh dat vind ik zo leuk Rush, iets haken als kraamcadeautje! Weet je al wat je gaat maken?
Oh dat vind ik zo leuk Rush, iets haken als kraamcadeautje! Weet je al wat je gaat maken?
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb een leuk patroon van een knuffel konijn met hele lange oren, lijkt me erg schattig!
Rush- Lady Post-a-lot
Dat klinkt inderdaad schattig!
Rush schreef:Haha wat was de oplossing?
Ik google ook heel veel op patroontjes enz. Echt zo leuk wat je allemaal kunt vinden! Heb ook bij de bieb wat haakboeken geleend en die gekopieerd en met mijn verjaardag heb ik haakkatoen en nog 2 haakboeken gekregen....
Round was letterlijk rond. Je hebt dus eerst met rows een klein lapje gehaakt en dan ga je bij het stukje Round letterlijk helemaal rond. Het is zo simpel. Dat jullie dat niet wisten.....
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10
Petteflet schreef:Rush schreef:Haha wat was de oplossing?
Ik google ook heel veel op patroontjes enz. Echt zo leuk wat je allemaal kunt vinden! Heb ook bij de bieb wat haakboeken geleend en die gekopieerd en met mijn verjaardag heb ik haakkatoen en nog 2 haakboeken gekregen....
Round was letterlijk rond. Je hebt dus eerst met rows een klein lapje gehaakt en dan ga je bij het stukje Round letterlijk helemaal rond. Het is zo simpel. Dat jullie dat niet wisten.....
Ahhhhhh dat we dat niet wisten zeg!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik google ook veel op patroontjes. Er is echt zoveel te vinden, erg verslavend.
Haal ook veel haakboeken bij de bieb en de leukste patronen daaruit kopieer ik. En met mijn verjaardag heb ik ook haakkatoen gekregen en 2 nieuwe haakboeken
Haal ook veel haakboeken bij de bieb en de leukste patronen daaruit kopieer ik. En met mijn verjaardag heb ik ook haakkatoen gekregen en 2 nieuwe haakboeken
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10
Dat zijn de leuke kadootjes!
Nu we het over kadootjes hebben... zou Pompoen d'r kado van haar oma al gehad hebben?
Nu we het over kadootjes hebben... zou Pompoen d'r kado van haar oma al gehad hebben?
Morgen is het zo ver...nog heel eventjes geduld dus!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
тыквашка schreef:Morgen is het zo ver...nog heel eventjes geduld dus!
Alvast gefeliciteerd!
Nou, haha dank je, maar ik was 8 mei jarig, geef alleen een beetje een laat feestje ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
Haha! Nou, alsnog gefeliciteerd dan Leuk, ik ben 'n paar dagen eerder jarig
Nou de schade valt mee!! Hoewel... haha!
Ik kreeg van mijn oma bolletjes katoen, kleuren die ik zelf niet zo snel zou hebben uitgezocht, maar... prima geschikt voor aapjes en ik heb van haar het boek aapjes haken van Cristel krukkert gekregen, dat was waar ik laatst al een aapje van had gehaakt!
Verder kreeg ik ook nog een tweedehands boek, iets met vreselijk lelijke poppen die je voornamelijk moest breien...
En stiekem had ze ook nog een hele stapel breiboeken en tijdschriften meegenomen, die heeft ze op die piano achtergelaten...maar die mocht ik ook weer terugggeven ;-). wahaaha!
Verder heb ik gelukkig hele leuke dingen gekregen waaronder een keukenmachine (moulinex 8000 voor de mensen die zin hebben om te kwijlen).
Ik kreeg van mijn oma bolletjes katoen, kleuren die ik zelf niet zo snel zou hebben uitgezocht, maar... prima geschikt voor aapjes en ik heb van haar het boek aapjes haken van Cristel krukkert gekregen, dat was waar ik laatst al een aapje van had gehaakt!
Verder kreeg ik ook nog een tweedehands boek, iets met vreselijk lelijke poppen die je voornamelijk moest breien...
En stiekem had ze ook nog een hele stapel breiboeken en tijdschriften meegenomen, die heeft ze op die piano achtergelaten...maar die mocht ik ook weer terugggeven ;-). wahaaha!
Verder heb ik gelukkig hele leuke dingen gekregen waaronder een keukenmachine (moulinex 8000 voor de mensen die zin hebben om te kwijlen).
Pompoen- Lady Post-a-lot
Dat valt inderdaad nog wel mee, er zit in ieder geval wel iets leuks bij Dat boekje van Christel Krukkert met die aapjes, daar staan leuke patronen in!
Haha en die tijdschriften geef je gewoon terug of laat je 'verdwijnen' tussen het oud papier of de houtkachel .
Heb je 'n leuk feestje gehad?
Haha en die tijdschriften geef je gewoon terug of laat je 'verdwijnen' tussen het oud papier of de houtkachel .
Angela_1986 schreef: Dat valt inderdaad nog wel mee, er zit in ieder geval wel iets leuks bij Dat boekje van Christel Krukkert met die aapjes, daar staan leuke patronen in!
Mijn feestje is nog niet voorbij, haha vanavond zijn de mensen ook welkom. Maar verwacht eigenlijk maar 1 iemand ;-).
Ik ben bang dat ik het niet kan laten verdwijnen...mijn oma is een taaie, die komt er gewoon over 2 jaar doodleuk nog op terug, dan vraagt ze of ze die eens terug mag vanwege een bepaald patroontje ofzo...
Maar dat boekje met die aapjes vind ik superleuk!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Angela_1986 schreef: Dat valt inderdaad nog wel mee, er zit in ieder geval wel iets leuks bij Dat boekje van Christel Krukkert met die aapjes, daar staan leuke patronen in!
Mijn feestje is nog niet voorbij, haha vanavond zijn de mensen ook welkom. Maar verwacht eigenlijk maar 1 iemand ;-).
Ik ben bang dat ik het niet kan laten verdwijnen...mijn oma is een taaie, die komt er gewoon over 2 jaar doodleuk nog op terug, dan vraagt ze of ze die eens terug mag vanwege een bepaald patroontje ofzo...
Maar dat boekje met die aapjes vind ik superleuk!!
Heel de dag feest dus Was het nog leuk?
Hahaha oh is jouw oma er zo eentje, nee dan laat het maar niet verdwijnen, dan leg het maar gewoon ergens achter in 'n kast
Ja staan erg veel leuk dingen in! Mijn tante wil het bruidspaar binnenkort gaan haken, ben benieuwd hoe die wordt!
Zal zo even wat foto's plaatsen van dingen die ik onlangs heb gemaakt.
Laatst aangepast door Angela_1986 op ma 21 mei 2012 - 7:21; in totaal 1 keer bewerkt
Die giraf rammelaar is awesome!
Patroontje? Of komt die uit dat ene boekje?
Patroontje? Of komt die uit dat ene boekje?
Rush- Lady Post-a-lot
Het patroontje is van Annemarie Arts, zij is ook van dat ene boekje met dat muziekschaap en de ooievaar. Maar dit is een 'los' patroontje, staat niet in een boekje. http://haakidee.nl/
Dankjewel!
Rush- Lady Post-a-lot
Geen dank!
En als je het patroontje van de giraffe hebt dan kun je de koe naar aanleiding daarvan ook wel maken. Hetzelfde heb ik gedaan met de piraat en de matroos, al bleek die laatste later ook in 'n boekje te staan...
En als je het patroontje van de giraffe hebt dan kun je de koe naar aanleiding daarvan ook wel maken. Hetzelfde heb ik gedaan met de piraat en de matroos, al bleek die laatste later ook in 'n boekje te staan...
Wordt er nog gehaakt hier???
Ik heb deze gehaakt. Ik moet de laatste draden nog afhechten en ik wil er nog een rand omheen haken:
Ik heb deze gehaakt. Ik moet de laatste draden nog afhechten en ik wil er nog een rand omheen haken:
Gast- Gast
Mooi Smikkell! Ik ben zelf ook granny squares aan het haken. Ik ben nu bezig met het vierde kussen en het begin van een deken is er ook al. Enig idee hoeveel uren werk erin hebben gezeten?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik weet dat ik precies een maand elke dag heb gehaakt en hij toen af was. Maar dan wel veel uren op een dag. Per vierkantje ongeveer 20 minuten (inc afhechten) en ongeveer een week om alles aan elkaar te zetten.
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» whaaah het lukt me echt niet om brei steken op te zetten..
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» whaaah het lukt me echt niet om brei steken op te zetten..
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: