Megablunder!
+6
Eris
L!ND@
Tania
_Femme
Lejow
Antibes
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Megablunder!
Antibes schreef:Youandi schreef:Antibes schreef:Oh, dat is wel heel naar inderdaad Youandi. Toch wel fijn dat je even een flinke trap kreeg dan van die collega!
Ja, dat was een goede waarschuwing
Oh, jammer dat je buurman niet date-materiaal is. Dit was een leuke eerste stap geweest
Haha, ik heb boven me een paar Italianen van mijn leeftijd wonen. Daar had ik het beter bij kunnen proberen..
Haha, maar uh... Italianen zijn wel erg klein he? Zelfs in míjn ogen is het klein volk
Gast- Gast
Youandi schreef:Antibes schreef:Youandi schreef:Antibes schreef:Oh, dat is wel heel naar inderdaad Youandi. Toch wel fijn dat je even een flinke trap kreeg dan van die collega!
Ja, dat was een goede waarschuwing
Oh, jammer dat je buurman niet date-materiaal is. Dit was een leuke eerste stap geweest
Haha, ik heb boven me een paar Italianen van mijn leeftijd wonen. Daar had ik het beter bij kunnen proberen..
Haha, maar uh... Italianen zijn wel erg klein he? Zelfs in míjn ogen is het klein volk
Klopt, ze zijn inderdaad te klein.. Daarom heb ik het ook nog niet gedaan..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Werd van de week toen ik thuiskwam wel in koor toegeroepen "Buon giooooorno senorita"..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Werd van de week toen ik thuiskwam wel in koor toegeroepen "Buon giooooorno senorita"..
Het is ook geen probleem als ze gewoon goed zijn voor je zelfvertrouwen toch
Gast- Gast
Haha geweldige blunder!
CarpeDiem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11
Antibes schreef:Yasmin schreef:hahaha wat zei hij?
Volgens mij voelde hij zich nog lulliger dan ik haha.. Hij stamelde echt zo sorry sorry haha en liep een paar meter terug de overloop op.
Toen me maar half achter de deur verscholen en gevraagd waar hij nou eigenlijk voor kwam haha!
En wat kwam die nou doen? Kopje suiker lenen?
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: