DagCafé
+15
Merai
TwistedAngel
Burn
Rush
VeryCherry
Sjaantje
Iedereen
Toet
Stuiterbal
Bimbam
Alex
Suus
Tiana
Ibbeltje
Erin
19 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
ARGH ik kan m'n arbeidsovereenkomst niet vindennn Butt butt butt!! Kan je daar niet gewoon een kopietje van krijgen bij je werkgever?...
Gast- Gast
Vertel lily.
Ben echt blij met mij koolhydraatarm (of iig minder) eten....heb weinig honger tussendoor.
Ben echt blij met mij koolhydraatarm (of iig minder) eten....heb weinig honger tussendoor.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
ach wou gewoon even aaaarrrrrrrccccccchhhhhhh roepen. Maar het is een oude man die altijd wat te klagen heeft en zojuist weer. En hij wou een nieuwe bestelling plaatsen dus ik dat gedaan voor `m beltie zojuist weer op dat hij via Ideal wil betalen, ja dat kan niet want dan moet u de bestelling zelf plaatsen (en dat kan ie niet) en hij wou maar via ideal betalen dus ik gezegd dan moet u de bestelling opnieuw plaatsen dus dat gingie toen en dan het bedrag d.m.v. het betalingskenmerk overmaken. Maar als hij het bedrag overmaakt met het betalingskenmerk dan is dat gewoon via internetbankieren. Maar denk niet dat ie dat snapte en elke keer als ik zijn naam al hoor aan de telefoon daalt m`n werkstemming naar het nulpunt
Gast- Gast
Ik ga vandaag Kofta eten !!!
Dat vind ik echt een lekkere maaltijd Mijn zoon wat minder maar goed die vind alleen frieten en pannekoeken lekker.
Dat vind ik echt een lekkere maaltijd Mijn zoon wat minder maar goed die vind alleen frieten en pannekoeken lekker.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Thanks!Vergeet-me-nietje schreef:*schop*
Ik ben weer terug (van het hardlopen ). Het was heerlijk
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ibbeltje schreef:Vertel lily.
Gast- Gast
ja ik merk echt verschil Reva En toen straks wel even zin in een vette snack of zo maar die gedachte was ook gauw weer weg.
Suus schreef:Thanks!Vergeet-me-nietje schreef:*schop*
Ik ben weer terug (van het hardlopen ). Het was heerlijk
Gast- Gast
Reva schreef:En veel gezonder dan al die belachelijke dingen als Sonja Bakker etc!
Daarom
AAAAAAAAAAAAGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!! zo.
goedemiddag...... =)
Moest even mijn agressie van mij af schreeuwen, dikke ruzie met mijn ex ivm woning (zie woning topic)
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHOOOOOOOOOOEEEEEEEEEE
zo, ff van de daken schreeuwen dat ik wel een heeeeel lieve vriend aan de haak heb geslagen...
en hoe gaat het met jullie?
goedemiddag...... =)
Moest even mijn agressie van mij af schreeuwen, dikke ruzie met mijn ex ivm woning (zie woning topic)
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHOOOOOOOOOOEEEEEEEEEE
zo, ff van de daken schreeuwen dat ik wel een heeeeel lieve vriend aan de haak heb geslagen...
en hoe gaat het met jullie?
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Dat ligt er een beetje aan wat hij snuift..
Hallo dames!
Hallo dames!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Hallo!
Heb net was opgevouwen, opgehangen en nieuwe in de wasmachine gedaan. Nu vind ik dat ik wel even op de bank mag zitten
Heb net was opgevouwen, opgehangen en nieuwe in de wasmachine gedaan. Nu vind ik dat ik wel even op de bank mag zitten
Suus- Lady Post-a-lot
wit poeder...Merai schreef:Dat ligt er een beetje aan wat hij snuift..
Hallo dames!
Gast- Gast
Wat zet jij je hond voor zeg?Stofzuiger schreef:wit poeder...Merai schreef:Dat ligt er een beetje aan wat hij snuift..
Hallo dames!
Suus- Lady Post-a-lot
ik denk dat het een drugshond is. Het kwam van de appeltaart van Maple.Suus schreef:Wat zet jij je hond voor zeg?Stofzuiger schreef:wit poeder...Merai schreef:Dat ligt er een beetje aan wat hij snuift..
Hallo dames!
Gast- Gast
Dat had ik nou niet achter Maple gezochtStofzuiger schreef:ik denk dat het een drugshond is. Het kwam van de appeltaart van Maple.Suus schreef:Wat zet jij je hond voor zeg?Stofzuiger schreef:wit poeder...Merai schreef:Dat ligt er een beetje aan wat hij snuift..
Hallo dames!
Suus- Lady Post-a-lot
Ik zou hem verhuren aan Schiphol, kan je nog wat geld verdienen Ik ga aan het eten beginnen!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Suus schreef:Dat had ik nou niet achter Maple gezochtStofzuiger schreef:ik denk dat het een drugshond is. Het kwam van de appeltaart van Maple.Suus schreef:Wat zet jij je hond voor zeg?Stofzuiger schreef:wit poeder...Merai schreef:Dat ligt er een beetje aan wat hij snuift..
Hallo dames!
Stille wateren
Gast- Gast
Goedenavond, wat is het hier rustig!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Hoi!
Burn- Lady Post-a-lot