Haak en brei topic ;)
+30
Twellie
Gizmo
Niekske
Darius
Rose
LDJ
Monte
Lejow
Highway
SnowWhite
holaagirl
jill
bolus26
Niki
Petteflet
Ugly Betty
PluDan
woezel
ekiaam87
Theeleut
TGR
Herfstblaadjes
Queen
Rush
Eliesje
Angela_1986
Spring
Ibbeltje
Pompoen
VeryCherry
34 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Haak en brei topic ;)
Ja dat is natuurlijk waar, haha! En is inderdaad ook wel leuk als het uitsteekt bij een kussenhoes, ik zat alleen te bedenken om het misschien voor iets anders te gebruiken. Maar dat ga ik nu toch nog niet maken dus daar ga ik nog even over nadenken.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een leuke deken en een leuk hoesje!
VC leuk die zigzag!! Heb hem opgeslagen.
VC leuk die zigzag!! Heb hem opgeslagen.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
VeryCherry schreef:http://www.dequiltkat.nl/haken%20is%20hip%20-%20ripple%20stitch.pdf
Ik ben nog steeds bezig met de zeshoekjes
Het 3e mutsje is nu bijna af, en die twee dingen kan ik wel combineren. Maar ik ben echt een ramp in die dingen...
Woehoe!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Zal zo een foto maken voor je Lejow
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Doe jullie ook mee met mutsjes breien/haken voor MAMA_VAN2?
https://yescafe.actieforum.com/t22462-actie-haak-brei-maak-mutsjes-voor-m-van-mama_van2
https://yescafe.actieforum.com/t22462-actie-haak-brei-maak-mutsjes-voor-m-van-mama_van2
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik doe mee! Maar dat wist je al...
Gelukkig zijn jullie wat creatiever geweest dan ik de afgelopen weken, het is eigenlijk dieptriest
Ik ben maar eens lief voor mezelf geweest en heb mezelf 2 boekjes kado gedaan 'Babyspeelgoed haken' van Annemarie Arts en 'Taartjes haken!' Hopelijk komt daarmee de zin om te haken ook weer wat meer terug :-)
En oh ja, ik heb ook nog dat verrekte *** schaap hier liggen om af te maken... En 'n paaskuiken-gelukspoppetje onder handen.
Gelukkig zijn jullie wat creatiever geweest dan ik de afgelopen weken, het is eigenlijk dieptriest
Ik ben maar eens lief voor mezelf geweest en heb mezelf 2 boekjes kado gedaan 'Babyspeelgoed haken' van Annemarie Arts en 'Taartjes haken!' Hopelijk komt daarmee de zin om te haken ook weer wat meer terug :-)
En oh ja, ik heb ook nog dat verrekte *** schaap hier liggen om af te maken... En 'n paaskuiken-gelukspoppetje onder handen.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Dat schaap lijkt me juist zo leuk! Maar waarom is dat in elkaar zetten eigenlijk zo vervelend? Ik wil ook eens proberen zoiets te haken, ik ben zelfs bereid er een patroontje voor te volgen !
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ja mij ook... Ik weet niet, misschien ook wel 'n soort van faalangst, bang zijn dat het niet zo mooi wordt als het voorbeeld... En dat is nu dus wel aan de hand want hij is niet helemaal in verhouding. Dat moet ik dus gaan aanpassen en eigenlijk zal dat niet zo'n probleem zijn maar ja dan ben ik toch stiekem 'n beetje bang dat ik 'm verpruts
Moet er gewoon 'n keer rustig voor gaan zitten en die rust heb ik de afgelopen weken niet gehad... Weet namelijk ook dat wanneer ik dat 'even snel' ga doen, dat schaap hier binnen de kortste keren 'n vliegcursus krijgt Wordt niemand blij van
Haha ik vind dat zo mooi om te zien hè, jij houdt echt niet van patroontjes hè? Ik heb dat toch wel nodig hoor, 'n soort van kader. Kan dan nog wel eens m'n eigen ding doen als mijn eigenwijze ik denkt dat dat beter is maar een beetje een richtlijn vind ik wel prettig.
Had je mijn reactie in het mutsjes-topic nog gezien? Er is 'n boekje van Christel Krukkert uitgekomen met alleen maar aapjes, zag er leuk uit!
Moet er gewoon 'n keer rustig voor gaan zitten en die rust heb ik de afgelopen weken niet gehad... Weet namelijk ook dat wanneer ik dat 'even snel' ga doen, dat schaap hier binnen de kortste keren 'n vliegcursus krijgt Wordt niemand blij van
Haha ik vind dat zo mooi om te zien hè, jij houdt echt niet van patroontjes hè? Ik heb dat toch wel nodig hoor, 'n soort van kader. Kan dan nog wel eens m'n eigen ding doen als mijn eigenwijze ik denkt dat dat beter is maar een beetje een richtlijn vind ik wel prettig.
Had je mijn reactie in het mutsjes-topic nog gezien? Er is 'n boekje van Christel Krukkert uitgekomen met alleen maar aapjes, zag er leuk uit!
Angela_1986 schreef:Ja mij ook... Ik weet niet, misschien ook wel 'n soort van faalangst, bang zijn dat het niet zo mooi wordt als het voorbeeld... En dat is nu dus wel aan de hand want hij is niet helemaal in verhouding. Dat moet ik dus gaan aanpassen en eigenlijk zal dat niet zo'n probleem zijn maar ja dan ben ik toch stiekem 'n beetje bang dat ik 'm verpruts
Haha, nee ik houd niet zo van patronen, ik ben denk ik te eigenwijs en te creatief. Ik wil het liever zelf bedenken en bij zo'n patroon kom je al gauw beroerd uit als je wat anders gaat doen ;-). Maar omdat ik wel zelf zoiets zou willen kunnen maken wil ik eerst iets van een patroon maken zodat ik snap hoe het werkt. En die aapjes vind ik wel zodanig leuk dat ik het daarmee graag wil proberen. Maar wil niet het hele boek kopen eigenlijk. Op haar website staat wel een patroon van twee aapjes voor 3,95 maar dat vind ik dan wel weer een beetje duur voor twee aapjes die uitgedost zijn als bruidspaar terwijl ik een gewone wil...
Ik vind het wel knap dat je dat kunt, haha, een patroon volgen is ook een kunst op zich!
Ik heb rust te over trouwens, wil je er wat van?
Ik heb wel ook soms wat moeite om een project af te maken, maar dan mag ik van mezelf gewoon geen nieuw groot project starten dus dan moet ik wel, doe wel tussendoor kleine andere dingetjes, gewoon omdat ik het zo leuk vind.
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Angela_1986 schreef:Ja mij ook... Ik weet niet, misschien ook wel 'n soort van faalangst, bang zijn dat het niet zo mooi wordt als het voorbeeld... En dat is nu dus wel aan de hand want hij is niet helemaal in verhouding. Dat moet ik dus gaan aanpassen en eigenlijk zal dat niet zo'n probleem zijn maar ja dan ben ik toch stiekem 'n beetje bang dat ik 'm verpruts
Haha, nee ik houd niet zo van patronen, ik ben denk ik te eigenwijs en te creatief. Ik wil het liever zelf bedenken en bij zo'n patroon kom je al gauw beroerd uit als je wat anders gaat doen ;-). Maar omdat ik wel zelf zoiets zou willen kunnen maken wil ik eerst iets van een patroon maken zodat ik snap hoe het werkt. En die aapjes vind ik wel zodanig leuk dat ik het daarmee graag wil proberen. Maar wil niet het hele boek kopen eigenlijk. Op haar website staat wel een patroon van twee aapjes voor 3,95 maar dat vind ik dan wel weer een beetje duur voor twee aapjes die uitgedost zijn als bruidspaar terwijl ik een gewone wil...
Ik vind het wel knap dat je dat kunt, haha, een patroon volgen is ook een kunst op zich!
Ik heb rust te over trouwens, wil je er wat van?
Ik heb wel ook soms wat moeite om een project af te maken, maar dan mag ik van mezelf gewoon geen nieuw groot project starten dus dan moet ik wel, doe wel tussendoor kleine andere dingetjes, gewoon omdat ik het zo leuk vind.
Er zijn mensen die nog eigenwijzer zijn dan ik!!! Maar inderdaad, als je zelf wat gaat bedenken bij zo'n patroon dan ga je beroerd uitkomen ja, lijkt me geen strak plan.
Ja dat dilemma heb ik met het patroon van het schaap gehad, stond ook te koop op de site voor €3,95 en dat vond ik voor één patroontje eigenlijk ook te duur dus toen heb ik 't boekje alsnog maar gekocht.
Hebben ze geen boekjes bij de bieb van Christel Krukkert?
Ik vind het dan weer knap dat jij zulke creaties zonder patroontje krijgt! :-)
Nou, als dat zou kunnen... Denk je dat die rust via brievenbuspost verstuurd kan worden? En wat wil je er voor hebben, incl. verzendkosten?
Ik mag nu ook alleen nog maar kleine dingetjes van mezelf, tot op heden heb ik er geen moeite mee... Maar écht, hij komt 'n keer af!
Angela_1986 schreef:
Er zijn mensen die nog eigenwijzer zijn dan ik!!! Maar inderdaad, als je zelf wat gaat bedenken bij zo'n patroon dan ga je beroerd uitkomen ja, lijkt me geen strak plan.
Ja dat dilemma heb ik met het patroon van het schaap gehad, stond ook te koop op de site voor €3,95 en dat vond ik voor één patroontje eigenlijk ook te duur dus toen heb ik 't boekje alsnog maar gekocht.
Hebben ze geen boekjes bij de bieb van Christel Krukkert?
Ik vind het dan weer knap dat jij zulke creaties zonder patroontje krijgt! :-)
Nou, als dat zou kunnen... Denk je dat die rust via brievenbuspost verstuurd kan worden? En wat wil je er voor hebben, incl. verzendkosten?
Ik mag nu ook alleen nog maar kleine dingetjes van mezelf, tot op heden heb ik er geen moeite mee... Maar écht, hij komt 'n keer af!
Ik krijg denk ik ruzie met mijn heup en fysio als ik mijn rust af sta, maar zou er graag wat drukte voor in de plaats krijgen!
Ik ben geen lid van de bieb meer... Vergat altijd boeken terug te brengen . Ik vond de kip van haar ook heel leuk, maar die staat weer in een ander boekje dan die aap...zucht... en ik vind 2 boekjes kopen dan ook weer zo wat, bovendien was ik niet van plan een hele apenfamilie te gaan haken zoals in het aapjesboekje staat...
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:
Ik krijg denk ik ruzie met mijn heup en fysio als ik mijn rust af sta, maar zou er graag wat drukte voor in de plaats krijgen!
Ik ben geen lid van de bieb meer... Vergat altijd boeken terug te brengen . Ik vond de kip van haar ook heel leuk, maar die staat weer in een ander boekje dan die aap...zucht... en ik vind 2 boekjes kopen dan ook weer zo wat, bovendien was ik niet van plan een hele apenfamilie te gaan haken zoals in het aapjesboekje staat... [/quote]
Neuh, laat maar dan, dat wil ik niet op m'n geweten hebben
Dat werkt dan niet nee, wordt de bieb ineens toch 'n duur grapje
Misschien dat hier iemand zich nog meldt die de patroontjes heeft... of op 'n ander creatief forum misschien?
Eerst maar eens een paar mutsjes haken voor M.ara. Vind het wel leuk om eens wat nieuwe dingetjes uit te proberen ook zo op deze manier!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Dat is 't ook! En je hebt meteen 'n doel... Ik haak toch wel maar ik vind het leuker als ik weet voor wie
Nou ik vind het idd vooral érg leuk om 'cadeautjes' te haken, dat geeft me ook een boost om dingen af te maken zoals dat babydekentje.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Dat is ook leuk!
Ik zag vorig weekend weer 'n rammelaartje voorbij komen dat ik gehaakt heb, echt leuk om te zien! En iedereen helemaal van slag als ik zeg dat ik dat zélf heb gemaakt
Ik zag vorig weekend weer 'n rammelaartje voorbij komen dat ik gehaakt heb, echt leuk om te zien! En iedereen helemaal van slag als ik zeg dat ik dat zélf heb gemaakt
Ik heb vannacht over je gedroomd! Hahaha echt een rare droom. Ik droomde ook over je als je avatarplaatje... En ik droomde dat je het zo druk was en zo gestrest was omdat je nog een aantal maanden gevangenisstraf moest uitzitten binnenkort. Waarom was me trouwens totaal onduidelijk, maar je had nog een paar weken om een heleboel te regelen en dan moest je naar de gevangenis en daarom kwam je niet aan dat haken toe. Maar ik dacht toen: Ah joh dat komt wel goed, in de gevangenis heb je álle tijd om te haken!
En ik was ook wel een beetje jaloers dat jij straks lekker in de gevangenis kon gaan zitten haken en dan niets hoefde...wahahaha!
En ik was ook wel een beetje jaloers dat jij straks lekker in de gevangenis kon gaan zitten haken en dan niets hoefde...wahahaha!
Pompoen- Lady Post-a-lot
*Kan bijna naar het crematorium i.p.v. naar de gevangenis. Lachen en hoesten gaan niet zo goed samen *
Hóe in hemelsnaam ben je daar nou op gekomen?! Ik, naar de gevangenis? Als er één heilige is... dan ben ik 't niet, vooruit, maar ik geloof niet dat ik de gevangenis ooit van binnen ga zien.
En ik was dus ook nog 'n koe ook?! Bedankt...
Hahaha geweldig, hoe krijg je 't verzonnen! En dan nog jaloers zijn ook... Kom jij maar mooi op bezoek dan, gaan we gezellig samen zitten haken! Oh, wacht, dat mag natuurlijk niet want die haaknaald die jij dan mee naar binnen smokkelt daar kan ik dan natuurlijk de tralies mee doorzagen
Hóe in hemelsnaam ben je daar nou op gekomen?! Ik, naar de gevangenis? Als er één heilige is... dan ben ik 't niet, vooruit, maar ik geloof niet dat ik de gevangenis ooit van binnen ga zien.
Hahaha geweldig, hoe krijg je 't verzonnen! En dan nog jaloers zijn ook... Kom jij maar mooi op bezoek dan, gaan we gezellig samen zitten haken! Oh, wacht, dat mag natuurlijk niet want die haaknaald die jij dan mee naar binnen smokkelt daar kan ik dan natuurlijk de tralies mee doorzagen
Angela_1986 schreef:*Kan bijna naar het crematorium i.p.v. naar de gevangenis. Lachen en hoesten gaan niet zo goed samen *
Gezondheid!
Ja echt absurd weer!! Maar je was geen koe hoor, je was een plaatje van een koe met je naam er onder . Ik heb verder ook géén idee hoe ik er op gekomen ben, ik heb wel vaker hele vreemde dromen en er komen heel vaak criminelen, achtervolgingen, maffia en meer van dat soort ongein in voor, meestal in combinatie met mensen die ik ken. Dan moet ik vluchten voor de maffia, mijn kat redden bij een crimineel, mijn zusje uit handen van de maffia redden en stap ik in het vliegtuig van de paus die dan ook bij de maffia blijkt te horen... Ik droom dus vaak echt heel woest.
Maar gek genoeg was dit juist een hele rustige droom en ik vond het echt de normaalste zaak van de wereld! Je moeder kwam er ook in voor, ik geloof dat die steeds zei: "rustig maar, je hebt straks nog alle tijd om te haken."
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Angela_1986 schreef:
Gezondheid!
Ja echt absurd weer!! Maar je was geen koe hoor, je was een plaatje van een koe met je naam er onder . Ik heb verder ook géén idee hoe ik er op gekomen ben, ik heb wel vaker hele vreemde dromen en er komen heel vaak criminelen, achtervolgingen, maffia en meer van dat soort ongein in voor, meestal in combinatie met mensen die ik ken. Dan moet ik vluchten voor de maffia, mijn kat redden bij een crimineel, mijn zusje uit handen van de maffia redden en stap ik in het vliegtuig van de paus die dan ook bij de maffia blijkt te horen... Ik droom dus vaak echt heel woest.
Maar gek genoeg was dit juist een hele rustige droom en ik vond het echt de normaalste zaak van de wereld! Je moeder kwam er ook in voor, ik geloof dat die steeds zei: "rustig maar, je hebt straks nog alle tijd om te haken."
Hele reactie getypt, één verkeerd knopje en WEG!
Maar dat breng ik er dan weer goed vanaf, dat ik geen échte koe was
Dat klinkt inderdaad heel erg woest en het lijkt me ook niet bevorderlijk voor je nachtrust, al die wilde dromen van jou. Ik zou 's morgens gesloopt zijn als ik de hele nacht voor de maffia op de vlucht zou zijn geweest
Ach ja, wat is normaal hè, er belanden natuurlijk dagelijks mensen in de gevangenis dus ja Maar je weet zeker dat we 't over de gevangenis hebben en niet over de hemel? Aangezien mijn moeder er ook was en zij niet meer leeft... Want als ik 't dan toch voor 't zeggen heb dan doe mij de gevangenis maar want daar zijn nog mensen van teruggekeerd, maar vanuit de hemel heb ik er nooit meer eentje gezien haha!
Ennuh, hoe vaak zijn die dromen van jou al uitgekomen? Al eens echt op de vlucht gemoeten voor de maffia, je kat op moeten halen bij een of andere crimineel of een maffiose Paus tegengekomen? Want dan ga ik me pas écht zorgen maken...
Nou ik zág je moeder niet, ik hoorde alleen ergens op de achtergrond steeds haar stem. En ik wist dus dat het je moeder was, maar hoe weet ik ook niet. Misschien sprak ze je wel toe vanuit de hemel dan .
Maar nee, mijn dromen komen nooit uit, zulke maffe dingen maak ik in het dagelijks leven nooit mee. Heb ook wel eens gedroomd dat ik een hotel inliep, recht in de armen van de maffia en toen ik weg wilde rennen bleek het ineens een rijdende trein te zijn...
Dus maak je geen zorgen!
Maar nee, mijn dromen komen nooit uit, zulke maffe dingen maak ik in het dagelijks leven nooit mee. Heb ook wel eens gedroomd dat ik een hotel inliep, recht in de armen van de maffia en toen ik weg wilde rennen bleek het ineens een rijdende trein te zijn...
Dus maak je geen zorgen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Nou ik zág je moeder niet, ik hoorde alleen ergens op de achtergrond steeds haar stem. En ik wist dus dat het je moeder was, maar hoe weet ik ook niet. Misschien sprak ze je wel toe vanuit de hemel dan .
Dus maak je geen zorgen!
D'r valt 'n last van m'n schouders...
Ik dacht dat ik gekke dingen kon dromen maar in vergelijking met jou stelt dat dus écht niets voor haha! Slaap je dan wel rustig of komen er ook de nodige arm- en beenbewegingen bij kijken? Dat heb ik dus wel als ik iets raars/heftigs droom en d'r zijn mensen die daar niet zo blij mee zijn...
Angela_1986 schreef:
D'r valt 'n last van m'n schouders...
Ik dacht dat ik gekke dingen kon dromen maar in vergelijking met jou stelt dat dus écht niets voor haha! Slaap je dan wel rustig of komen er ook de nodige arm- en beenbewegingen bij kijken? Dat heb ik dus wel als ik iets raars/heftigs droom en d'r zijn mensen die daar niet zo blij mee zijn...
Ik slaap sowieso onrustig, ik draai en woel veel en word een paar keer per nacht wakker. Maar ik ga niet slaan of schoppen, haha!
Trouwens...we zijn wel érg off-topic he langzamerhand...eerst ging het nog over dromen over haken...maar nu gaat het daar niet eens meer over!
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Angela_1986 schreef:
Ik slaap sowieso onrustig, ik draai en woel veel en word een paar keer per nacht wakker. Maar ik ga niet slaan of schoppen, haha!
Trouwens...we zijn wel érg off-topic he langzamerhand...eerst ging het nog over dromen over haken...maar nu gaat het daar niet eens meer over!
Haha herkenbaar! Mijn bed is 's morgens niet om aan te zien. Slaan en schoppen is ook wel eens gebeurd... Toen droomde ik dat ik werd vastgehouden ofzoiets en probeerde ik me los te maken
Uh... dat lijkt maar zo
Ontopic; ik ben aan het bedenken welke kleur(en) ik zal gebruiken voor 't mutsje van M.ara :-)
Ik ben in het fuchsiaroze aan het haken, kan ik die tenminste ook eens gebruiken, haha! En zit er over te denken om er dan kleine witte bloemetjes op te maken, maar dat zie ik dan wel weer.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» whaaah het lukt me echt niet om brei steken op te zetten..
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» whaaah het lukt me echt niet om brei steken op te zetten..
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: