DagCafé
+15
Merai
TwistedAngel
Burn
Rush
VeryCherry
Sjaantje
Iedereen
Toet
Stuiterbal
Bimbam
Alex
Suus
Tiana
Ibbeltje
Erin
19 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Broodrooster schreef:Bijzonder he..Jolee schreef:Maar mijn woorden worden veranderd. Als ik S.mikkell typ, komt er Broodrooster te staan.
Goeie grappen zijn dat. Ik ben beheerder van het forum van mijn vriendinnen, ik vermaak me ook altijd uitstekend met dit soort leuke verwisselingen .
Gast- Gast
Twee nachtdieren in een huis gaat gewoon niet samen.
Zou hij uit de meterkast komen? Die heeft open gestaan het weekend. Maar denk dat hij ook gewoon onder de deur door zou kunnen als deze dicht is. Ik zie nog steeds nergens keutels.
Zou hij uit de meterkast komen? Die heeft open gestaan het weekend. Maar denk dat hij ook gewoon onder de deur door zou kunnen als deze dicht is. Ik zie nog steeds nergens keutels.
Gast- Gast
Oke, ik heb geprobeerd stoer te doen, maar het help niet. Ik schrik zelfs van fruitvliegjes en het trillen van mijn telefoon.
Gast- Gast
Zitten er gaten dan?
Laatst aangepast door Zusje op zo 15 jan 2012 - 9:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gast- Gast
Om alle buizen zitten van die plastic rondjes op de vloer.
Had geen idee verder wat het woord was. Leek op een woord met vier spelfouten en drie keer verdraait door auto correct
Hoe het in de meterkast zit weet ik niet. Die zit veel te vol en durf het er niet uit te halen. Ik wilde juist net gaan opruimen maar durf nu niets op te pakken. Echt, de ware held in mij komt naar boven.
Ow, ik had zo bedacht dat ik mijn huis toch nooit muizen zouden zitten.
Had geen idee verder wat het woord was. Leek op een woord met vier spelfouten en drie keer verdraait door auto correct
Hoe het in de meterkast zit weet ik niet. Die zit veel te vol en durf het er niet uit te halen. Ik wilde juist net gaan opruimen maar durf nu niets op te pakken. Echt, de ware held in mij komt naar boven.
Ow, ik had zo bedacht dat ik mijn huis toch nooit muizen zouden zitten.
Gast- Gast
Smikkel, beter doe je het wel, dan ben je er zo vanaf. Als dat beest idd gaat liggen jongen ben je verder van huis. Je kunt de wbv bellen, die gaan dan over een paar dagen een bedrijf inschakelen die er weer een paar dagen over doet om jou in te plannen. Dan komen ze met een beetje geluk pas over 2 weken langs...
Gast- Gast
I know.Zusje schreef:Smikkel, beter doe je het wel, dan ben je er zo vanaf. Als dat beest idd gaat liggen jongen ben je verder van huis. Je kunt de wbv bellen, die gaan dan over een paar dagen een bedrijf inschakelen die er weer een paar dagen over doet om jou in te plannen. Dan komen ze met een beetje geluk pas over 2 weken langs...
Ik ga morgen sowieso bij de gemeente melden dat mijn buurman zijn huis zo is. Ik woon er nu zes jaar naast en deze muis is voor mij wel de druppel.
Als ik een gat vind waar hij binnen komt, en ik maak het dicht, blijft die muis dan in mijn huis?
Gast- Gast
Broodrooster schreef:I know.Zusje schreef:Smikkel, beter doe je het wel, dan ben je er zo vanaf. Als dat beest idd gaat liggen jongen ben je verder van huis. Je kunt de wbv bellen, die gaan dan over een paar dagen een bedrijf inschakelen die er weer een paar dagen over doet om jou in te plannen. Dan komen ze met een beetje geluk pas over 2 weken langs...
Ik ga morgen sowieso bij de gemeente melden dat mijn buurman zijn huis zo is. Ik woon er nu zes jaar naast en deze muis is voor mij wel de druppel.
Als ik een gat vind waar hij binnen komt, en ik maak het dicht, blijft die muis dan in mijn huis?
Hij gaat wel een keer dood en dat ruik je vanzelf.
Gast- Gast
Nadat hij 's nachts over me heen heeft gelopen..June schreef:Broodrooster schreef:I know.Zusje schreef:Smikkel, beter doe je het wel, dan ben je er zo vanaf. Als dat beest idd gaat liggen jongen ben je verder van huis. Je kunt de wbv bellen, die gaan dan over een paar dagen een bedrijf inschakelen die er weer een paar dagen over doet om jou in te plannen. Dan komen ze met een beetje geluk pas over 2 weken langs...
Hij gaat wel een keer dood en dat ruik je vanzelf.
Gast- Gast
Ja, dan word je wakker en denk je: Mm, wie knabbelt er zo lekker aan mijn oor?
En dan schrik je wakker en sla je hem uit angst weg, tegen het raam: dood.
En dan schrik je wakker en sla je hem uit angst weg, tegen het raam: dood.
Gast- Gast
Nee, die muis gaat niet dood als jij een gat dichtmaakt natuurlijk. Koop een staalspons om die gaten dicht te maken. Je zorgt dan dat er niks meer binnen kan komen. Ga naar het tuincentrum, koop wat klemmetjes. Dat is echt de snelste manier als je het mij vraagt. Doe er wat pindakaas op en zet ze langs de muren uit.
Daarnaast kun je idd de gemeente bellen. Die heeft dan de plicht om die man aan te schrijven want hij heeft ook zijn plichten.
Daarnaast kun je idd de gemeente bellen. Die heeft dan de plicht om die man aan te schrijven want hij heeft ook zijn plichten.
Gast- Gast
Hij leeft zo al 25 jaar heb ik gehoord. Maar ik inderdaad bellen morgen. Ik heb nog niet eens een prullenbak in mijn huis, wat moet dat beest hier?Zusje schreef:Nee, die muis gaat niet dood als jij een gat dichtmaakt natuurlijk. Koop een staalspons om die gaten dicht te maken. Je zorgt dan dat er niks meer binnen kan komen. Ga naar het tuincentrum, koop wat klemmetjes. Dat is echt de snelste manier als je het mij vraagt. Doe er wat pindakaas op en zet ze langs de muren uit.
Gast- Gast
Broodrooster schreef:Hij leeft zo al 25 jaar heb ik gehoord. Maar ik inderdaad bellen morgen. Ik heb nog niet eens een prullenbak in mijn huis, wat moet dat beest hier?Zusje schreef:Nee, die muis gaat niet dood als jij een gat dichtmaakt natuurlijk. Koop een staalspons om die gaten dicht te maken. Je zorgt dan dat er niks meer binnen kan komen. Ga naar het tuincentrum, koop wat klemmetjes. Dat is echt de snelste manier als je het mij vraagt. Doe er wat pindakaas op en zet ze langs de muren uit.
Ik denk dat ie op zoek is naar
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Maar dit is mijn nestje al. Er woonde ooit een muis in mijn schaats. Ik had toen, studentenhuis, van die korrels en toen ik ging verhuizen was mijn schaats van binnen helemaal paars. Duidelijk dat hij daar gelegen hadZusje schreef:Mss geen prullenbak maar genoeg plek om te schuilen en nestjes te maken...
Ik kan zo dus echt niet slapen. Maar dat blijven herhalen gaat niets uitmaken, dat realiseer ik mij. Ik doe echt mijn best, maar schijt in mijn broek en kan me niet eens bedenken waarom. De wasmachine en koelkast kunnen niet zomaar van hun plek omdat ik dan het aanrechtblad eerst van de muur moet halen. Daar kan hij ook weinig doen, behalve in mijn wasmachine wonen. Het is een nis die helemaal is betegeld.
Had ik maar niet zo'n vol huis met zoveel spullen
Gast- Gast
Moet ik je even bellen en coachen? Ik durf altijd meer als ik iemand aan de telefoon heb.
Gast- Gast
Krijg een bericht dat ik er een column over moet schrijvenJune schreef:Moet ik je even bellen en coachen? Ik durf altijd meer als ik iemand aan de telefoon heb.
Of beter moet gaan schoonmaken.. fijn
Gast- Gast
Alsof ik me nu kan concentreren. Ik ga zo serieus huilen en overgeven.June schreef:Ja, nu voel jij je vast beter . Columns schrijven werkt wel vaak goed trouwens .
Gast- Gast
Moet ik komen om je te knuffelen?
Je kunt nu beter even actie ondernemen, dan slaap je vannacht tenminste (of in ieder geval: niet minder dan normaal).
Je kunt nu beter even actie ondernemen, dan slaap je vannacht tenminste (of in ieder geval: niet minder dan normaal).
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: