Haak en brei topic ;)
+30
Twellie
Gizmo
Niekske
Darius
Rose
LDJ
Monte
Lejow
Highway
SnowWhite
holaagirl
jill
bolus26
Niki
Petteflet
Ugly Betty
PluDan
woezel
ekiaam87
Theeleut
TGR
Herfstblaadjes
Queen
Rush
Eliesje
Angela_1986
Spring
Ibbeltje
Pompoen
VeryCherry
34 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Haak en brei topic ;)
Alle wol bij elkaar en in de kast
kleurrijk typje ben ik he. Er is wel wat kleur, maar dat zit in de mandjes en 't katoen ook.
Ik wil nog wel graag neon-roze en okergeel/mosterdgeel.
(foto niet quoten)
kleurrijk typje ben ik he. Er is wel wat kleur, maar dat zit in de mandjes en 't katoen ook.
Ik wil nog wel graag neon-roze en okergeel/mosterdgeel.
(foto niet quoten)
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:woezel schreef:Wat een leuke dingen maken jullie meiden. Ik wil daar ook graag mee beginnen. Dus ben wel benieuwd waar jullie je patronen vandaag halen?
youtube vooral nog ik en googlen
Ik heb 'n aantal boekjes en idd ook van internet via google.
Wat leuk zeg Smikkell, zo'n kast vol met wol!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Wat gaaf Smikk!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Hoe laat doen we zaterdag? Ik wil het graag weten omdat ik ook nog een verjaardag heb!
Ik zal zo even foto's plaatsen van mijn laatste haaksels!
Ik zal zo even foto's plaatsen van mijn laatste haaksels!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Dit potje heb ik gehaakt voor de pollepels enzo
En voor in het vakantiehuis (van mijn familie) een bosje bloemen! Let vooral op de prachtige gordijnen!
En voor in het vakantiehuis (van mijn familie) een bosje bloemen! Let vooral op de prachtige gordijnen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Wat leuk! En ja de gordijnen doen het hem
Hm, de gordijnen zijn niet mijn smaak... Jouw bloemen haalt de boel mooi op zullen we maar zeggen Heel leuk gedaan Pompoen, zowel de potjes als de bloemen.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Dat hele huis is zo, nou ja die gordijnen zijn eigenlijk best grappig, maar het huis is van hout, de planken zijn donkerbruin (dus alle muren en het plafond), de vloerbedekking is raar zeil, de meubels komen uit alle jaren t/m jaren 70 ofzoiets (nou ja langzamerhand verschijnen er wat nieuwere dingen). Het is een wirwar, ook wel een beetje ouwe meuk. Maar ook wel gewoon heel erg leuk!
Maar wel donker en somber en mensen proberen er altijd maar weer plantjes neer te zetten, maar ja, die overleven het meestal toch niet als er maanden niemand komt om ze water te geven... Dus ik vond dat dit de oplossing was.
Overigens stond ik het langwerpige potje af te wassen en toen bedacht ik dat hij met een gehaakt hoesje leuk als vaas kon en dat het leuk zou zijn op tafel als welkom voor de volgende bewoners. Maar ja bloemen blijven ook geen maanden goed, dus toen bedacht ik me ineens dat ik ze moest haken. Nou en zo gezegd zo gedaan dus!!
Maar wel donker en somber en mensen proberen er altijd maar weer plantjes neer te zetten, maar ja, die overleven het meestal toch niet als er maanden niemand komt om ze water te geven... Dus ik vond dat dit de oplossing was.
Overigens stond ik het langwerpige potje af te wassen en toen bedacht ik dat hij met een gehaakt hoesje leuk als vaas kon en dat het leuk zou zijn op tafel als welkom voor de volgende bewoners. Maar ja bloemen blijven ook geen maanden goed, dus toen bedacht ik me ineens dat ik ze moest haken. Nou en zo gezegd zo gedaan dus!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Dit weekend gaat het vriezen, dus ik moet dan m`n sjaal af hebben haha. Vanavond maar even bigtime aan de slag!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ben weer begonnen met een nieuw duiveltje, een andere dan die ik al gemaakt hebt. Dit wordt meer een lappenpop met slappe armen en benen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
тыквашка schreef:Dat hele huis is zo, nou ja die gordijnen zijn eigenlijk best grappig, maar het huis is van hout, de planken zijn donkerbruin (dus alle muren en het plafond), de vloerbedekking is raar zeil, de meubels komen uit alle jaren t/m jaren 70 ofzoiets (nou ja langzamerhand verschijnen er wat nieuwere dingen). Het is een wirwar, ook wel een beetje ouwe meuk. Maar ook wel gewoon heel erg leuk!
Hoe heb je die steeltjes eigenlijk zo gekregen?
Rush schreef:Dit weekend gaat het vriezen, dus ik moet dan m`n sjaal af hebben haha. Vanavond maar even bigtime aan de slag!
Oh echt, dan moet ik de sjaal van A. ook maar gauw afhaken! Hij is al superlang, hij kan 'm al omslaan en op allerlei manieren om doen. Maar het is net iets lekkerder als ie nog een slagje langer is. Dan heeft hij ook wel een gigantisch warme dikke sjaal!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ibbeltje schreef:тыквашка schreef:Dat hele huis is zo, nou ja die gordijnen zijn eigenlijk best grappig, maar het huis is van hout, de planken zijn donkerbruin (dus alle muren en het plafond), de vloerbedekking is raar zeil, de meubels komen uit alle jaren t/m jaren 70 ofzoiets (nou ja langzamerhand verschijnen er wat nieuwere dingen). Het is een wirwar, ook wel een beetje ouwe meuk. Maar ook wel gewoon heel erg leuk!
Hoe heb je die steeltjes eigenlijk zo gekregen?
Ik heb in een oud rommelhok een ouwe kledinghanger gevonden en later nog wat elektriciteitsdraad en daar omheen heb ik gehaakt. Ik heb het onderkantje omgebogen, en vervolgens zo gehaakt dat ik 'm elke keer voor en dan weer achterlangs haalde zodat je je draad het bedekt en je aan 1 kant een reeks steekjes krijgt. Die kun je vervolgens ook bijvoorbeeld in een spiraal laten lopen, maar ik vond recht eigenlijk mooier. Aan het einde zette ik dan de gehaakte bloem er op, trok het ijzerdraad er doorheen, boog dat dan ook om en duwde het er weer in en dan naaide ik met een stopnaald de bloem en het steeltje ook nog aan elkaar tot het echt stevig zat.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Aah oke dank je!
Smikkell schreef:Steeltjes met de zelfde steek dus als de oordopjes.
Geen idee, waarmee doe je de oordopjes?
Ik heb gewoon wat zitten prutsen tot ik een manier had om het te doen. Zal met oordopjes ook wel gaan...al zou ik dan denk ik katoen nemen en wat dunner spul...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Jaaa, ik moet nog de helft ongeveer, maar ik brei ook niet super veel meer, dus vanavond maar even goed bezig.тыквашка schreef:Rush schreef:Dit weekend gaat het vriezen, dus ik moet dan m`n sjaal af hebben haha. Vanavond maar even bigtime aan de slag!
Oh echt, dan moet ik de sjaal van A. ook maar gauw afhaken! Hij is al superlang, hij kan 'm al omslaan en op allerlei manieren om doen. Maar het is net iets lekkerder als ie nog een slagje langer is. Dan heeft hij ook wel een gigantisch warme dikke sjaal!!
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Jaaa, ik moet nog de helft ongeveer, maar ik brei ook niet super veel meer, dus vanavond maar even goed bezig.тыквашка schreef:Rush schreef:Dit weekend gaat het vriezen, dus ik moet dan m`n sjaal af hebben haha. Vanavond maar even bigtime aan de slag!
Ik moet denk ik nog iets van 30 a 40 cm dan is ie sowieso goed, meer is wel beter, ik heb een grote man! ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik heb zojuist op marktplaats een partij wol/acryl gereserveerd... 4 kilo voor 15 euro, allemaal verschillende kleuren, maar nog wel aardig wat per kleur. Paar kleuren vind ik niks aan, maar de meeste zijn hartstikke mooi. Hoop dat het echt wat is! Ze bood me ook nog dunner spul aan ook allemaal kleurtjes voor 12,50, dat ga ik denk ik ook doen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Dan kan je even vooruit
Hahaha, ik ben maar klein en heb een hele brede gemaakt, die gaat dus dubbel.тыквашка schreef:Rush schreef:Jaaa, ik moet nog de helft ongeveer, maar ik brei ook niet super veel meer, dus vanavond maar even goed bezig.тыквашка schreef:Rush schreef:Dit weekend gaat het vriezen, dus ik moet dan m`n sjaal af hebben haha. Vanavond maar even bigtime aan de slag!
Ik moet denk ik nog iets van 30 a 40 cm dan is ie sowieso goed, meer is wel beter, ik heb een grote man! ;-).
Dus ik hoef 'm maar 1x om m`n nek te slaan! Ik heb nog meer bollen wol en dat wordt wel een smallere sjaal.
Rush- Lady Post-a-lot
Ibbeltje schreef:Dan kan je even vooruit
Eh ja oeps...dat kon ik toch al :-O
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Ibbeltje schreef:Dan kan je even vooruit
Eh ja oeps...dat kon ik toch al :-O
ooh haha nou helemaal dan Handig om allerlei kleuren op voorraad te hebben.
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» whaaah het lukt me echt niet om brei steken op te zetten..
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» whaaah het lukt me echt niet om brei steken op te zetten..
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: