DagCafé
+15
Merai
TwistedAngel
Burn
Rush
VeryCherry
Sjaantje
Iedereen
Toet
Stuiterbal
Bimbam
Alex
Suus
Tiana
Ibbeltje
Erin
19 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Hierrrrrrrrrr
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Heb je nog een leuke dag gehad Zusje?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ben hier.
In de meterkast liggen geen keutels, maar ook niet alles er uit gehaald. Bank van de muur gehad en zover ik kan zien kan daar nergens een muis in. Er lagen wel papieren, waardoor ik hem daar hoorde lopen, dus weet zeker dat hij er is geweest. Heb hem, met de eerste keer erbij, drie keer van wasmachine naar kastje aan de andere kant zien lopen, verder nergens. Maar hij is dus ook achter de bank geweest.
In het gootsteenkastje ook geen keutels, net als langs de plinten. Wel twee keer overgegeven tussendoor
Zo leer je jezelf kennen
In de meterkast liggen geen keutels, maar ook niet alles er uit gehaald. Bank van de muur gehad en zover ik kan zien kan daar nergens een muis in. Er lagen wel papieren, waardoor ik hem daar hoorde lopen, dus weet zeker dat hij er is geweest. Heb hem, met de eerste keer erbij, drie keer van wasmachine naar kastje aan de andere kant zien lopen, verder nergens. Maar hij is dus ook achter de bank geweest.
In het gootsteenkastje ook geen keutels, net als langs de plinten. Wel twee keer overgegeven tussendoor
Zo leer je jezelf kennen
Gast- Gast
Beetje maarBroodrooster schreef:Erg he..Zelda schreef:Overgegeven van een muis, Broodrooster?
Gast- Gast
Smik, ik kan er niks aan doen, maar ik vind jou nou niet het type dat bang is voor een muis! Maar goed, je leert jezelf zo wel kennen inderdaad. Wat is de volgende stap? Bij de buurman aankloppen en vragen of hij in zijn puinhoop misschien een muizenval voor je heeft staan ("Die muis heb ik immers van u gekregen.")?
Gast- Gast
Ook in hem mijn zwaktes.Zelda schreef:Beetje maarBroodrooster schreef:Erg he..Zelda schreef:Overgegeven van een muis, Broodrooster?
Hoe is het met M.?
Gast- Gast
Ik geloof dat het ook niet alleen die muis is. Heb er wel zo mijn gedachtes over.June schreef:Smik, ik kan er niks aan doen, maar ik vind jou nou niet het type dat bang is voor een muis! Maar goed, je leert jezelf zo wel kennen inderdaad. Wat is de volgende stap? Bij de buurman aankloppen en vragen of hij in zijn puinhoop misschien een muizenval voor je heeft staan ("Die muis heb ik immers van u gekregen.")?
Maar ik ben al een keer eerder verhuisd om een muis, dus heel fijn vind ik ze niet. Op mijn werk kon ik ze hebben, maar gewoon niet in mijn huis.
Gast- Gast
Met M. gaat het nog steeds hetzelfde als wat ik in mijn topic heb beschreven hij slaapt nu wel maar voor hoe lang is nog maar de vraag.
Gast- Gast
Zaten ze bij jou niet in de bank?Zelda schreef:We zijn hier muizen gewend, elke winter is het weer feest.
Gast- Gast
Nog geen afspraken bij een arts dus?Zelda schreef:Met M. gaat het nog steeds hetzelfde als wat ik in mijn topic heb beschreven hij slaapt nu wel maar voor hoe lang is nog maar de vraag.
Gast- Gast
Nog niet, maar als hij vannacht weer zo spookt bel ik onze eigen huisarts.Broodrooster schreef:Nog geen afspraken bij een arts dus?Zelda schreef:Met M. gaat het nog steeds hetzelfde als wat ik in mijn topic heb beschreven hij slaapt nu wel maar voor hoe lang is nog maar de vraag.
Gast- Gast
Ja, dat klopt. Perfecte inhoud voor een horrorfilm...Broodrooster schreef:Zaten ze bij jou niet in de bank?Zelda schreef:We zijn hier muizen gewend, elke winter is het weer feest.
Gast- Gast
Zelda schreef:Nog niet, maar als hij vannacht weer zo spookt bel ik onze eigen huisarts.Snikkell schreef:Nog geen afspraken bij een arts dus?Zelda schreef:Met M. gaat het nog steeds hetzelfde als wat ik in mijn topic heb beschreven hij slaapt nu wel maar voor hoe lang is nog maar de vraag.
Ik zou morgen ook maar bellen inderdaad, echt zielig.
Gast- Gast
Reva schreef:Waar is iedereen?
Ik ben hier.
Iedereen- Zwijger
- Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 15-01-12
Ik ga mijn bank even op zijn kant leggen als dat lukt..Zelda schreef:Ja, dat klopt. Perfecte inhoud voor een horrorfilm...Broodrooster schreef:Zaten ze bij jou niet in de bank?Zelda schreef:We zijn hier muizen gewend, elke winter is het weer feest.
Gast- Gast
June schreef:Zelda schreef:Nog niet, maar als hij vannacht weer zo spookt bel ik onze eigen huisarts.Snikkell schreef:Nog geen afspraken bij een arts dus?Zelda schreef:Met M. gaat het nog steeds hetzelfde als wat ik in mijn topic heb beschreven hij slaapt nu wel maar voor hoe lang is nog maar de vraag.
Ik zou morgen ook maar bellen inderdaad, echt zielig.
Idd zeg!!
Gast- Gast
Nu hebben we een Iedereen en een NiemandIedereen schreef:Reva schreef:Waar is iedereen?
Ik ben hier.
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: