DagCafé
+15
Merai
TwistedAngel
Burn
Rush
VeryCherry
Sjaantje
Iedereen
Toet
Stuiterbal
Bimbam
Alex
Suus
Tiana
Ibbeltje
Erin
19 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Haha, mijn vriend heeft mij ooit versierd door het doen van mijn afwas Ik laat hem jouw afwas dus lekker niet doenJune schreef:Je mag ook wel je vriend sturen hoor, Suus . Ik ben de beroerdste niet, eenieder mag mijn afwas doen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Reva schreef:Moment, mijn telefoon gaat.
Ik ben het niet.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Suus schreef:Haha, mijn vriend heeft mij ooit versierd door het doen van mijn afwas Ik laat hem jouw afwas dus lekker niet doenJune schreef:Je mag ook wel je vriend sturen hoor, Suus . Ik ben de beroerdste niet, eenieder mag mijn afwas doen!
Nee, dat begrijp ik. Nou dan mag je hem vanavond lekker bij je houden.
@ Alex: ah, oké dat is het. Ik heb verder inderdaad geen leven
Gast- Gast
June schreef:Suus schreef:Haha, mijn vriend heeft mij ooit versierd door het doen van mijn afwas Ik laat hem jouw afwas dus lekker niet doenJune schreef:Je mag ook wel je vriend sturen hoor, Suus . Ik ben de beroerdste niet, eenieder mag mijn afwas doen!
Nee, dat begrijp ik. Nou dan mag je hem vanavond lekker bij je houden.
@ Alex: ah, oké dat is het. Ik heb verder inderdaad geen leven
Nietsnut!
Gast- Gast
Ik heb alweer de hele avond van die steken op mijn borst, weten jullie nog dat ik daar een paar weken geleden ook last van had? Nu ben ik weer gelijk bang, schijterd
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Ik heb alweer de hele avond van die steken op mijn borst, weten jullie nog dat ik daar een paar weken geleden ook last van had? Nu ben ik weer gelijk bang, schijterd
Ik heb altijd geleerd dat steken geen kwaad kunnen, alleen een drukkende pijn. Ik heb dat namelijk heel erg vaak.
Gast- Gast
En waar zit het verschil tussen steken en drukkende pijn dan? Dat het langer aanhoudt?
Toet- Lady Post-a-lot
Toet schreef:En waar zit het verschil tussen steken en drukkende pijn dan? Dat het langer aanhoudt?
Drukkende pijn is echt druk. Zoals mijn vader zei: "Toen ik een hartinfarct kreeg, voelde het alsof er per ongeluk een olifant op mijn borst was gaan staan." Hij zou dat nooit als steken omschrijven (ja ja, deze druktemaker heeft er ook een gesprek over gevoerd).
Edit: Hij heeft ook heel lang in het ziekenhuis gewerkt en zei dus dat steken geen kwaad konden.
Laatst aangepast door June op ma 16 jan 2012 - 9:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja, tuurlijk. Ik ben zo iemand die altijd meeleest en reageert als ze haar naam ziet staan. Of broodroosterJune schreef:Smik, ben jij hier? Ik heb een leuke foto voor je .
Gast- Gast
Een collega plaatste deze foto net. Hij had per ongeluk een muis gevangen in een bakje olie. Idee ?
Gast- Gast
Ik heb net muizenklemmen neergezet met pindakaas. Ik geloof dat ik pindakaas nog erger vind dat muizen
Ik zit echt met spanning te wachten op de big bang
Ik zit echt met spanning te wachten op de big bang
Gast- Gast
Ik weet niet zo goed wat het is, het houdt wel lang aan. Iedere keer een kwartier enzo, het wordt dan steeds iets erger en ik kan mezelf ook geen houding meer geven, maar dan ineens is het weer weg. Net lag ik nog te kronkelen op de bank en nu heb ik nergens meer last van.
Toet- Lady Post-a-lot
Ag wat zielig die muis!
Toet- Lady Post-a-lot
Even geduld en ik plaats hopelijk een foto van een muis met een gebroken nek.Toet schreef:Ag wat zielig die muis!
Gast- Gast
Ik zag het eerst ook niet!Vergeet-me-nietje schreef:Ielgh! Ik had je uitleg nodig voordat ik kon zien wat het was...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Broodrooster schreef:Ja, tuurlijk. Ik ben zo iemand die altijd meeleest en reageert als ze haar naam ziet staan. Of broodroosterJune schreef:Smik, ben jij hier? Ik heb een leuke foto voor je .
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ga ik een keer in het dagcafe kijken, wordt ik geconfronteerd met een muis in een bak met olie
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: