Haak en brei topic ;)
+30
Twellie
Gizmo
Niekske
Darius
Rose
LDJ
Monte
Lejow
Highway
SnowWhite
holaagirl
jill
bolus26
Niki
Petteflet
Ugly Betty
PluDan
woezel
ekiaam87
Theeleut
TGR
Herfstblaadjes
Queen
Rush
Eliesje
Angela_1986
Spring
Ibbeltje
Pompoen
VeryCherry
34 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Haak en brei topic ;)
Ja was pijnlijk idd. Hopelijk kan ik in het weekendweer wat doen met haken.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
En Ibbeltje, heb je alweer kunnen haken?
Dit zijn de bonbons, snoepjes en cupcakes die ik op verzoek van iemand heb gehaakt:
*weg*
Dit zijn de bonbons, snoepjes en cupcakes die ik op verzoek van iemand heb gehaakt:
*weg*
Laatst aangepast door Angela_1986 op zo 8 apr 2012 - 23:02; in totaal 1 keer bewerkt
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Dit uiltje heb ik gehaakt. Ik kon geen gratis patroontje vinden dus heb ik het zelf maar bedacht. Ik zie natuurlijk weer genoeg wat anders kan, maar vind 'm toch heel aardig geslaagd. De kleuren zijn overigens uiteraard heel fel van kleur, maar had deze op twitter gezet.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Aaaah, leuk uiltje Pompoen! :-)
Nee nog niet gehaakt. Misschien dat ik er vandaag aan ga beginnen. Moet nog even kijken wat
Oh wat zijn die bonbons/snoepjes/cupcakes leuk!!
En dat uiltje ook super!
Oh wat zijn die bonbons/snoepjes/cupcakes leuk!!
En dat uiltje ook super!
Dank je Ibbeltje!
Ik had de foto's ook op facebook gezet, niet normaal hoeveel reacties ik krijg Allemaal 'vind ik leuk'-reacties en vragen of het ook te koop is...
Ik had de foto's ook op facebook gezet, niet normaal hoeveel reacties ik krijg Allemaal 'vind ik leuk'-reacties en vragen of het ook te koop is...
Heb net m'n "bestelling" afgegeven (de bonbons, cupcakes & snoepjes) en ze was er tevreden over en erg blij mee!
jaa leuk zo'n reacties en fijn dat ze er blij mee was.
Mijn haaknaaldenetui is inmiddels nu helemaal af
Mijn haaknaaldenetui is inmiddels nu helemaal af
Wat leuk dat ze er zo blij mee was!!
Ik ben inmiddels bezig met een aapje, niet dat kleintje van jou maar ik heb toch het grotere patroontje gekocht. Ik ga er alleen wel wat anders van maken want ik wil geen piratenaapje met schatkist haken maar gewoon een leuk aapje met kleertjes aan ;-).
Ik heb z'n kont al bijna af...en ook al de oogjes. Jemig wát een werk...en ik moet mezelf aan alle kanten intapen en verpakken met braces want dat katoen haken met een iets te kleine haaknaald (naar mijn zin) is nogal zwaar!! Wat een kneus ben ik toch ook!
Ik ben inmiddels bezig met een aapje, niet dat kleintje van jou maar ik heb toch het grotere patroontje gekocht. Ik ga er alleen wel wat anders van maken want ik wil geen piratenaapje met schatkist haken maar gewoon een leuk aapje met kleertjes aan ;-).
Ik heb z'n kont al bijna af...en ook al de oogjes. Jemig wát een werk...en ik moet mezelf aan alle kanten intapen en verpakken met braces want dat katoen haken met een iets te kleine haaknaald (naar mijn zin) is nogal zwaar!! Wat een kneus ben ik toch ook!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Vind dat inderdaad zo leuk, als mensen zo enthousiast reageren
Is ie leuk geworden Ibbeltje? Foto?
Haha, lukt het een beetje Pompoen om het patroon te volgen? Ondanks dat je dus al wat dingen anders gaat doen Ben benieuwd naar het resultaat!
Vervelend dat je jezelf zo moet intapen en verpakken in braces, dan voel je je wel even 'n kneusje ja. Aan de andere kant wel fijn dat het helpt! Bij mij lukt haken met 'n brace niet dus hoop dat ik het nog lang zo kan blijven doen!
Met welke haaknaald haak je nu?
Haha, lukt het een beetje Pompoen om het patroon te volgen? Ondanks dat je dus al wat dingen anders gaat doen Ben benieuwd naar het resultaat!
Vervelend dat je jezelf zo moet intapen en verpakken in braces, dan voel je je wel even 'n kneusje ja. Aan de andere kant wel fijn dat het helpt! Bij mij lukt haken met 'n brace niet dus hoop dat ik het nog lang zo kan blijven doen!
Ja ik word daar ook altijd erg blij van!
't lukt prima om het patroon te volgen maar ik denk dat ik toch even overnieuw ga beginnen, ik haak nu met naald 2,5 maar vind het eigenlijk echt te stug worden zo en ik krijg verschrikkelijk last van mijn handen. Ik ga dus toch maar eventjes proberen of het met naald 3 niet ook gewoon goed wordt.
Ja tape, braces, ik ben wel wat gewend hoor, maar vind het toch wel een beetje stom. Ik kan niet met alle braces haken, maar met mijn polsbrace gaat het best. Iets minder makkelijk maar ik kán dan tenminste haken want die polsklachten die komen onmiddellijk als ik een beetje zwaar moet haken en met brace heb ik daar dan heel weinig last van.
't lukt prima om het patroon te volgen maar ik denk dat ik toch even overnieuw ga beginnen, ik haak nu met naald 2,5 maar vind het eigenlijk echt te stug worden zo en ik krijg verschrikkelijk last van mijn handen. Ik ga dus toch maar eventjes proberen of het met naald 3 niet ook gewoon goed wordt.
Ja tape, braces, ik ben wel wat gewend hoor, maar vind het toch wel een beetje stom. Ik kan niet met alle braces haken, maar met mijn polsbrace gaat het best. Iets minder makkelijk maar ik kán dan tenminste haken want die polsklachten die komen onmiddellijk als ik een beetje zwaar moet haken en met brace heb ik daar dan heel weinig last van.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Oooh, pompoentje, neem je je aapje mee vrijdag? Ben ik errug benieuwd naar!
Ik moet een nieuwe kikkermuts maken en een berenmuts afmaken. En ik moet even bedenken of ik gemakkelijk een puntmuts kan maken... hoe zouden jullie dat aanpakken? Gewoon klein beginnen (bijv 4 lossen) en dan steeds wijder? Of eerst een hoofdomtrek en daarna steeds kleiner?
Ik moet een nieuwe kikkermuts maken en een berenmuts afmaken. En ik moet even bedenken of ik gemakkelijk een puntmuts kan maken... hoe zouden jullie dat aanpakken? Gewoon klein beginnen (bijv 4 lossen) en dan steeds wijder? Of eerst een hoofdomtrek en daarna steeds kleiner?
Gast- Gast
Haha nou ik gok dat ik dan nog nauwelijks zo ver ben dat ik iets kan laten zien. Heb het nogal een beetje druk. Iets met visitekaartjes afmaken, zangles, fysiotherapie en liedjes oefenen voor het optreden van zaterdag. Maar zal meenemen wat ik heb (patroontje in ieder geval)!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Misschien heb je nog verborgen talenten Pompoen; patroontjes volgen Als je het te stug vindt worden dan zou ik het inderdaad gewoon met nr. 3 gaan proberen. Wellicht haak jij strakker dan gemiddeld? Zolang de vulling er niet uitkomt als je het opvult, is 't goed toch!
Ik zou denk ik van smal naar breed gaan Oreo, voor mijn gevoel is dat het meest logisch. Dat klinkt leuk, 'n beren- en kikkermuts! Heb je daar al eens 'n foto van laten zien? *nieuwsgierig*
Rustig aan hoor Pompoen!
Ik heb tweede paasdag bijna de hele dag op de bank gehangen met 'n haakwerk, heerlijk
Ik zou denk ik van smal naar breed gaan Oreo, voor mijn gevoel is dat het meest logisch. Dat klinkt leuk, 'n beren- en kikkermuts! Heb je daar al eens 'n foto van laten zien? *nieuwsgierig*
Rustig aan hoor Pompoen!
Ik heb tweede paasdag bijna de hele dag op de bank gehangen met 'n haakwerk, heerlijk
Haha Oreo, ik kan het niet, koest, ik heb het gewoon druk, eigenlijk al een paar weken en ik vind het stiekem wel lekker! Maar ik ben wel doodmoe en na zaterdag ben ik kapot dat weet ik nu al!
Ik zal 't patroontje meenemen, ik denk echt dat ik er niet meer aan toe kom om overnieuw te beginnen, maar ik weet nu tenminste hoe het moet ;-).
Ik denk dat ik inderdaad vrij strak haak, ik heb dat uiltje met 3 gedaan en daar komt de vulling ook niet uit. Ik heb het gisteren trouwens gegeven en ze was erg enthousiast, heeft 'm gelijk aan haar tas gehangen en anderen vonden het ook erg leuk.
Ik zal 't patroontje meenemen, ik denk echt dat ik er niet meer aan toe kom om overnieuw te beginnen, maar ik weet nu tenminste hoe het moet ;-).
Ik denk dat ik inderdaad vrij strak haak, ik heb dat uiltje met 3 gedaan en daar komt de vulling ook niet uit. Ik heb het gisteren trouwens gegeven en ze was erg enthousiast, heeft 'm gelijk aan haar tas gehangen en anderen vonden het ook erg leuk.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Cool, pompoentje!
Haha en ik weet dat je niet koest kunt doen, maar kan het altijd proberen toch?
Haha en ik weet dat je niet koest kunt doen, maar kan het altijd proberen toch?
Gast- Gast
Angela_1986 schreef:
beer is nog niet klaar, vorige kikker wel
Gast- Gast
Wat leuk Oreo, super!
Angela_1986 schreef:Wat leuk Oreo, super!
Deze heb ik ook naar Mamavan_2 gestuurd! Ik vind érg leuk geworden! Overigens is de wol van de Wibra, precies de goede kleur!
Gast- Gast
Oreo schreef:Angela_1986 schreef:Wat leuk Oreo, super!
Deze heb ik ook naar Mamavan_2 gestuurd! Ik vind érg leuk geworden! Overigens is de wol van de Wibra, precies de goede kleur!
Oh daar zal M. vast heel blij mee zijn geweest!
Angela_1986 schreef:Vind dat inderdaad zo leuk, als mensen zo enthousiast reageren
De foto's:
Leuk Ibbeltje!
Wil er iemand even met mij meedenken?
Ik ben 'n rammelaartje aan het haken, normaal gesproken doe ik daar zo'n plastic ei van 'n suprise-ei in gevuld met kraaltjes. Dit is echter 'n ander model en daar past zo'n ei niet in. In het boekje staat dat er ook belletjes in kunnen maar dat vind ik niet zo leuk klinken, het geluid verstompt zeg maar door de vulling.
Nu zou ik dus eigenlijk 'n plastic balletje moeten hebben dat kleiner is dan 'n suprise-ei én open kan, iemand suggesties?
Ik ben 'n rammelaartje aan het haken, normaal gesproken doe ik daar zo'n plastic ei van 'n suprise-ei in gevuld met kraaltjes. Dit is echter 'n ander model en daar past zo'n ei niet in. In het boekje staat dat er ook belletjes in kunnen maar dat vind ik niet zo leuk klinken, het geluid verstompt zeg maar door de vulling.
Nu zou ik dus eigenlijk 'n plastic balletje moeten hebben dat kleiner is dan 'n suprise-ei én open kan, iemand suggesties?
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» whaaah het lukt me echt niet om brei steken op te zetten..
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» whaaah het lukt me echt niet om brei steken op te zetten..
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: