DagCafé
+20
Lejow
TwistedAngel
Jordana
Rush
Rovine
Stuiterbal
Bimbam
Evalynn
Tullow
VeryCherry
Lotus
PluDan
Ibbeltje
Toet
Pompoen
Sjaantje
Burn
Suus
Erin
Alex
24 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
тыквашка schreef:June schreef:тыквашка schreef:Smikkell schreef:En waar is nu dat dagcafemeubilair om te melden dat je hier geen ruzie mag maken en lief moet zijn tegen elkaar
Ja waar is Ibbeltje als je haar nodig hebt?
Smikkell noemde tenminste geen namen, haha.
Ik ben niet zo diplomatiek. Sorry Ibbeltje, haakmaat, vergeef je mij?
Hier noemen we dat gewoon lomp, maar dat is vast dialect.
Laatst aangepast door Reva op do 12 jan 2012 - 12:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Erin schreef:Admin vragen??
Dames, wie schopt me richting bed. Ik wil namelijk niet maar die kut wekker gaat toch echt morgen vroeg
Nieuwe kopen?
Gast- Gast
June schreef:Erin schreef:Admin vragen??
Dames, wie schopt me richting bed. Ik wil namelijk niet maar die kut wekker gaat toch echt morgen vroeg
Nieuwe kopen?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Of slopen, of gewoon uit zetten. Laat de wekken niet de baas over jou zijn, maar neem zelf de regie in handen.June schreef:Erin schreef:Admin vragen??
Nieuwe kopen?
Gast- Gast
Ik heb eindelijk Angy Birds op mijn telefoon
Reva schreef:тыквашка schreef:June schreef:тыквашка schreef:Smikkell schreef:En waar is nu dat dagcafemeubilair om te melden dat je hier geen ruzie mag maken en lief moet zijn tegen elkaar
Ja waar is Ibbeltje als je haar nodig hebt?
Smikkell noemde tenminste geen namen, haha.
Ik ben niet zo diplomatiek. Sorry Ibbeltje, haakmaat, vergeef je mij?
Hier noemen we dat gewoon lomp, maar dat is vast dialect.
Lomp, is dat een ander woord voor l
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Smikkell schreef:Of slopen, of gewoon uit zetten. Laat de wekken niet de baas over jou zijn, maar neem zelf de regie in handen.June schreef:Erin schreef:Admin vragen??
Nieuwe kopen?
"Ik kan er echt niets aan doen dat ik te laat ben voor het tentamen, ik heb geleerd dat mijn wekker niet de baas over me moet zijn."
Gast- Gast
Ok ok dan blijf ik nog even hier hangen
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:Over diplomatiek gesprokenErin schreef:Admin vragen??
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Bah. Ik heb daar zo'n hekel aan he...June schreef:Smikkell schreef:Of slopen, of gewoon uit zetten. Laat de wekken niet de baas over jou zijn, maar neem zelf de regie in handen.June schreef:Erin schreef:Admin vragen??
Nieuwe kopen?
"Ik kan er echt niets aan doen dat ik te laat ben voor het tentamen, ik heb geleerd dat mijn wekker niet de baas over me moet zijn."
De wekker of dat tentamen?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Admin, mag dit topic verwijderd worden?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Vroeg je het aan mij? Ik bedoelde dat je die arme wekker dan de schuld ervan zou geven.тыквашка schreef:De wekker of dat tentamen?
Het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt..Sjaantje schreef:Bah. Ik heb daar zo'n hekel aan he...June schreef:Smikkell schreef:Of slopen, of gewoon uit zetten. Laat de wekken niet de baas over jou zijn, maar neem zelf de regie in handen.June schreef:Erin schreef:Admin vragen??
Nieuwe kopen?
Gast- Gast
In mijn woonplaats wel ja.Smikkell schreef:Bestaat dat nog?Sjaantje schreef:Ik heb eindelijk Angy Birds op mijn telefoon
Smikkell schreef:Het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt..Sjaantje schreef:Bah. Ik heb daar zo'n hekel aan he...June schreef:Smikkell schreef:Of slopen, of gewoon uit zetten. Laat de wekken niet de baas over jou zijn, maar neem zelf de regie in handen.June schreef:Erin schreef:Admin vragen??
Nieuwe kopen?
Zie, ben ik toch niet de enige!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Zie mijn post boven de jouwe.Smikkell schreef:Het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt..Sjaantje schreef:
Bah. Ik heb daar zo'n hekel aan he...
Admin, er mag een slotje op dit topic!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Wil je nu zeggen dat de Admin niet diplomatiek is?Erin schreef:Smikkell schreef:Over diplomatiek gesprokenErin schreef:Admin vragen??
Gast- Gast
Dat moet je melden in het mod. topic. Net als wanneer je je account wil laten verwijderen. Niet alleen maar roepen en anderen blij maken, en het dan niet doen.тыквашка schreef:Admin, er mag een slotje op dit topic!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Vroeg je het aan mij? Ik bedoelde dat je die arme wekker dan de schuld ervan zou geven.тыквашка schreef:De wekker of dat tentamen?
Ja, maar dat is dan wel zo. Ik sta op, omdat de wekker het zegt en die mag geen macht meer over me hebben. Ja, wat moet ik dan?
Gast- Gast
Je zou het bij jezelf moeten houden. Die wekker kan er niets aan doen want JIJ bent degene die hem ingesteld heeft. Punt.June schreef:Sjaantje schreef:Vroeg je het aan mij? Ik bedoelde dat je die arme wekker dan de schuld ervan zou geven.тыквашка schreef:De wekker of dat tentamen?
Ja, maar dat is dan wel zo. Ik sta op, omdat de wekker het zegt en die mag geen macht meer over me hebben. Ja, wat moet ik dan?
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: