DagCafé
+15
Merai
TwistedAngel
Burn
Rush
VeryCherry
Sjaantje
Iedereen
Toet
Stuiterbal
Bimbam
Alex
Suus
Tiana
Ibbeltje
Erin
19 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Toet schreef:Ik weet niet zo goed wat het is, het houdt wel lang aan. Iedere keer een kwartier enzo, het wordt dan steeds iets erger en ik kan mezelf ook geen houding meer geven, maar dan ineens is het weer weg. Net lag ik nog te kronkelen op de bank en nu heb ik nergens meer last van.
Mijn broer had het vroeger ook. Hij kon dan ook niks meer. Hij heeft heel veel onderzoeken gehad, maar ze zeiden toen dat het stress was en eerlijk gezegd geloof ik dat wel. Als je je zorgen maakt, kun je er natuurlijk even naar laten kijken, maar in jouw geval zou het me ook niet verbazen als er uitkomt dat het misschien toch stress is. Maar je kunt misschien beter het zekere voor het onzekere nemen? Je moet je er alleen niet te druk om maken hoor.
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Ga ik een keer in het dagcafe kijken, wordt ik geconfronteerd met een muis in een bak met olie
Sorry! En ik vond het nog wel zo leuk dat ik je een keer in het echt gezien had, nu haat je me vast.
Smik: ik hoef die foto van die dode muis niet per se te zien. Wij hadden thuis altijd van die slimme muizen die wel het blokje kaas wisten te stelen, maar niet vast kwamen te zitten.
Gast- Gast
Suus schreef:Ik zag het eerst ook niet!Vergeet-me-nietje schreef:Ielgh! Ik had je uitleg nodig voordat ik kon zien wat het was...
Ik moest ook de beschrijving lezen, maar daarna dacht ik meteen aan Smikkelltje
Gast- Gast
O mySunprincess schreef:Ga ik een keer in het dagcafe kijken, wordt ik geconfronteerd met een muis in een bak met olie
Ik plaatste mijn reactie over muizen met gebroken nekjes en dacht toen 'als SP dit maar niet leest'
Gast- Gast
Het komt redelijk veel voor bij mensen met stress en hyperventilatie.June schreef:Toet schreef:Ik weet niet zo goed wat het is, het houdt wel lang aan. Iedere keer een kwartier enzo, het wordt dan steeds iets erger en ik kan mezelf ook geen houding meer geven, maar dan ineens is het weer weg. Net lag ik nog te kronkelen op de bank en nu heb ik nergens meer last van.
Mijn broer had het vroeger ook. Hij kon dan ook niks meer. Hij heeft heel veel onderzoeken gehad, maar ze zeiden toen dat het stress was en eerlijk gezegd geloof ik dat wel. Als je je zorgen maakt, kun je er natuurlijk even naar laten kijken, maar in jouw geval zou het me ook niet verbazen als er uitkomt dat het misschien toch stress is. Maar je kunt misschien beter het zekere voor het onzekere nemen? Je moet je er alleen niet te druk om maken hoor.
Gast- Gast
Nee inderdaad, het is nu de derde of vierde keer dat ik het heb in een maand tijd denk ik? Dus ik ga gewoon bijhouden of ik er nog vaker last van krijg en dan kan ik de huisarts vragen even naar mijn longen te luisteren. Ik ben ook niet iemand die gelijk overal bang van word maar omdat dit nu weer terug komt heb ik er wel mijn vraagtekens bij.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Sunprincess schreef:Ga ik een keer in het dagcafe kijken, wordt ik geconfronteerd met een muis in een bak met olie
Ben je een grote muizen liefhebber?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
En waarom zag ik nou weer meteen wat het was...June schreef:Suus schreef:Ik zag het eerst ook niet!Vergeet-me-nietje schreef:Ielgh! Ik had je uitleg nodig voordat ik kon zien wat het was...
Ik moest ook de beschrijving lezen, maar daarna dacht ik meteen aan Smikkelltje
Gast- Gast
Broodrooster schreef:Het komt redelijk veel voor bij mensen met stress en hyperventilatie.
Ik heb dat inderdaad ook een tijdje gehad in mijn hyperventilatietijdperk. Oh die goede oude tijd
Gast- Gast
Erin schreef:Sunprincess schreef:Ga ik een keer in het dagcafe kijken, wordt ik geconfronteerd met een muis in een bak met olie
Dierenliefhebber
Smik: ik hoop dat ze al je pindakaas oppeuzelen (muizen peuzelen)
Gast- Gast
Aaaah, die muis! Zielig!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ja, en daar dan mee wegkomen zeker...Sunprincess schreef:Erin schreef:Sunprincess schreef:Ga ik een keer in het dagcafe kijken, wordt ik geconfronteerd met een muis in een bak met olie
Dierenliefhebber
Gast- Gast
Broodrooster schreef:Ja, en daar dan mee wegkomen zeker...Sunprincess schreef:Erin schreef:Sunprincess schreef:Ga ik een keer in het dagcafe kijken, wordt ik geconfronteerd met een muis in een bak met olie
Dierenliefhebber
Uiteraard.
Gast- Gast
Ja ik wil ook een foto van Lex dr creatieve uitspatting zien, maar die is weer gevlogen
Gast- Gast
Ik ook.Reva schreef:Ja ik wil ook een foto van Lex dr creatieve uitspatting zien, maar die is weer gevlogen
Gast- Gast
Echt spannend zo'n muizenval. Ook meteen minder bang. Nu het gevoel dat ik het gevecht met hem aanga (okee, tot ik zo mijn bed in ga ). Ik mis alleen nog de oorlogsstrepen onder mijn ogen.
De buurman dacht dat het kwam omdat ik regelmatig mijn balkondeur open heb. Zo komen ze binnen zegt hij. Hij heeft alles dicht en volgens hem geen muizen. Nooit zoveel woorden met hem gesproken
De buurman dacht dat het kwam omdat ik regelmatig mijn balkondeur open heb. Zo komen ze binnen zegt hij. Hij heeft alles dicht en volgens hem geen muizen. Nooit zoveel woorden met hem gesproken
Gast- Gast
Ik deel mijn balkon met hem (wel met tussenschot). Misschien uit de lucht?June schreef:Via het balkon? Waar komen ze dan vandaan??
Gast- Gast
Broodrooster schreef:Ik deel mijn balkon met hem (wel met tussenschot). Misschien uit de lucht?June schreef:Via het balkon? Waar komen ze dan vandaan??
Met een parachute zeker. Ga even op je balkon kijken of er een parachute ligt!
Gast- Gast
O my, ze bestaan. Muizen met parachutes. Ik las ook al dat ze inderdaad in je bed kunnen lopen als je slaapt.
Elke keer als ik een slok van mijn thee neem denk ik 'als er nu een val gaat, vliegt mijn beker tegen het plafond.'
Elke keer als ik een slok van mijn thee neem denk ik 'als er nu een val gaat, vliegt mijn beker tegen het plafond.'
Gast- Gast
Broodrooster schreef:O my, ze bestaan. Muizen met parachutes. Ik las ook al dat ze inderdaad in je bed kunnen lopen als je slaapt.
Ik zou dus nooit gaan googelen op dat soort verhalen als ik een muis had.
Gast- Gast
Ik zocht op tips tegen buren met een bevuild huis..June schreef:Broodrooster schreef:O my, ze bestaan. Muizen met parachutes. Ik las ook al dat ze inderdaad in je bed kunnen lopen als je slaapt.
Ik zou dus nooit gaan googelen op dat soort verhalen als ik een muis had.
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: