Hamsterbingo
+14
GreenGrass
Summerlovin
Error
ExpressoB
Rev3rie
Rovine
tuttebel
Pussycat
CCC
Linnie1985
Ibbeltje
Lejow
Gizmo
Prosecco
18 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hamsterbingo
Ik had 4 kaarten voor afgelopen zaterdag en heb niets gewonnen.
Had inderdaad verwacht dat die soep en thee er wel redelijk vaak uit zouden gaan.
Had inderdaad verwacht dat die soep en thee er wel redelijk vaak uit zouden gaan.
Gast- Gast
Ook hier nog geen prijs. Vorige week meer dan 20 kaarten... Bij 1 kaart moesten we nog 1 getal. Voor de volgende trekking hebben we 18 kaarten. Ik ben benieuwd .
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Summerlovin schreef:Ook hier nog geen prijs. Vorige week meer dan 20 kaarten... Bij 1 kaart moesten we nog 1 getal. Voor de volgende trekking hebben we 18 kaarten. Ik ben benieuwd .
Jij hamstert wat af!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
GreenGrass schreef:Summerlovin schreef:Ook hier nog geen prijs. Vorige week meer dan 20 kaarten... Bij 1 kaart moesten we nog 1 getal. Voor de volgende trekking hebben we 18 kaarten. Ik ben benieuwd .
Jij hamstert wat af!
nou valt mee, er zijn caissieres die wat meer kaarten geven dan de bedoeling is, ( geen zin om ze te tellen ofzo ?). ik werk zelf ook bij de ah en weet wel dat we erop zaterdag nog heeeel veel over hebben. Misschien dat sommige teamleiders zeggen geef maar wat extra?
Summerlovin- Kletskop
Heel veel bingokaarten gehad maar niks gewonnen... Ik denk dat we wel een stuk of 15 van die dingen hadden. Gelukkig gaat het nakijken vrij snel, als er een getal op je kaart staat dat niet getrokken is dan kun je de kaart al wegleggen. Alle 9 goed, volgens mij moet je dan heel veel mazzel hebben. Ik had ook gedacht dat er wel wat meer theedoosjes weggegeven zouden worden maar ook dat valt tegen.
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Ik had er afgelopen week 7, maar ook niks gewonnen. Kijk niet naar de uitzending, dus ben snel met na kijken. Als het eerste cijfertje op de kaart niet getrokken is kan je er al mee stoppen. Afgelopen week had ik 6 kaarten die met het zelfde cijfer begonnen (die niet werd getrokken), erg jammer.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Muis schreef:Ik had er afgelopen week 7, maar ook niks gewonnen. Kijk niet naar de uitzending, dus ben snel met na kijken. Als het eerste cijfertje op de kaart niet getrokken is kan je er al mee stoppen. Afgelopen week had ik 6 kaarten die met het zelfde cijfer begonnen (die niet werd getrokken), erg jammer.
Tuurlijk niet.. Er worden meer dan 9 cijfertjes getrokken, dus meerdere kansen om bingo te krijgen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Muis schreef:Ik had er afgelopen week 7, maar ook niks gewonnen. Kijk niet naar de uitzending, dus ben snel met na kijken. Als het eerste cijfertje op de kaart niet getrokken is kan je er al mee stoppen. Afgelopen week had ik 6 kaarten die met het zelfde cijfer begonnen (die niet werd getrokken), erg jammer.
Tuurlijk niet.. Er worden meer dan 9 cijfertjes getrokken, dus meerdere kansen om bingo te krijgen.
Ja dat snap ik, maar ik bekijk de trekking op internet. Je kan dan in 1 oogopslag zien of het eerste cijfer is getrokken. Je moet toch alle vakjes vol hebben voor je bingo hebt? Of ben ik nu heel dom
Muis- Prater
Muis schreef:Lejow schreef:Muis schreef:Ik had er afgelopen week 7, maar ook niks gewonnen. Kijk niet naar de uitzending, dus ben snel met na kijken. Als het eerste cijfertje op de kaart niet getrokken is kan je er al mee stoppen. Afgelopen week had ik 6 kaarten die met het zelfde cijfer begonnen (die niet werd getrokken), erg jammer.
Ja dat snap ik, maar ik bekijk de trekking op internet. Je kan dan in 1 oogopslag zien of het eerste cijfer is getrokken. Je moet toch alle vakjes vol hebben voor je bingo hebt? Of ben ik nu heel dom
Dat bedoelde ik ook
Gast- Gast
Ik begin me af te vragen of ik nou zo stom nadenk..
Je weet toch pas bij het checken van alle cijfers of je je kaart vol hebt of niet?
Je weet toch pas bij het checken van alle cijfers of je je kaart vol hebt of niet?
Lejow- Lady Post-a-lot
Nou ja, als je eerste getal op de kaart al niet tussen alle getrokken nummers staat, kun je je kaart natuurlijk nooit vol krijgenLejow schreef:Ik begin me af te vragen of ik nou zo stom nadenk..
Gast- Gast
Lejow schreef:Ik begin me af te vragen of ik nou zo stom nadenk..
Natuurlijk niet. Als er een 2 op mijn kaart staat, en niet bij de bingonummers, dan kan mijn kaart toch nooit vol komen?
Edit, dat klopt niet. Ik heb al mijn kaarten, voor de zekerheid, volledig gecheckt omdat ik ook twijfelde.
Laatst aangepast door Pippa op wo 11 jan 2012 - 6:35; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Er worden 15 nummers getrokken en er staan er 9 op je kaart dus als je de eerste niet goed hebt wilt niet zeggen dat je niks wint... Alleen niet de hoofd prijs
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
loura schreef:Er worden 15 nummers getrokken en er staan er 9 op je kaart dus als je de eerste niet goed hebt wilt niet zeggen dat je niks wint... Alleen niet de hoofd prijs
Ja, dat bedoel ik dus whahaha
Ik volg het zelf niet meer nu
Lejow- Lady Post-a-lot
Pippa schreef:Lejow schreef:Ik begin me af te vragen of ik nou zo stom nadenk..
Natuurlijk niet. Als er een 2 op mijn kaart staat, en niet bij de bingonummers, dan kan mijn kaart toch nooit vol komen?
Edit, dat klopt niet. Ik heb al mijn kaarten, voor de zekerheid, volledig gecheckt omdat ik ook twijfelde.
Dat klopt toch wel?? Als jij nummer 2 op je bingokaart hebt staan en die staat niet bij de 15 getrokken nummers op internet win je niets.
Summerlovin- Kletskop
Summerlovin schreef:Pippa schreef:Lejow schreef:Ik begin me af te vragen of ik nou zo stom nadenk..
Dat klopt toch wel?? Als jij nummer 2 op je bingokaart hebt staan en die staat niet bij de 15 getrokken nummers op internet win je niets.
Ik ben echt te blond vandaag geloof ik..
Als je het zo bekijkt wel, dan kijk je per nummer van je kaart of die tussen de bingo getallen staat.
Ik keek per getrokken bingo getal, of die op je kaart staat. Als dan het eerste nummer niet op je kaart staat is er niets aan de hand...
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Summerlovin schreef:Pippa schreef:Lejow schreef:Ik begin me af te vragen of ik nou zo stom nadenk..
Ik ben echt te blond vandaag geloof ik..
Als je het zo bekijkt wel, dan kijk je per nummer van je kaart of die tussen de bingo getallen staat.
Ik keek per getrokken bingo getal, of die op je kaart staat. Als dan het eerste nummer niet op je kaart staat is er niets aan de hand...
Precies, volgende keer andersom kijken ben je veel sneller klaar:D
Summerlovin- Kletskop
Ik heb het tot nu toe gelijk op de tv gekeken, vandaar
Lejow- Lady Post-a-lot
Haha dus ik had toch gelijk? Ik snapte het zelf niet meer
Muis- Prater
Haha mooie discussie dit.
De een bedoeld, dat als je het eerste cijfer op de kaart niet tussen de getrokken cijfers ziet, je niks hebt. (is zo toch).
De ander bedoeld, dat als ze een cijfer oproepen wat niet op je kaart staat, je nog wel kunt winnen. Is ook zo.
Ik heb in ieder geval nog niks.
De een bedoeld, dat als je het eerste cijfer op de kaart niet tussen de getrokken cijfers ziet, je niks hebt. (is zo toch).
De ander bedoeld, dat als ze een cijfer oproepen wat niet op je kaart staat, je nog wel kunt winnen. Is ook zo.
Ik heb in ieder geval nog niks.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Dit weekend Hamsterbingo's gevallen???
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Zie nu dat er 2 hamsterbingotopics zijn,....maar nee niks gewonnen met 5 kaarten.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Chipp schreef:Weer niks
Hier ook
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3