Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meerijdplankje

+3
Liadan
Flip Fluitketel
Tania
7 plaatsers

Ga naar beneden

Meerijdplankje Empty Meerijdplankje

Bericht  Tania vr 13 jan 2012 - 8:21

Hebben jullie een meerijdplankje achter wagen? En zo ja, welke?
Ik wil er eentje kopen voor als de baby er is. Blijft jullie kindje er goed op staan? J. loopt nogsteeds niet los maar kan wel prima staan. Ik heb het idee dat hij tegen die tijd ook wel los zal lopen maar voor als ik alleen met hem en de baby weg ben, vind ik het denk ik ook wel handig als hij even bij me op zo'n plankje kan staan.

En voor de dames met een Maxi Cosi Mura, loopt het nog prettig met zo'n plankje erop?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meerijdplankje Empty Re: Meerijdplankje

Bericht  Flip Fluitketel vr 13 jan 2012 - 8:28

Mijn zus heeft de Kid sit als meerijdplankje/zitje en heeft deze achter de Mc mura. Ideaal!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Liadan vr 13 jan 2012 - 8:28

Wij hebben een plankje, via markplaats gekocht. Het is er 1 die achter de bugaboo kan. Yara bleef er niet goed op staan, ze stapte er tijdens het rijden vanaf.
Ook vind ik dat je helemaal niet fijn meer achter de kinderwagen kan lopen.
Als je kindje erop wil en blijft staan, dan is het af en toe wel handig. Maar ik ben blij dat ik het via marktplaats gekocht heb en er niet veel geld aan heb uitgegeven.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 8:29

Ik wil ook zo'n ding, loop erg veel dus dan is het wel handig als mijn dochter niet alles per se hoeft te lopen. Moet nog even kijken welke zal passen op mijn wagen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 8:30

Wij hadden de Quinny, dus vergelijkbare wagen, maar ik vond wel dat je er wat scheef achter moest lopen. En dochter wilde er hier niet op blijven staan.

Wij hadden zo'n simpele ijzeren. Binnenkort ga ik eens uitproberen of zoon erop wil staan achter de duowagen.

Misschien is de Kidsit een idee? Kunnen ze evt ook op zitten. Lijkt mij wel handig, alleen schaf ik er zelf denk ik maar geen aan, heb al teveel, haha!

Gast
Gast

Bericht  Tania vr 13 jan 2012 - 8:32

Ja de kidsit had ik ook gezien inderdaad. Maar ik had het idee dat die nog iets langer was en dat je dan helemaal niet meer lekker zou kunnen lopen erachter.

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  Bruintje Beer vr 13 jan 2012 - 8:49

Ik heb de Kidsit achter mijn MCmura. Ik vind het echt ideaal. Ze blijft er redelijk op zitten en het voordeel is dat het 2 in 1 is namelijk een zitje en een staplankje.
Ik vind he niet hindelijk met lopen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Tania vr 13 jan 2012 - 9:00

Bruintje Beer schreef:Ik heb de Kidsit achter mijn MCmura. Ik vind het echt ideaal. Ze blijft er redelijk op zitten en het voordeel is dat het 2 in 1 is namelijk een zitje en een staplankje.

Kan je kindje er met de kinderwagenbak ook goed op zitten of zit die dan in de weg?
Het lijkt me wel een handig ding omdat mijn zoontje pas 22 maanden is tegen die tijd en ik ook niet weet hoe lang hij kan/wil blijven staan.

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  woezel vr 13 jan 2012 - 9:01

Hier ook 1 gekocht voor M, toen weinig gebruikt. Hij bleef er niet op staan.
Na de geboorte van E is hij wel vaker gebruikt, toen had ik er ineens 2 kinderen op staan. Dat loopt helemaal niet prettig Meerijdplankje 561177

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Bruintje Beer vr 13 jan 2012 - 9:03

Tania schreef:
Bruintje Beer schreef:Ik heb de Kidsit achter mijn MCmura. Ik vind het echt ideaal. Ze blijft er redelijk op zitten en het voordeel is dat het 2 in 1 is namelijk een zitje en een staplankje.

Kan je kindje er met de kinderwagenbak ook goed op zitten of zit die dan in de weg?
Het lijkt me wel een handig ding omdat mijn zoontje pas 22 maanden is tegen die tijd en ik ook niet weet hoe lang hij kan/wil blijven staan.
Ja hoor.
S. houdt zich vast aan de wagenbak.
S. was ook 22 maanden toen haar broertje werd geboren. Ze is nu bijna 2,5 jaar maar ze sit nog steeds. Ze gaat wel vaker staan maar dat gaat ook makkelijk met de wagenbak.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 9:29

Bruintje Beer schreef:
Tania schreef:

Ja hoor.
S. houdt zich vast aan de wagenbak.
S. was ook 22 maanden toen haar broertje werd geboren. Ze is nu bijna 2,5 jaar maar ze sit nog steeds. Ze gaat wel vaker staan maar dat gaat ook makkelijk met de wagenbak.

Laughing Kid sit in je hoofd, haha!

Gast
Gast

Bericht  -Ieniemienie- vr 13 jan 2012 - 10:40

Wij hebben en mutsy 4-rider en er een plankje achter. Nu met de wagenbak vind ik het wel erg lastig lopen.
Ik duw hem nu meestal vanaf de zijkant. Met de wandelinzet is dit veel minder hinderlijk.

Wilde eerst de kidsit maar vind deze wel erg duur. Heb nu het plankje van mutsy zelf.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 12:38

Nee, de jongste gaat in de draagdoek en de oudste eventueel in de buggy / wandelwagen of loopt gewoon mee.

Gast
Gast

Bericht  L!ND@ vr 13 jan 2012 - 20:00

Is de rem dan nog wel te gebruiken als je zoiets gebruikt?
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  woezel vr 13 jan 2012 - 21:57

L!ND@ schreef:Is de rem dan nog wel te gebruiken als je zoiets gebruikt?

Dat is wel een nadeel je zet hem niet snel en makkelijk op de rem. Ik moest dat echt met mijn hand doen.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven