DagCafé
+15
Merai
TwistedAngel
Burn
Rush
VeryCherry
Sjaantje
Iedereen
Toet
Stuiterbal
Bimbam
Alex
Suus
Tiana
Ibbeltje
Erin
19 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Truste.Zusje schreef:Echt... MANNEN! Ik ga mijn werk mar ff doen en naar bed.
Night night!
Ik blijf maar wakker denk ik. Ik houd de wacht!
Gast- Gast
Je mag ook een trein nemen en bij mij slapen? Mag je morgen met Adje en mij koffie drinken
Gast- Gast
Hilarisch! Alleen is dan het probleem niet opgelost. Ik heb zelf morgen twee afspraken. Zo niet leeeeeeeeeeeeeeeeuk dit!June schreef:Je mag ook een trein nemen en bij mij slapen? Mag je morgen met Adje en mij koffie drinken
Gast- Gast
:face:
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Broodrooster schreef:Truste.Zusje schreef:Echt... MANNEN! Ik ga mijn werk mar ff doen en naar bed.
Night night!
Ik blijf maar wakker denk ik. Ik houd de wacht!
Ja jij hebt afgelopen nacht voor de hele week geslapen
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Wie is Adje?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
En waarom WA hij .....
Erin- Ratel
Broodrooster schreef:Hilarisch! Alleen is dan het probleem niet opgelost. Ik heb zelf morgen twee afspraken. Zo niet leeeeeeeeeeeeeeeeuk dit!June schreef:Je mag ook een trein nemen en bij mij slapen? Mag je morgen met Adje en mij koffie drinken
Kun je niet even ontdekken waar hij zit en dan die plek afdekken? Ik heb namelijk ook uit een muis van mijn slaapcabine in de tent naar de voortent (met eten ) gejaagd en toen de rits dicht gedaan. Dan wist ik in ieder geval dat hij niet 's nachts aan mijn tenenkaas ging knabbelen. Of leg een spoor van kaas naar buiten.
Gast- Gast
Toet schreef:Wie is Adje?
Ik ga morgen koffie drinken met een vriend en Snikkel vond eerst dat hij op Giel Beelen leek en daarna op Adje (hij lijkt op allebei niet ).
Gast- Gast
Je kent mijn huis. Ik wil hem wel vangen, maar hoe? Ik heb geen idee waar hij is.June schreef:Broodrooster schreef:Hilarisch! Alleen is dan het probleem niet opgelost. Ik heb zelf morgen twee afspraken. Zo niet leeeeeeeeeeeeeeeeuk dit!June schreef:Je mag ook een trein nemen en bij mij slapen? Mag je morgen met Adje en mij koffie drinken
Kun je niet even ontdekken waar hij zit en dan die plek afdekken? Ik heb namelijk ook uit een muis van mijn slaapcabine in de tent naar de voortent (met eten ) gejaagd en toen de rits dicht gedaan. Dan wist ik in ieder geval dat hij niet 's nachts aan mijn tenenkaas ging knabbelen. Of leg een spoor van kaas naar buiten.
Gast- Gast
June schreef:Toet schreef:Wie is Adje?
Ik ga morgen koffie drinken met een vriend en Snikkel vond eerst dat hij op Giel Beelen leek en daarna op Adje (hij lijkt op allebei niet ).
Jeetje! Dat vraagt bijna om een foto.
Erin- Ratel
Zorg dat je in ieder geval een afwasteiltje oid hebt om over hem heen te gooien als je hem ziet. Verder veel rondlopen en aan de kant schuiven, zodat hij wel moet lopen? Dan ontdek je waar hij zit. Wie weet kun je hem naar buiten jagen. Als je toch niet gaat slapen, kun je hier best tijd in steken. Dan kan het je wel drie uur kosten, maar dat is wel dubbel winst.
1. De muis is weg.
2. Jij bent moe en kunt slapen!
1. De muis is weg.
2. Jij bent moe en kunt slapen!
Gast- Gast
Ieuw, muizen
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
June schreef:Yes, ga je niet krijgen, Erin, sorry ! Leuk voorstel though.
Hoeft ook niet hoor!
Maar die twee combi, dat vraagt toch echt om een foto. Niet zo zeer van jou vriend
Erin- Ratel
Erin schreef:June schreef:Yes, ga je niet krijgen, Erin, sorry ! Leuk voorstel though.
Hoeft ook niet hoor!
Maar die twee combi, dat vraagt toch echt om een foto. Niet zo zeer van jou vriend(als in gewoon vriend, om misverstanden de wereld uit te helpen)maar Giel en Adje.
Ik ben het met je eens. Hoewel het misschien meer een foto vraagt van het brein van Broodrooster
Smik: Goed bezig! Nu rondlopen!
Gast- Gast
June schreef:Broodrooster schreef:Erin schreef:En waarom WA hij .....
Ik snap dit niet!
June
Onderschrift van Broodrooster,
Erin- Ratel
Ik heb 35 (!!!) losse sokken. Misschien toch maar eens gaan nadenken over allemaal dezelfde..
Gast- Gast
Erin schreef:June schreef:Broodrooster schreef:Erin schreef:En waarom WA hij .....
Ik snap dit niet!
June
Onderschrift van Broodrooster,
Gast- Gast
Reva schreef:Nee, juist stil zitten..
Is dat zo?
Ik geloof jou, jij hebt vast meer ervaring
Gast- Gast
OnderschriftJune schreef:Broodrooster schreef:Erin schreef:En waarom WA hij .....
Ik snap dit niet!
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: