DagCafé
+15
Merai
TwistedAngel
Burn
Rush
VeryCherry
Sjaantje
Iedereen
Toet
Stuiterbal
Bimbam
Alex
Suus
Tiana
Ibbeltje
Erin
19 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Stofzuiger schreef:Of tot de volgende StofzuigerdagJune schreef:Stofzuiger schreef:Tot 2013? Succes.Reva schreef:Ik ga alvast aftellen.
Natuurlijk niet. Gewoon tot mijn verjaardag.
Dat duurt nog langer dan tellen tot 2013!
Gast- Gast
hoi allemaal!
Ik ben druk aan het solliciteren, maar vind het zo moeilijk om een goede brief te schrijven. En dan met name waarom ik geintereseerd ben in het bedrijf/de vacature
Ik ben druk aan het solliciteren, maar vind het zo moeilijk om een goede brief te schrijven. En dan met name waarom ik geintereseerd ben in het bedrijf/de vacature
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Heeft er iemand leuke ideeën voor een cadeau voor mijn zus (in maart 30e verjaardag) of ideetjes voor versiering etc voor tijdens het feest? Mogen grote, kleine, grappige, lieve, watdanook cadeautjes zijn.
Ze wil geen olifantenopvang.
Gast- Gast
Reva schreef:Heeft er iemand leuke ideeën voor een cadeau voor mijn zus (in maart 30e verjaardag) of ideetjes voor versiering etc voor tijdens het feest? Mogen grote, kleine, grappige, lieve, watdanook cadeautjes zijn.
oh no. Ik ben zo voorspelbaar, dat wilde ik echt typen
Gast- Gast
Jade schreef:hoi allemaal!
Doe een poging en stuur me dan even een PM, dan kijk ik er even naar. Het is een goed begin om geïnteresseerd goed te schrijven .
Gast- Gast
June schreef:Reva schreef:Heeft er iemand leuke ideeën voor een cadeau voor mijn zus (in maart 30e verjaardag) of ideetjes voor versiering etc voor tijdens het feest? Mogen grote, kleine, grappige, lieve, watdanook cadeautjes zijn.
Ik dacht ik sluit het meteen uit
Gast- Gast
Dat is mooi op tijd, VMN!
Ik moet afwassen...
Ik moet afwassen...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Vergeet-me-nietje schreef:Hooi!
Ik ben goulash aan het maken! Alvast voorwoensdag...June
Gast- Gast
Suus schreef:Dat is mooi op tijd, VMN!
Ik moet afwassen...
Je mag bij mij ook wel komen afwassen als je die van jou niet wilt doen. Ik heb meer dan genoeg voor iedereen!
Gast- Gast
Reva, ik kan nog even niks bedenken. Ik ben nogal flauw en kom al gauw in de 'oma'-grappen terecht en dat is nooit echt grappig.
Gast- Gast
June schreef:Reva, ik kan nog even niks bedenken. Ik ben nogal flauw en kom al gauw in de 'oma'-grappen terecht en dat is nooit echt grappig.
+ 1
Gast- Gast
Reva schreef:June schreef:Reva, ik kan nog even niks bedenken. Ik ben nogal flauw en kom al gauw in de 'oma'-grappen terecht en dat is nooit echt grappig.
+ 1
Ik vind de olifantenopvang tot nu toe wel het leukst
Gast- Gast
Wat voor dingen vind je zus leuk om te doen? En wat voor type mens is ze?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
June schreef:Suus schreef:Dat is mooi op tijd, VMN!
Ik moet afwassen...
Je mag bij mij ook wel komen afwassen als je die van jou niet wilt doen. Ik heb meer dan genoeg voor iedereen!
Dat is lief van je, maar helaas, heb de mijne nu al gedaan. Hoefde alleen maar af te drogen, want mijn vriend waste al af
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Whaha je mag mee komen eten hoor. We zijn met z'n viertjes woensdag en ik ben een dubbele hoeveelheid aan het maken (voor 8 personen dus). Meer dan genoeg dus!June schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Hooi!
Gast- Gast
June schreef:Ik vind jou een beetje stom hoor Alex, tien minuten nadat ik weg ben arriveren
Ik vind jou een beetje stom hoor, June, tien minuten voordat ik arriveer weggaan
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Je mag ook wel je vriend sturen hoor, Suus . Ik ben de beroerdste niet, eenieder mag mijn afwas doen!
Gast- Gast
Alex schreef:June schreef:Ik vind jou een beetje stom hoor Alex, tien minuten nadat ik weg ben arriveren
Ik vind jou een beetje stom hoor, June, tien minuten voordat ik arriveer weggaan
Het partijtje begon om twee uur hoor..
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Whaha je mag mee komen eten hoor. We zijn met z'n viertjes woensdag en ik ben een dubbele hoeveelheid aan het maken (voor 8 personen dus). Meer dan genoeg dus!June schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Hooi!
Als ik donderdag geen tentamen had, dan had ik dat gedaan!
Gast- Gast
June schreef:Reva schreef:Heeft er iemand leuke ideeën voor een cadeau voor mijn zus (in maart 30e verjaardag) of ideetjes voor versiering etc voor tijdens het feest? Mogen grote, kleine, grappige, lieve, watdanook cadeautjes zijn.
Alex- Ratel
June schreef:Alex schreef:June schreef:Ik vind jou een beetje stom hoor Alex, tien minuten nadat ik weg ben arriveren
Het partijtje begon om twee uur hoor..
Ik heb ook nog een leven naast het forum, you know.
Alex- Ratel
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: