DagCafé
+15
Merai
TwistedAngel
Burn
Rush
VeryCherry
Sjaantje
Iedereen
Toet
Stuiterbal
Bimbam
Alex
Suus
Tiana
Ibbeltje
Erin
19 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
-1Toet schreef:Ja ze hadden ook mijn ruitenwissers omhoog gezet en.... een KLIKO achter mijn auto gezet.
Gast- Gast
Oh wist niet dat je daar ook dat soort plaatsen had... Nou ja, idioten uitzonderingen heb je overal .
Gast- Gast
Net als muizen blijkbaar. S.imon is zo niet trots op me nu!Zusje schreef:Oh wist niet dat je daar ook dat soort plaatsen had... Nou ja,idiotenuitzonderingen heb je overal .
Gast- Gast
Zal het hem niet vertellen... Heb nog best veel over van die laatste chocotaart, zat te denken om hem naar kantoor te brengen morgen maar mss is het net te, straks gaat hij er nog wat van denken?
Gast- Gast
Best een leuk idee. Verder nog veel over? Ik heb dus alleen de carrotcake gegetenZusje schreef:Zal het hem niet vertellen... Heb nog best veel over van die laatste chocotaart, zat te denken om hem naar kantoor te brengen maar mss is het net te, straks gaat hij er nog wat van denken?
Gast- Gast
Echt stom, Smik. De rest was ook echt goddelijk . Zoveel respect voor jullie geduld en werk. Het was echt hemel op aarde
Gast- Gast
Mensen hebben die ook geproefd vandaag en iedereen vond hem lekker! Had er nog een kwart van over en nog een halve appel.
Laatst aangepast door Zusje op zo 15 jan 2012 - 11:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
June schreef:Echt stom, Smik. De rest was ook echt goddelijk . Zoveel respect voor jullie geduld en werk. Het was echt hemel op aarde
Leuk dat je het woord hemel in verband brengt met onze taarten. Lees je dat, Zus?
Ik vind het eigenlijk ook wel een beetsje stom en erg jammer dat ik niet ook van de rest heb geproefd.
Gast- Gast
Ha meiden! Weer een beetje bijgekomen van gister?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Toet schreef:Ow Alex, ik vind het jammer dat wij gister niet veel gepraat hebben! Het ging allemaal zo snel, voor ik het wist was je weer weg haha.
Ja, vond ik ook jammer! Maar er komt zeker een volgende keer, dan komt het vast goed.
Dat denk ik ook wel, pas maar op dan! Kom je de hele avond niet meer van me af
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Heeey! Jawel. Jij?Sjaantje schreef:Ha meiden! Weer een beetje bijgekomen van gister?
Gast- Gast
Ik ook! Hoewel ik gisteravond brak in bed lag De afgelopen week was een beetje té heftig voor me, dus doe komende week maar even een stapje terug. Onze meeting was wel heel gezellig gister
Ik kan je hebben! Kom maar op!Toet schreef:Alex schreef:Toet schreef:Ow Alex, ik vind het jammer dat wij gister niet veel gepraat hebben! Het ging allemaal zo snel, voor ik het wist was je weer weg haha.
Ja, vond ik ook jammer! Maar er komt zeker een volgende keer, dan komt het vast goed.
Dat denk ik ook wel, pas maar op dan! Kom je de hele avond niet meer van me af
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
We kunnen wel een date plannen met zijn 5e? Merai, Toet, June, Alex en Broodrooster. Net als vorige keer dus, maar dan nu dat het ook echt doorgaat zeg maar!
Gast- Gast
Weet je dat ik het serieus gewoon leuk vind te realiseren dat er buiten het forum om ook zoveel contact is tussen de forummers?
Ja, ik word daar echt blij van.Sjaantje schreef:Weet je dat ik het serieus gewoon leuk vind te realiseren dat er buiten het forum om ook zoveel contact is tussen de forummers?
Gast- Gast
Broodrooster schreef:We kunnen wel een date plannen met zijn 5e? Merai, Toet, June, Alex en Broodrooster. Net als vorige keer dus, maar dan nu dat het ook echt doorgaat zeg maar!
Goed plan!
Zusje, erg herkenbaar . Vooral dat ze ontdekken dat het toch niet zo leuk is als je een ander tegen bent gekomen. De oplossing: heel hard zuchten en 'mannen' zeggen.
Smik: Misschien gauw weer hemelse taarten bakken en dan wél alles proeven ? Ik wil eventueel helpen proeven.
Gast- Gast
Night night, Zusje!
Ik bied me ook vrijwillig aanJune schreef:Broodrooster schreef:We kunnen wel een date plannen met zijn 5e? Merai, Toet, June, Alex en Broodrooster. Net als vorige keer dus, maar dan nu dat het ook echt doorgaat zeg maar!
Goed plan!
Zusje, erg herkenbaar . Vooral dat ze ontdekken dat het toch niet zo leuk is als je een ander tegen bent gekomen. De oplossing: heel hard zuchten en 'mannen' zeggen.
Smik: Misschien gauw weer hemelse taarten bakken en dan wél alles proeven ? Ik wil eventueel helpen proeven.
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: