Wat is jouw bijnaam?
+23
Toet
Parisienne
*Noosa
Marin
Krullebol
Merai
Paper Crown
Ibbeltje
Sjaantje
Blond
Summerlovin
Alex
Mees
Burn
Zwerver
Olijfje
Eris
Caroow
Bliss
Sugarfall
Zora
Tullow
Lejow
27 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat is jouw bijnaam?
Bolleke, Jelle, Purk, Daan of Danie, zijn de meest voorkomende. Daan staat op nummer 1, ik word bijna altijd zo aangesproken.
Gast- Gast
Jen, of Jennygirl door een goede vriendin.
Mijn vriend noemt me ook wel juffrouw Jannie, of Jan Kuit
Gast- Gast
Carrie schreef:Jen, of Jennygirl door een goede vriendin.
AHAHAHAHAHAHAHA!
Sommige mensen zeggen Sjiel.. afkorting van mijn eigen naam. maar mijn man noemt me Faatie... Afkorting van Fatima.. vraag me niet hoe hij erbij komt.. Hij zegt wel eens Hennie.. of.. 't ergste: Kareltje.. zo noemt ie me dus ook als ie aan me wil vragen, wat wil je drinken, kareltje.. ? Maar het ergeste van alles, ik luister en reageer ook nog.. als hij zegt: Hey Karel.. zeg ik: 'Ja..'
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Echt een bijnaam heb ik niet maar mensen gebruiken wel vaak een afkorting van mijn naam, of mijn naam als verkleinwoordje. Ik zie het maar als een compliment
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Of ik word L.oesje genoemd of veel variaties op krullebol
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
2CKC2 schreef:Carrie schreef:Jen, of Jennygirl door een goede vriendin.
AHAHAHAHAHAHAHA!
Sommige mensen zeggen Sjiel.. afkorting van mijn eigen naam. maar mijn man noemt me Faatie... Afkorting van Fatima.. vraag me niet hoe hij erbij komt.. Hij zegt wel eens Hennie.. of.. 't ergste: Kareltje.. zo noemt ie me dus ook als ie aan me wil vragen, wat wil je drinken, kareltje.. ? Maar het ergeste van alles, ik luister en reageer ook nog.. als hij zegt: Hey Karel.. zeg ik: 'Ja..'
HAHAHAHA oh erg is dat he? Mijn vriend noemt me ook weleens poppedop, en dan per ongeluk in het openbaar. En dan reageer ik ook inderdaad
Gast- Gast
Hahahaha 'Karel'
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
De mijne noemt me soms 'liefkozend' Petronella. Ik heb geen doopnamen, maar dit had hij wel een leuke gevonden. En ik vind het verschrikkelijk, dus hij vindt het alleen maar nóg leuker om me zo te noemen .
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
M'n vriend geeft me altijd de walgelijkste bijnamen zoals Babester Boobster of omdat ik uit Groningen kom Sopstra. Die laatste gebruikt ie zo vaak dat ik er nu ook nog naar luister ook.
Maar de meeste mensen noemen me gewoon Soof.
Maar de meeste mensen noemen me gewoon Soof.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Het wordt meestal gewoon afgekort tot Mies. Mijn moeder zei vroeger wel eens Chellie.
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Ik heb geen bijnaam, iedereen noemt me gewoon bij mijn volledige naam (S.ha.ron). Vroeger werd ik door een vriendin S.har genoemd.. vreselijk vond ik dat!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Een hele lelijke mannennaam. Iedereen noemt me zo want naar mijn eigen naam luister ik niet.
Gast- Gast
Sien
'Vroegah' was het altijd Jojo of Jo'tje, sommige mensen presteren het nu nog om mij zo te noemen. Vreselijk
'Vroegah' was het altijd Jojo of Jo'tje, sommige mensen presteren het nu nog om mij zo te noemen. Vreselijk
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Heb geen bijnaam maar m'n naam wordt altijd afgekort naar Tris, wat ik wel prettiger vind, anders wordt 't toch 100x verkeerd uitgesproken of verkeerd geschreven... Heb er alleen een hekel aan als ze er Trish van maken en 't zo uitspreken :/
Gast- Gast
De meeste vrienden en familie doen een afkorting van mijn voornaam, mijn collega's doen mijn gehele voornaam, en mijn vriend noemt me 'moppie'. Hij is de enige van wie ik dat pik
Oh, en Nour noemt me soms 'engeltje' geen idee waarom
Oh, en Nour noemt me soms 'engeltje' geen idee waarom
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Mijn naam wordt altijd verkort. behalve door m'n ouders, haha. Verder heb ik niet echt bijnamen geloof ik.
Gast- Gast
Hebben jullie bijnamen voor jullie vrienden/vriendinnen? Ik zit er over na te denken, maar eigenlijk hebben maar weinig mensen in mijn kring bijnamen... Mijn beste vriendin haar naam korten we af, maar dat doet bijna iedereen; ze heet Christine en Chris is gewoon zóveel makkelijk Andere beste vriendin noem ik al bijna zolang ik d'r ken Meis, geen idee waar 't vandaan komt, maar ze reageert er perfect op en 't is eigenlijk ook gewoon voor mij haar naam zegmaar.. Maar verder.... Geen bijnamen!
Gast- Gast
Nee ik heb eigenlijk voor niemand een bijnaam, altijd gewoon afkortingen van de voornaam. (één lettergreep is gewoon zoveel makkelijker ) Op mijn werk noemt bijna iedereen elkaar ook bij de 'afkorting' eigenlijk!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb geen echte bijnaam, mensen die me goed kennen korten mijn naam wel eens af maar verder niks bijzonders.
Voor anderen heb ik eigenlijk ook geen bijnaam, alleen voor mijn vader. Maar die heeft hij al vanaf dat hij jonger was.
Voor anderen heb ik eigenlijk ook geen bijnaam, alleen voor mijn vader. Maar die heeft hij al vanaf dat hij jonger was.
Gast- Gast
Mij noemen ze meestal tien of tinus.
Mijn moeder noemde mij vroeger altijd kaatje,waarom weet ik ook niet.
Bij toeval noemde mijn vriend mij in het begin van onze relatie ook ineens kaatje,terwijl hij niet eens wist dat mijn moeder mij vroeger ook zo noemde. Mijn moeder was al overleden toen wij een relatie kregen, heel apart.
Mijn moeder noemde mij vroeger altijd kaatje,waarom weet ik ook niet.
Bij toeval noemde mijn vriend mij in het begin van onze relatie ook ineens kaatje,terwijl hij niet eens wist dat mijn moeder mij vroeger ook zo noemde. Mijn moeder was al overleden toen wij een relatie kregen, heel apart.
tienie31- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 252
Registratiedatum : 26-10-11
Alleen m'n zusje heeft een bijnaam:
Ik noem haar altijd Griet, dit lijk totaal niet op haar echte naam..
Ik noem haar altijd Griet, dit lijk totaal niet op haar echte naam..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe was jouw dag?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Wat zegt jouw avatar over jouw?
» Wat is jouw leeftijd?
» Is jouw partner jouw type?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Wat zegt jouw avatar over jouw?
» Wat is jouw leeftijd?
» Is jouw partner jouw type?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: