DagCafé
+15
Merai
TwistedAngel
Burn
Rush
VeryCherry
Sjaantje
Iedereen
Toet
Stuiterbal
Bimbam
Alex
Suus
Tiana
Ibbeltje
Erin
19 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Hoezo ga je het niet overleven? Dat beest doet je niks hoor... Hij zal hooguit de kabels van je tv doorknagen en alles onderpissen.
Gast- Gast
Dat is al erg genoeg. Ik ben graag alleenZusje schreef:Hoezo ga je het niet overleven? Dat beest doet je niks hoor... Hij zal hooguit de kabels van je tv doorknagen en alles onderpissen.
Echt, ik vermoord mijn buurman. Ik geef hem de schuld met zijn ranzige huis en spullen tot het plafond. Maar ik zie in dat een dode buurman ook dieren aantrekt.
Gast- Gast
Broodrooster?Erin schreef:Broodrooster schreef:Ik ga vannacht ook niet overleven, ben ik bang.Reva schreef:Ik denk niet dat ik vanavond ga overleven, dus ga je gang
Vertel!
Gast- Gast
Ik kan dus echt niet slapen als ik weet dat er een muis is. Ik had ze ook eens op mijn studentenkamer. Toen ben ik verhuisd.
Gast- Gast
Whaha 't was echt niet grappig. Maar gewoon vooral bizar dat er waarschijnlijk niet eens bij ons werd aangebeld. Is nog nooit eerder gebeurd dat ie ineens op een ander melodietje afging.Reva schreef:Omg, ik had je wel willen zien opspringenVergeet-me-nietje schreef:Nee dat is 't 'm nou juist! Rolluiken waren omlaag, hadden alleen niet gedacht aan het feit dat er een raam naast de voordeur zit en dat als je schuin voor dat raam staat, dat je dan ook door de deur richting woonkamer kunt kijken.
Gast- Gast
BroodroosterVergeet-me-nietje schreef:Broodrooster?Erin schreef:Broodrooster schreef:Ik ga vannacht ook niet overleven, ben ik bang.Reva schreef:Ik denk niet dat ik vanavond ga overleven, dus ga je gang
Vertel!
Gast- Gast
Broodrooster schreef:Dat is al erg genoeg. Ik ben graag alleenZusje schreef:Hoezo ga je het niet overleven? Dat beest doet je niks hoor... Hij zal hooguit de kabels van je tv doorknagen en alles onderpissen.
Echt, ik vermoord mijn buurman. Ik geef hem de schuld met zijn ranzige huis en spullen tot het plafond. Maar ik zie in dat een dode buurman ook dieren aantrekt.
Ik zou je huis goed nakijken of gaten
Laatst aangepast door Zusje op zo 15 jan 2012 - 9:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik sta op een kruk in de keuken met laptop op het aanrecht. Hij ging achter de wasmachine, maar zie hem nu niet meer.
Gast- Gast
Smikk, verman je even, als je nu actie onderneemt, kun je vannacht rustig slapen.
Gast- Gast
Ik weet niet waar hij is en hoe kan ik zo'n beest doodslaan. Waarsch. zwanger en dan zie ik een opengeslagen buik vol baby's.Reva schreef:Smikk, verman je even, als je nu actie onderneemt, kun je vannacht rustig slapen.
Laatst aangepast door Smikkell op zo 15 jan 2012 - 8:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Broodrooster
Broodrooster
Broodrooster
Broodrooster
Smikkel?
S.m.i.k.k.e.l.l.
Ik word gek.
Broodrooster
Broodrooster
Broodrooster
Smikkel?
S.m.i.k.k.e.l.l.
Ik word gek.
Gast- Gast
Nee. Nou genoeg buren, maar allemaal nog nooit gesproken En mijn buurman is een kluizenaar met een ranzig huis.Jolee schreef:Heb je geen buren die je even kunnen helpen, Broodrooster?
Gast- Gast
Stop even de gaatjes dicht en zorg dat er geen etensresten op tafel/aanrecht staan..
Kom op mina moessie je kunt het! Praat met ze, het is familie
Kom op mina moessie je kunt het! Praat met ze, het is familie
Laatst aangepast door Erin op zo 15 jan 2012 - 8:38; in totaal 1 keer bewerkt
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Maar mijn woorden worden veranderd. Als ik S.mikkell typ, komt er Broodrooster te staan.
Gast- Gast
Ik vind het al veel te veel toeval dat ik opeens een muis heb na een weekend bij Zusje. Ik negeer de rest van de grappen gewoon.
Gast- Gast
Bijzonder he..Jolee schreef:Maar mijn woorden worden veranderd. Als ik S.mikkell typ, komt er Broodrooster te staan.
Gast- Gast
Broodrooster schreef:Bijzonder he..Jolee schreef:Maar mijn woorden worden veranderd. Als ik S.mikkell typ, komt er Broodrooster te staan.
Nou...
Gast- Gast
Dat noemen ze een gespleten persoonlijkheidJolee schreef:Broodrooster schreef:Bijzonder he..Jolee schreef:Maar mijn woorden worden veranderd. Als ik S.mikkell typ, komt er Broodrooster te staan.
Nou...
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: