Haak en brei topic ;)
+30
Twellie
Gizmo
Niekske
Darius
Rose
LDJ
Monte
Lejow
Highway
SnowWhite
holaagirl
jill
bolus26
Niki
Petteflet
Ugly Betty
PluDan
woezel
ekiaam87
Theeleut
TGR
Herfstblaadjes
Queen
Rush
Eliesje
Angela_1986
Spring
Ibbeltje
Pompoen
VeryCherry
34 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Haak en brei topic ;)
Ibbeltje schreef:тыквашка schreef:Ibbeltje schreef:Dan kan je even vooruit
Eh ja oeps...dat kon ik toch al :-O
ooh haha nou helemaal dan Handig om allerlei kleuren op voorraad te hebben.
Ja, haha nou ja ik heb écht veel te veel. Maar dat doe ik nu ook bewust want ik word volgende week geopereerd en dan kan ik zeker 2 maanden de stad niet in om wol te halen! En daarna zal dat ook nog wel een tijdje moeizaam zijn. Maar heb net ook wat besteld op internet, dus daar zijn ook wel mogelijkheden. Alleen omdat ik een nieuwe simkaart heb kan ik 48 uur niet internetbankieren en daardoor kan ik het nu niet betalen en daardoor duurt het dus nog even.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Oh volgende week geopereerd. ja dan is het fijn om wat al te hebben ja in huis.
Mijn tafelloper komt nu echt steeds verder af
Mijn tafelloper komt nu echt steeds verder af
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Jaaa de sjaal voor A. is af! 35 cm breed en ruim 230 cm lang!! Ik ben blij en trots!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Heel mooi!
Prachtig! Jeetje wat 'n lengte zeg, 2.30 meter...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Angela_1986 schreef:Prachtig! Jeetje wat 'n lengte zeg, 2.30 meter...
Ik ben er ook al een paar weken geleden aan begonnen, tussendoor nog een heleboel andere projecten gehaakt!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik ben nog altjd bezig met mijn bloemen hahah. Maar als ik wat anders tussendoor ga doen verslonzen de bloemen en die wil ik echt af hebben. Wordt beetje simpel van telkens hetzelfde doen hahaha.
Ibbeltje schreef:Ik ben nog altjd bezig met mijn bloemen hahah. Maar als ik wat anders tussendoor ga doen verslonzen de bloemen en die wil ik echt af hebben. Wordt beetje simpel van telkens hetzelfde doen hahaha.
Daarom heb ik ook allemaal andere dingen tussendoor gedaan. Ik heb terwijl ik met deze sjaal bezig was ook een kussenhoes gehaakt, twee potjes en een bosje bloemen, twee mutsjes met oren eh...wat nog meer? Oh ja, haaknaaldenetuitje.
Wat wel grappig was is dat ik over dat eerste stuk echt heel lang heb gedaan en dat tweede stuk, meer dan de helft dat heb ik er zo aangehaakt!
Nu ga ik aan een babydekentje beginnen voor een vriendin die over anderhalve week is uitgerekend. Hopelijk krijg ik dat een beetje voor elkaar voor ze bevalt, maar goed we zien wel. Ik kan toch ook niet gelijk op kraamvisite waarschijnlijk. Ach en anders haak ik nog even snel een schattig babymutsje met oortjes, dat heb ik in 1,5 uur klaar en dan kom ik niet met lege handen in ieder geval.
Pompoen- Lady Post-a-lot
ja dat kan ook juist weer fijn zijn afwisseling, maar ik wil dit eigenlijk voor zondag af hebben ...al weet ik niet of ik dat ga redden.
Ik heb het hoofd, het lijf en een arm al af van mijn knuffelduivel
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goed bezig VC!
Ik heb weer 3 bloemen af vandaag
Ik heb weer 3 bloemen af vandaag
Ik vind die bloemen zooo leuk hè ^^
Heb echt een productieve dag gehad, niet alleen qua haken, maar ook qua huis. Ben doodop.
Heb echt een productieve dag gehad, niet alleen qua haken, maar ook qua huis. Ben doodop.
Mijn bloemen bedoel je?
Ja ik ook productief incl haken Ga er nu nog een maken denk ik...hij is nu echt ver af
Ja ik ook productief incl haken Ga er nu nog een maken denk ik...hij is nu echt ver af
Haha ik ben aan een granny square babydekentje begonnen...maar 't is echt niet wat... tjonge wat een lelijke kleurencombinatie.
Het lastige is dat het neutraal moet zijn want ik weet niet wat het wordt. Maar 't word heel erg jongensachtig.
Ik heb wel nog andere wol besteld waarmee ik dat denk ik beter kan doen, allemaal vrij heldere kleurtjes, rood, blauw, oranje, turqoise, paars, geel etc. Dan word het gewoon kleurrijk en niet meisjes of jongensachtig.
Heb alleen geen zin om te wachten en zit er over te denken om een dekentje in blauw en groentinten te gaan haken, gewoon omdat het zo leuk is. Als ik dan die andere wol heb dan ga ik daar wel mee beginnen, omdat het wel af moet voor die vriendin. Denk dat ik zoiets maar ga doen!
Edit: alleen het irritante is dat ik 48 uur niet kan internetbankieren dus ik kan mijn bestelling niet betalen...grrr!!
Het lastige is dat het neutraal moet zijn want ik weet niet wat het wordt. Maar 't word heel erg jongensachtig.
Ik heb wel nog andere wol besteld waarmee ik dat denk ik beter kan doen, allemaal vrij heldere kleurtjes, rood, blauw, oranje, turqoise, paars, geel etc. Dan word het gewoon kleurrijk en niet meisjes of jongensachtig.
Heb alleen geen zin om te wachten en zit er over te denken om een dekentje in blauw en groentinten te gaan haken, gewoon omdat het zo leuk is. Als ik dan die andere wol heb dan ga ik daar wel mee beginnen, omdat het wel af moet voor die vriendin. Denk dat ik zoiets maar ga doen!
Edit: alleen het irritante is dat ik 48 uur niet kan internetbankieren dus ik kan mijn bestelling niet betalen...grrr!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ibbeltje schreef:Mijn bloemen bedoel je?
Ja die bedoel ik
VeryCherry schreef:Ibbeltje schreef:Mijn bloemen bedoel je?
Ja die bedoel ik
aah wat leuk om te horen Dank je!
Zo, ik ben begonnen aan een babydekentje, echt leuk om te doen vind ik, vooral ook om de kleuren uit te zoeken enzo. Verheug me wel op mijn wolbestelling voor een ander dekentje, dat dekentje word echt heel kleurig, dat vind ik ook het allerleukst. Haha ik word dan zo vrolijk van het haken, gewoon omdat ik een mooie kleur mag haken en daarnaast weer een andere mooie kleur mag leggen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Deze link is grappig! Iemand haakt tassen van plastic tassen! De kleur is afschuwelijk, maar het idee vind ik wel heel leuk! Ik ga me misschien binnenkort eens uitleven op de enorme voorraad die we hebben!
http://www.myrecycledbags.com/2007/04/22/crochet-a-recycled-handbag-from-plastic-grocery-bags/
http://www.myrecycledbags.com/2007/04/22/crochet-a-recycled-handbag-from-plastic-grocery-bags/
Pompoen- Lady Post-a-lot
Zag ik ook op youtube volgens mij zoiets met plastic tassen...ff zoeken.
Dit is hoe je een plastictas verknipt tot lange draad om te haken/breien bijv.
Dit is hoe je een plastictas verknipt tot lange draad om te haken/breien bijv.
Laatst aangepast door Ibbeltje op do 26 jan 2012 - 10:42; in totaal 1 keer bewerkt
Ik ben alleen benieuwd hoe je die plastic repen aan elkaar maakt zodat je een lange sliert krijgt. Dat zou ik wel willen weten...maar anders verzin ik zelf wel wat. Zie mezelf wel lekker klooien na de operatie met een grote berg plastic tassen...haha in repen knippen en aan elkaar maken en hup, je hebt bezigheidstherapie!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
oow haha zie boven
Haha ik vond net deze!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Wat leuk met die plastictasjes, ik barst hier van de tasjes dus wie weet ga ik zoiets eens doen.
VC wat is er met je hexagonkussen gebeurt? Ik lees er niks meer over en foto!!
Gave sjaal pompoen! Is nog al een werk met al die draden afwerken zeker? Je bloemen zijn ook erg leuk, leuk idee ook
Ibbeltje ben je al weer een endje verder met je bloemetjes? Heb je een foto van hoe het nu is.
Ik heb niet zo veel gehaakt na mij laatste post. Ik ben gisteren alleen bezig geweest het luiermapje af te maken en op te pimpen.
Foto's!!
Binnenkant moet nog afgewerkt worden, daar zie je al draden nog van het opnaaien. Maar eigenlijk vind ik het wel best zo, zie je toch niet.
Voor de rest heb ik geen projectjes in planning staan, ga maar eens verder met mijn deken.
Ohh over deken gesproken, Pompoen, is het niet handig een neutrale kleur deken te maken en zodra het kindje geboren is er een meiden- of jongenskleur rand aan te haken??
VC wat is er met je hexagonkussen gebeurt? Ik lees er niks meer over en foto!!
Gave sjaal pompoen! Is nog al een werk met al die draden afwerken zeker? Je bloemen zijn ook erg leuk, leuk idee ook
Ibbeltje ben je al weer een endje verder met je bloemetjes? Heb je een foto van hoe het nu is.
Ik heb niet zo veel gehaakt na mij laatste post. Ik ben gisteren alleen bezig geweest het luiermapje af te maken en op te pimpen.
Foto's!!
Binnenkant moet nog afgewerkt worden, daar zie je al draden nog van het opnaaien. Maar eigenlijk vind ik het wel best zo, zie je toch niet.
Voor de rest heb ik geen projectjes in planning staan, ga maar eens verder met mijn deken.
Ohh over deken gesproken, Pompoen, is het niet handig een neutrale kleur deken te maken en zodra het kindje geboren is er een meiden- of jongenskleur rand aan te haken??
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Wow wat leuk Theeleut!!
Ik maak nog iedere dag een paar zeshoekjes, maar ik raak out of katoen en ik ben te lui om nieuwe te gaan halen
Ben intussen ook een knuffelduivel aan het haken. Heb het lijfje, het hoofd, de armpjes en beentjes klaar en aan elkaar. Nu moet ik nog de hoorntjes, de staart en het gezichtje. Moet ik vandaag wel af krijgen, want ik wil hem vanavond aan mijn vriend geven
Ik maak nog iedere dag een paar zeshoekjes, maar ik raak out of katoen en ik ben te lui om nieuwe te gaan halen
Ben intussen ook een knuffelduivel aan het haken. Heb het lijfje, het hoofd, de armpjes en beentjes klaar en aan elkaar. Nu moet ik nog de hoorntjes, de staart en het gezichtje. Moet ik vandaag wel af krijgen, want ik wil hem vanavond aan mijn vriend geven
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» whaaah het lukt me echt niet om brei steken op te zetten..
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» whaaah het lukt me echt niet om brei steken op te zetten..
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: