laptopvraagje.
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
laptopvraagje.
Ik heb een laptop die bijna uitmekaar valt van ellende,maar hij doet het nog.
Nou heb ik gister van mn schoonmoeder een te leen gekregen die ik misschien wil overnemen. Als ik me aanmeld met die van haar vraagt ie om een beveiligingssleutel. Ik heb geen idee wat de beveiligingssleutel is.
Ik heb me al suf gegoogled. Ik lees keer op keer dfat ik mijn router moet resetten en dat er bij de meeste routers op de onderkant een beveiligingssleutel staat. Bij die van mij dus niet. Ik kan nu dus geen verbinding maken met draadloos internet . Kan iemand mij op weg helpen?
Nou heb ik gister van mn schoonmoeder een te leen gekregen die ik misschien wil overnemen. Als ik me aanmeld met die van haar vraagt ie om een beveiligingssleutel. Ik heb geen idee wat de beveiligingssleutel is.
Ik heb me al suf gegoogled. Ik lees keer op keer dfat ik mijn router moet resetten en dat er bij de meeste routers op de onderkant een beveiligingssleutel staat. Bij die van mij dus niet. Ik kan nu dus geen verbinding maken met draadloos internet . Kan iemand mij op weg helpen?
Gray- Fluisteraar
- Aantal berichten : 123
Punten : 582
Registratiedatum : 18-12-10
Re: laptopvraagje.
Bedoel je de sleutel om je in te loggen op het draadloze netwerk? Dan moet je de codes invoeren die je destijds zelf hebt aangemaakt om in te loggen op jou draadloze netwerk. Of bedoel je echt om in de pc te komen,dan is het gewoon een wachtwoord, dan moet je ff bellen met je schoonmams:-)
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
om in te loggen op draadloos internet. de laptop die ik nu nog gebruik strat altijd automatisch op. misshien dat ik 3 jaar geleden echt een code heb ingevoerd maar ik zou niet meer weten welke.. oeps!. kan ik die op een of andere manier achterhalen?
Gray- Fluisteraar
Hmmm dat zou ik niet weten, misschien moet je er iemand bijhalen die verstand heeft van PC's? :-)
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Hij doet het inmiddels.!!
Gray- Fluisteraar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: