DagCafé
+15
Merai
TwistedAngel
Burn
Rush
VeryCherry
Sjaantje
Iedereen
Toet
Stuiterbal
Bimbam
Alex
Suus
Tiana
Ibbeltje
Erin
19 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: DagCafé
da's balen. Moet ik een boterham op sturen of heb je nog wel ander ontbijt in huis?Broodrooster schreef:Geen muis in de val
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:da's balen. Moet ik een boterham op sturen of heb je nog wel ander ontbijt in huis?Broodrooster schreef:Geen muis in de val
Gast- Gast
Whaha het kwartje valt nu pasReva schreef:Broodrooster schreef:Alex schreef:Haha, ik zie nu pas dat je je naam hebt veranderd in Bruce Reva heeft toch best overgewicht blijkbaar
Jij blijft bezig met die termen he, Lex
Gast- Gast
Reva schreef:Broodrooster schreef:Alex schreef:Haha, ik zie nu pas dat je je naam hebt veranderd in Bruce Reva heeft toch best overgewicht blijkbaar
Jij blijft bezig met die termen he, Lex
Muwhahahahaha trut
Gelukkig zag ik die vanuit H. al aankomen.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ach, jullie ook met je gefuck in quotes. Ik dacht dat Smikkel het al had aangepast. Ik ben echt niet helder vandaag...
Gast- Gast
Ah, ik krijg echt honger van de geur in huis *ruikt hier naar Indisch stoofvlees*
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik hoop zo dat ik morgenochtend of donderdagochtend weer een magische grens bereik met afvallen Een ander begingetal, bwhaaaaaa. Die heb ik echt al jaren niet gezien
Gast- Gast
Joehoe!
Ik moet helaas verplicht thuis zitten. Wil zo graag wat doen Aannemers zijn hier om onze muur in orde te maken...ze kunnen wel de hele dag bezig zijn als ze zo sloom bezig blijven
Ik moet helaas verplicht thuis zitten. Wil zo graag wat doen Aannemers zijn hier om onze muur in orde te maken...ze kunnen wel de hele dag bezig zijn als ze zo sloom bezig blijven
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Oehh ik duim met je mee! Ik moet nog 2,5 kilo voor een nieuw begingetal. Zou ook bijzonder fijn zijn. Hopelijk haal ik dat voor het eind van januari.Reva schreef:Ik hoop zo dat ik morgenochtend of donderdagochtend weer een magische grens bereik met afvallen Een ander begingetal, bwhaaaaaa. Die heb ik echt al jaren niet gezien
Gast- Gast
Dan maak je die toch Reva?
Bruce schreef:Oehh ik duim met je mee! Ik moet nog 2,5 kilo voor een nieuw begingetal. Zou ook bijzonder fijn zijn. Hopelijk haal ik dat voor het eind van januari.Reva schreef:Ik hoop zo dat ik morgenochtend of donderdagochtend weer een magische grens bereik met afvallen Een ander begingetal, bwhaaaaaa. Die heb ik echt al jaren niet gezien
Oeeeh cool, dat gaat je wel lukken toch Ik ben alleen ongesteld geworden, hoop niet dat dat roet in het eten gooit. Maar ja. Al willen andere mensen nog niet dood gevonden worden met dat begingetal, bwahaha, me don't care
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Dan maak je die toch Reva?
Gaat niet. Ik werk tot 7u en de supermarkt bij mijn huis gaat om 7u dicht.
Gast- Gast
Zeker gaat dat lukken en het gaat jou ook gewoon lukken, ongesteld of niet! Ik voel het gewoonReva schreef:Bruce schreef:Oehh ik duim met je mee! Ik moet nog 2,5 kilo voor een nieuw begingetal. Zou ook bijzonder fijn zijn. Hopelijk haal ik dat voor het eind van januari.Reva schreef:Ik hoop zo dat ik morgenochtend of donderdagochtend weer een magische grens bereik met afvallen Een ander begingetal, bwhaaaaaa. Die heb ik echt al jaren niet gezien
Oeeeh cool, dat gaat je wel lukken toch Ik ben alleen ongesteld geworden, hoop niet dat dat roet in het eten gooit. Maar ja. Al willen andere mensen nog niet dood gevonden worden met dat begingetal, bwahaha, me don't care
Gast- Gast
Reva schreef:VeryCherry schreef:Dan maak je die toch Reva?
Gaat niet. Ik werk tot 7u en de supermarkt bij mijn huis gaat om 7u dicht.
Ah das balen, kan je niet in je pauze gehakt halen?
Heeft iemand een idee hoelang het meestal duurt voordat een schade afgehandeld is?
Of nouja, wanneer je daar eens bericht van krijgt hoe of wat? Tussen kerst en oud&nieuw had ik een aanrijding, alles netjes ingevuld en opgestuurd, maar heb nog niets gehoord.
Of nouja, wanneer je daar eens bericht van krijgt hoe of wat? Tussen kerst en oud&nieuw had ik een aanrijding, alles netjes ingevuld en opgestuurd, maar heb nog niets gehoord.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hoooooooi! Ik zit bij de garage te wachten tot mijn auto klaar is, dus ik kom es ff hier spieken
Hoe ist met jullie? Smikkie geen muis gevangen, las ik?
Hoe ist met jullie? Smikkie geen muis gevangen, las ik?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Heeee Sjaan! Moet er veel gebeuren?
VC, ja kan wel, maar ik heb om half acht geen zin meer om gehaktballen te maken
VC, ja kan wel, maar ik heb om half acht geen zin meer om gehaktballen te maken
Gast- Gast
Het valt mee deze keer, maar gaat toch weer €100+ kosten Lekkage gehad bij voorruit en ventilator kapot. Echt, ik heb m nu 1,5 jaar en dat ding is nog meer krakkemikkig dan ik!
Jawel... Maar gelukkig hoef ik dat tenminste niet volledig zelf te betalen Bovendien gaan mijn nieuwe onderdelen véél langer mee!Reva schreef:Hee, niet zo he, jij bent ook deels vernieuwd
Nou ja, ik heb wel een heel fijne auto, maar hij kost me gewoon handenvol geld iedere keer
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: