Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Van der sloot krijgt 28 jaar

+8
Eris
Mees
Lejow
SnowWhite
Bliss
silly-one
Didi
Minx
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Van der sloot krijgt 28 jaar - Pagina 2 Empty Re: Van der sloot krijgt 28 jaar

Bericht  Susan vr 13 jan 2012 - 7:46

Monte schreef:Ik vind deze jongen heel eng en compleet gestoord. Het feit dat hij geen geweten heeft en zich ook niet vervoerd op momenten dat ieder ander dat wel zou doen is echt een stoornis. Die jongen is al bij psychiaters geweest en heeft daar meerder diagnoses gekregen, waaronder narcistisch. 28 jaar wordt waarschijnlijk een jaar of 8-10, aangezien deze jongen erg goed toneel kan spelen en zegt dat hij spijt heeft en dus echt alles kan faken. In Amerika kan hij trouwens nog een straf van max 20 jaar krijgen voor afpersing.

Maar je krijgt toch neem ik aan niet 18 tot 20 jaar strafvermindering als je spijt hebt? Dat zou wel heel bizar zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 7:50

Hij heeft manboobs! Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 7:55

Ik ben blij dat hij 28 jaar krijgt. Als hij vrij komt, is hij mid-vijftig. Hopelijk hebben de mede-gevangen dan zoveel ravage toegebracht aan zijn geslachtsdelen dat hij nooit meer aan vrouwen kan zitten en het niet meer in hem opkomt om met vrouwen om te gaan. En dat meen ik uit de grond van mijn hart.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 7:56

Levenslang had hij moeten krijgen. Wat bezielt hem om ouders hun kind af te nemen....walgelijk!

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 13 jan 2012 - 7:57

Youandi schreef:Ik ben blij dat hij 28 jaar krijgt. Als hij vrij komt, is hij mid-vijftig. Hopelijk hebben de mede-gevangen dan zoveel ravage toegebracht aan zijn geslachtsdelen dat hij nooit meer aan vrouwen kan zitten en het niet meer in hem opkomt om met vrouwen om te gaan. En dat meen ik uit de grond van mijn hart.

en dan graag zijn handjes erbij.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 8:02

Fairytale schreef:
Youandi schreef:Ik ben blij dat hij 28 jaar krijgt. Als hij vrij komt, is hij mid-vijftig. Hopelijk hebben de mede-gevangen dan zoveel ravage toegebracht aan zijn geslachtsdelen dat hij nooit meer aan vrouwen kan zitten en het niet meer in hem opkomt om met vrouwen om te gaan. En dat meen ik uit de grond van mijn hart.

en dan graag zijn handjes erbij.

Het liefst dat ook ja.

Gast
Gast

Bericht  sweetgirl vr 13 jan 2012 - 8:09

Ik hoop dat hij dan ook echt 28 jaar krijgt en niet over 12 jaar weer vrij is. Vond het walgelijk om te zien hoe hij erbij zat. Hij zat af en toe gewoon te gapen :shock:

Vond het wel leuk om te zien dat de rechters er niet intrapte dat hij psychotisch zou zijn of echt spijt zou hebben...
sweetgirl
sweetgirl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 67
Punten : 84
Registratiedatum : 18-12-11

Bericht  Monte vr 13 jan 2012 - 8:14

Susan schreef:
Monte schreef:Ik vind deze jongen heel eng en compleet gestoord. Het feit dat hij geen geweten heeft en zich ook niet vervoerd op momenten dat ieder ander dat wel zou doen is echt een stoornis. Die jongen is al bij psychiaters geweest en heeft daar meerder diagnoses gekregen, waaronder narcistisch. 28 jaar wordt waarschijnlijk een jaar of 8-10, aangezien deze jongen erg goed toneel kan spelen en zegt dat hij spijt heeft en dus echt alles kan faken. In Amerika kan hij trouwens nog een straf van max 20 jaar krijgen voor afpersing.

Maar je krijgt toch neem ik aan niet 18 tot 20 jaar strafvermindering als je spijt hebt? Dat zou wel heel bizar zijn.
Meestal is het zo in peru dat er wel 50 tot 70% straf afgaat bij goed gedrag. Aangezien joran zo'n ster is in het faken van spijt en goed gedrag kan de straf dus aanzienlijk verminderd worden. Of dit werkelijk ook zo gaat gebeuren is natuurlijk nog maar de vraag. Hij is geen Peruviaan, maar een buitenlander die een van ''hun'' mensen heeft vermoord(en met een behoorlijk invloedrijke familie). Misschien dat ze zulke haat hebben, dat ze dan toch geen vermindering gaan geven(de straf was namelijk ook bijna niets af gegaan, terwijl hij toch een bekentenis gegeven heeft). De tijd zal het leren, maar verwacht wordt dat hij over 10 jaar al richting een vrijlating of waarschijnlijker, een overlevering gaat. Maar dan moet hij alsnog naar Amerika en die zullen waarschijnlijk een stuk minder soepel zijn met de straf.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 8:20

Als hij maar 1/3 uit hoeft te zitten, dan denk ik echt dat hij, zodra hij een stap buiten de deur zet, meteen gelyncht wordt.

Eigenlijk hoop ik dat ook.

Ik kan er echt kwaad om worden dat die kloothommel met zijn zielige pootjeshangende gedrag strafvermindering weet los te peuteren Mad

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 vr 13 jan 2012 - 8:41

28 is nog te kort. Hij word dan meteen op het vliegtuig gezet naar Amerika daar zal die ook nog wel een dikke straf krijgen.

Wat ik trouwens niet snap dat er mensen zijn die joran geld geven zoals een vrouw uit amerika doet/deed
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 9:04

Maar NL heeft wel ewn uitleveringsverdrag met Amerika, dus dikke kans dat hij de straf voor afpersing in NL mag uitzitten en dat deze wordt omgezet naar een straf naar Nederlandse maatstaven en krijgt ie, wat, 2 jaar ofzo. Dus hij zit straks pakweg 14 jaar voor beiden.

Gast
Gast

Bericht  Monte vr 13 jan 2012 - 9:06

_Leaf_ schreef:Maar NL heeft wel ewn uitleveringsverdrag met Amerika, dus dikke kans dat hij de straf voor afpersing in NL mag uitzitten en dat deze wordt omgezet naar een straf naar Nederlandse maatstaven en krijgt ie, wat, 2 jaar ofzo. Dus hij zit straks pakweg 14 jaar voor beiden.
Maar hij kan niet uitgeleverd worden als amerika niet akkoord gaat. En ik denk dat ze hem maar al te graag in hun land vasthebben.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Minx vr 13 jan 2012 - 9:23

Er schijnt ook een soort van uitlevering te komen met peru. Een of ander contract dat nog helemaal duidelijk ondertekend moet worden oid. Maar laat hem maar lekker wegrotten in die gevangenis en peru. En mocht hij daar eventueel vervroegd vrij komen dan overplaatsen naar nederland zodat hij daar nog mooi wat jaren kan zitten
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud