Haak en brei topic ;)
+30
Twellie
Gizmo
Niekske
Darius
Rose
LDJ
Monte
Lejow
Highway
SnowWhite
holaagirl
jill
bolus26
Niki
Petteflet
Ugly Betty
PluDan
woezel
ekiaam87
Theeleut
TGR
Herfstblaadjes
Queen
Rush
Eliesje
Angela_1986
Spring
Ibbeltje
Pompoen
VeryCherry
34 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Haak en brei topic ;)
jill schreef:ik heb ergens een rose aapje gezien dat iemand had gemaakt maar vind het niet meer ...nou twijfel ik of het in dit topic was ...ik vond dat aapje zo leuk ! zou graag weten hoe diegene dat gemaakt had
D'r gaat bij mij zo snel ook geen lampje branden...
VC; das 'n héle goede reden! Klinkt leuk, 'n roze Ninja!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Whahahah, ik prefereer muts in plaats van doos
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Whahahah, ik prefereer muts in plaats van doos
Ook goed, een gehaakte?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Bedoel je de slappe aap de ik postte?jill schreef:ik heb ergens een rose aapje gezien dat iemand had gemaakt maar vind het niet meer ...nou twijfel ik of het in dit topic was ...ik vond dat aapje zo leuk ! zou graag weten hoe diegene dat gemaakt had
Gast- Gast
тыквашка schreef:VeryCherry schreef:Whahahah, ik prefereer muts in plaats van doos
Ook goed, een gehaakte?
Lekker warm
@ smikkel ...het was een foto van een aapje dat op de bank zit haha een rose aapje ...
jill- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 74
Registratiedatum : 26-05-11
[quote="jill"]@ smikkel ...het was een foto van een aapje dat op de bank zit haha een rose aapje ...[/quote
Die was van snoezel...in een creà topic in zwanger en mama.
Die was van snoezel...in een creà topic in zwanger en mama.
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Ik haak of brei niet (zou er wel weer eens mee willen beginnen, maar weet niet meer precies hoe het moet), maar kwam wel een leuke site tegen voor als die nog niet genoemd is: http://haakt.nl/
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
SnowWhite schreef:Ik haak of brei niet (zou er wel weer eens mee willen beginnen, maar weet niet meer precies hoe het moet), maar kwam wel een leuke site tegen voor als die nog niet genoemd is: http://haakt.nl/
Hee Snowwhite, ik heb mezelf leren haken met youtubefilmpjes, ik vond dat goed te doen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:SnowWhite schreef:Ik haak of brei niet (zou er wel weer eens mee willen beginnen, maar weet niet meer precies hoe het moet), maar kwam wel een leuke site tegen voor als die nog niet genoemd is: http://haakt.nl/
Hee Snowwhite, ik heb mezelf leren haken met youtubefilmpjes, ik vond dat goed te doen!
тыквашка thanks! Daar ga ik zeker even op kijken dan, nog suggesties? Moet wel materiaal in huis halen (heb het voor het laatst op school gedaan en daarna nooit meer opgepakt..) Maar als ik al die leuke creaties zie begint het wel weer te kriebelen!
Welke maat haaknaald zou je aanraden of is dit echt afhankelijk van de dikte wol die je gebruikt?
SnowWhite- Kletskop
Ik zou gewoon op youtube "leren haken" intypen. Ik zoek dan altijd even tot ik iets heb wat me fijn lijkt, het is ook per persoon verschillend. In het Engels kan ook "how to crochet" maar dan leer je ook alle termen in het Engels. Ikzelf ben begonnen met een basisfilmpje en toen vrij snel zelf gaan experimenteren en daarna heb ik allerlei filmpjes gevolgd, voor mutsjes, bloemen, dekentjes, door elkaar in Engels en Nederlands.
Het hangt er vanaf wat je wil met haken. Als jij graag fijne poppetjes wil gaan haken, dan zou ik niet te grof beginnen en bijvoorbeeld met haaknaald 3 of 4 gaan haken. Maar dit is idd afhankelijk van de wol, welke naald je het beste kunt gebruiken ('t staat op het labeltje!). Je kunt dus ook gewoon een leuke (of goedkope) wol halen en kijken welke naald je daarbij nodig hebt. Wel zou ik niet beginnen met wol met allemaal fliebertjes, daarmee kun je vrij slecht zien wat je haakt, het beste leer je het door gewoon een simpele draad te nemen want dan zie je ook of het mooi regelmatig wordt.
Oh en de een vind katoen het makkelijkst haken de ander juist weer 'wol' (acryl is dat meestal), dat is een kwestie van proberen. Succes en veel plezier ermee!!
Het hangt er vanaf wat je wil met haken. Als jij graag fijne poppetjes wil gaan haken, dan zou ik niet te grof beginnen en bijvoorbeeld met haaknaald 3 of 4 gaan haken. Maar dit is idd afhankelijk van de wol, welke naald je het beste kunt gebruiken ('t staat op het labeltje!). Je kunt dus ook gewoon een leuke (of goedkope) wol halen en kijken welke naald je daarbij nodig hebt. Wel zou ik niet beginnen met wol met allemaal fliebertjes, daarmee kun je vrij slecht zien wat je haakt, het beste leer je het door gewoon een simpele draad te nemen want dan zie je ook of het mooi regelmatig wordt.
Oh en de een vind katoen het makkelijkst haken de ander juist weer 'wol' (acryl is dat meestal), dat is een kwestie van proberen. Succes en veel plezier ermee!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Aan jouw reactie heb ik al heel wat! Ik ga dus mooi even neuzen, haha.
En zodra ik het onder de knie heb zal ik ook wat dingen gaan plaatsen
En zodra ik het onder de knie heb zal ik ook wat dingen gaan plaatsen
SnowWhite- Kletskop
Je kunt altijd hier terecht voor vragen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Je kunt altijd hier terecht voor vragen!
SnowWhite- Kletskop
Die was van snoezel...in een creà topic in zwanger en mama.[/quote]
bedankt voor de tip !
bedankt voor de tip !
jill- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 74
Registratiedatum : 26-05-11
Wordt er nog maar zo weinig gehaakt?
Ja, niemand wil het me lerenVeryCherry schreef:Wordt er nog maar zo weinig gehaakt?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, niemand wil het me lerenVeryCherry schreef:Wordt er nog maar zo weinig gehaakt?
Oh, ik wel ^^ Als N vakantie heeft kom ik het je leren
Leuk!VeryCherry schreef:Smikkell schreef:Ja, niemand wil het me lerenVeryCherry schreef:Wordt er nog maar zo weinig gehaakt?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Leuk!VeryCherry schreef:Smikkell schreef:Ja, niemand wil het me lerenVeryCherry schreef:Wordt er nog maar zo weinig gehaakt?
Hij moet volgende week nog naar school en de week daarna heeft ie vakantie
Heb niks meer gehaakt. Ga denk ik van het weekend weer aan de slag.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Smikkell schreef:Ja, niemand wil het me lerenVeryCherry schreef:Wordt er nog maar zo weinig gehaakt?
Volgens mij he...had ik gezegd dat je rustig langs mocht komen dan zou ik het je kunnen leren! Ik heb alle tijd!! Alleen vandaag krijg ik misschien bezoek, maar verder...
Pompoen- Lady Post-a-lot
En ik haak me helemaal suf, maar ik kan niet echt goed uit de voeten om foto's te maken en het is nog niet af. Ik ben bezig aan het babydekentje, eigenlijk aal 2 tegelijk, maar ze zijn allebei nog niet af.
Dus er word wel degelijk nog gehaakt hoor!!
Dus er word wel degelijk nog gehaakt hoor!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik ben nu bezig met het tweede mutsje
Kloptтыквашка schreef:Smikkell schreef:Ja, niemand wil het me lerenVeryCherry schreef:Wordt er nog maar zo weinig gehaakt?
Volgens mij he...had ik gezegd dat je rustig langs mocht komen dan zou ik het je kunnen leren! Ik heb alle tijd!! Alleen vandaag krijg ik misschien bezoek, maar verder...
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» whaaah het lukt me echt niet om brei steken op te zetten..
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» whaaah het lukt me echt niet om brei steken op te zetten..
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: