Haak en brei topic ;)
+30
Twellie
Gizmo
Niekske
Darius
Rose
LDJ
Monte
Lejow
Highway
SnowWhite
holaagirl
jill
bolus26
Niki
Petteflet
Ugly Betty
PluDan
woezel
ekiaam87
Theeleut
TGR
Herfstblaadjes
Queen
Rush
Eliesje
Angela_1986
Spring
Ibbeltje
Pompoen
VeryCherry
34 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Haak en brei topic ;)
Ik kom me ook even mengen in dit topic... sinds ik vorige maand aan mijn knie ben geopereerd en dus veeeeeeel op de bank moest liggen, ben ik weer met haken begonnen en het is verslavend! Ik ben nog met een tas bezig, maar dat schiet niet zo hard op. Ik heb wel dit schattige kuikentje gemaakt:
En ik heb een boekje van gelukspoppetjes haken gekocht, daar staan ook echt leuke dingen in en heel makkelijk! Mijn moeder is ook erg fanatiek, dus we wisselen veel patronen uit. Als mijn tas klaar is, wil een nieuw groter project gaan beginnen, ik moet nog bedenken wat...
Ik haak trouwens vooral met katoen van Catania, toevallig zit er een handwerk-winkeltje bij mij om de hoek ongeveer (ze kennen me al als het meisje met de krukken ) en ik heb ook nog zpagetti garen liggen voor een groter project, maar dat moet ik nog bedenken
En ik heb een boekje van gelukspoppetjes haken gekocht, daar staan ook echt leuke dingen in en heel makkelijk! Mijn moeder is ook erg fanatiek, dus we wisselen veel patronen uit. Als mijn tas klaar is, wil een nieuw groter project gaan beginnen, ik moet nog bedenken wat...
Ik haak trouwens vooral met katoen van Catania, toevallig zit er een handwerk-winkeltje bij mij om de hoek ongeveer (ze kennen me al als het meisje met de krukken ) en ik heb ook nog zpagetti garen liggen voor een groter project, maar dat moet ik nog bedenken
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Oh Niekske leuk! (kende hem al ) En is dat een duur winkeltje bij jou om de hoek? Anders moet ik daar eens langs
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Leuk hoor! Catania en Phildar schijnen goed overeen te komen, dus dat is ook fijn te mixen.
Ik haal Phildar bij de markthal, maar op www,hobbydoos.nl is dat ook goedkoop te krijgen. Catania is daar wat duurder.
Ik haal Phildar bij de markthal, maar op www,hobbydoos.nl is dat ook goedkoop te krijgen. Catania is daar wat duurder.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ibbeltje schreef:Oh Niekske leuk! (kende hem al ) En is dat een duur winkeltje bij jou om de hoek? Anders moet ik daar eens langs
Ik moet bekennen dat ik eigenlijk geen prijzen met elkaar vergeleken heb, ik ben alleen daar geweest. Een bolletje catania van 50 gram kost er 2,30 geloof ik. Ze hebben daarnaast ook ontzettend veel andere soorten garen en benodigdheden, ik ben nu al fan haha!
Niekske- Kletskop
Oh Niekske, wat 'n ontzettend leuk, schattig kuikentje! Hoe heb je die blosjes gemaakt? Dat boekje met gelukspoppetjes vind ik ook zo leuk en ze zijn redelijk snel klaar
Phildar en Catania is inderdaad goed te combineren. De huidskleur van Catania is uit de collectie (hoe krijgen ze 't verzonnen om die kleur er juist uit te halen ) en nu heb ik die van Phildar daarvoor in de plaats, gaat prima!
€ 2,30 voor 'n bolletje is niet heel goedkoop maar goed, als het winkeltje bij je om de hoek zit dan zou ik daar ook voor kiezen denk ik
Rush, heb je je haaknaalden al?
Phildar en Catania is inderdaad goed te combineren. De huidskleur van Catania is uit de collectie (hoe krijgen ze 't verzonnen om die kleur er juist uit te halen ) en nu heb ik die van Phildar daarvoor in de plaats, gaat prima!
€ 2,30 voor 'n bolletje is niet heel goedkoop maar goed, als het winkeltje bij je om de hoek zit dan zou ik daar ook voor kiezen denk ik
Rush, heb je je haaknaalden al?
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Die blosjes heb ik gemaakt met route heel makkelijk!
Ik wist niet dat die huidskleur van catania uit de collectie was, ik heb afgelopen week nog 2 bolletjes gekocht namelijk. Ik zal maar inslaan denk ik, haha!
Ik wist niet dat die huidskleur van catania uit de collectie was, ik heb afgelopen week nog 2 bolletjes gekocht namelijk. Ik zal maar inslaan denk ik, haha!
Niekske- Kletskop
Niekske schreef:Die blosjes heb ik gemaakt met route heel makkelijk!
Rouge denk ik
Maar goed dank je voor je reactie op de prijzen. Ik weet iig dat er daar dan een zit, een winkeltje.
Ik wil aan een muis beginnen.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Haha het zal idd wel rouge zijn, dat is inderdaad simpel zeg! Maar een heel leuk effect!
Dan hebben ze daar waarschijnlijk nog de 'oude' collectie gehad, die kom je nog wel meer tegen. Maar hij is dus niet meer te bestellen. Die van Phildar (cotton 3 rosee is het volgens mij) is ook mooi hoor! Bij Catania hebben ze geen mooie vervanger vind ik, die zijn of te veel naar beige toe of te veel naar echt roze.
Iehhh hoorde ik daar muizen? Succes Ibbeltje!
Dan hebben ze daar waarschijnlijk nog de 'oude' collectie gehad, die kom je nog wel meer tegen. Maar hij is dus niet meer te bestellen. Die van Phildar (cotton 3 rosee is het volgens mij) is ook mooi hoor! Bij Catania hebben ze geen mooie vervanger vind ik, die zijn of te veel naar beige toe of te veel naar echt roze.
Iehhh hoorde ik daar muizen? Succes Ibbeltje!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Af en toe lees ik hier mee, en moest aan jullie denken toen ik op de site van de Hema goedkope garen tegenkwam. Misschien hebben jullie er wat aan http://www.hema.nl/winkel/hobby/breien
Edit; voortaan toch maar teruglezen voordat ik wat typ, zie nu dat de Hema op de vorige pagina ook genoemd wordt
Edit; voortaan toch maar teruglezen voordat ik wat typ, zie nu dat de Hema op de vorige pagina ook genoemd wordt
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Haha rouge ja, lang leve auto-correct ik kan die catania huidskleur via wolhalla.nl trouwens nog wel bestellen, dus als je nog wil, kun je daar ook kijken!
Niekske- Kletskop
Nee, ik heb m`n haaknaalden nog niet. We krijgen geen post op maandag, wie weet vandaag!
Maar ik ben begonnen aan een haarband voor m`n moeder, dus daar ben ik nog wel even zoet mee, al gaat het wel snel hoor!
Maar ik ben begonnen aan een haarband voor m`n moeder, dus daar ben ik nog wel even zoet mee, al gaat het wel snel hoor!
Rush- Lady Post-a-lot
Waaaah! Het is al begonnen! Ik dacht dat ik gisteren geen cadeautjes zou krijgen want ik vier het pas de 19e, maar mijn ouders kwamen vanwege het weer eerder terug van vakantie en hebben ons mee uit eten genomen en ze hadden ook een cadeautje voor me.
Je raad nooit wat ik kreeg...
2e hands handwerkboeken!! Ja, van die boeken uit de jaren 70 ofzo met heeeeel veel dingen er in waar ik niets aan heb en ook een paar haaksteken...
Ik dacht dat ik dat van mijn oma zou krijgen...had even niet verwacht dat zelfs mijn ouders daarmee aan konden komen zetten. Wahaha!
Op zich zijn het best grappige boeken hoor, maar ik probeer juist om de troep hier een beetje te beperken zeg maar. Nu heb ik een enorme pil van een handwerkboek waarin uitgebreid beschreven staat hoe je moet kantklossen of een bedjasje moet maken op een breiplankje. Echt heel grappig om te lezen...maar wat móet ik er mee?
Je raad nooit wat ik kreeg...
2e hands handwerkboeken!! Ja, van die boeken uit de jaren 70 ofzo met heeeeel veel dingen er in waar ik niets aan heb en ook een paar haaksteken...
Ik dacht dat ik dat van mijn oma zou krijgen...had even niet verwacht dat zelfs mijn ouders daarmee aan konden komen zetten. Wahaha!
Op zich zijn het best grappige boeken hoor, maar ik probeer juist om de troep hier een beetje te beperken zeg maar. Nu heb ik een enorme pil van een handwerkboek waarin uitgebreid beschreven staat hoe je moet kantklossen of een bedjasje moet maken op een breiplankje. Echt heel grappig om te lezen...maar wat móet ik er mee?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Hahahaahha, MARKTPLAATS!
Rush- Lady Post-a-lot
Haha geniaal, mijn schoonmoeder heeft ook zo'n boek, ook met kantklossen en macramé of zoiets erin meer als wat basissteken zul je er niet uithalen denk ik, maar dat staat ook in de moderne boeken... of zoek het meest bizarre ding eruit, maak het, en geef het cadeau aan je moeder
Niekske- Kletskop
Wahaha, ja, ik zal eens iets voor mijn moeder gaan kantklossen . Oeh, macramé staat er ook in!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Whahaha! Ik wacht nog steeds op m`n naaldjes!
Rush- Lady Post-a-lot
irritant dat dat zo lang duurt! Je hebt ze toch al een hele tijd terug besteld? Wanneer zouden ze er ongeveer moeten zijn?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ebay, uit Amerika. Dus dat kan wel tot 3-4 weken duren als het tegenzit + de geweldige service van PostNL tegenwoordig.тыквашка schreef:irritant dat dat zo lang duurt! Je hebt ze toch al een hele tijd terug besteld? Wanneer zouden ze er ongeveer moeten zijn?
Ik heb op 25-4 besteld, maar dat zijn in principe ook nog maar 10 werkdagen natuurlijk. Ik hoop wel dat ik ze deze week krijg!
Rush- Lady Post-a-lot
ik heb pas een workshop haken met Ztringz gedaan maar nu heb ik nog meeer respect voor jullie mooie haakwerkjes! na 2 en een 1/2 uur had ik een miniscuul lapje!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Youtube was vast goedkoper en sneller geweestbolus26 schreef:ik heb pas een workshop haken met Ztringz gedaan maar nu heb ik nog meeer respect voor jullie mooie haakwerkjes! na 2 en een 1/2 uur had ik een miniscuul lapje!
Rush- Lady Post-a-lot
het was een activiteit met collega´s anders had ik het ook zeker niet gedaan!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Hahaha, dat scheelt dan weer idd! Het is dus wel populair om te doen, nog steeds.bolus26 schreef:het was een activiteit met collega´s anders had ik het ook zeker niet gedaan!
Rush- Lady Post-a-lot
Pompoen, ik denk dat je dezelfde boeken als ik heb Zijn ze donkerrood met wit?
Ik heb die van mij gekregen van de oma van mijn vriend.
Ik heb die van mij gekregen van de oma van mijn vriend.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Nee oranje met wit, eentje tenminste, die heet 'alles over handwerken' en die ander heet crocheting&knitting en heeft een foto als voorkant. Daar staan nog wel een aantal aardige patroontjes in, als je tenminste door de jaren 70-kotskleuren heenkijkt.
Pompoen- Lady Post-a-lot
M`n naaldjes zijn bij m`n ouders bezorgd!
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» whaaah het lukt me echt niet om brei steken op te zetten..
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» whaaah het lukt me echt niet om brei steken op te zetten..
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: