Moeder 3 weken eerder bevallen voor doodzieke dochter..
+28
Antibes
Printje
MADDIE
L!ND@
Paper Crown
Lenthe
Alex
nina
Mint
Blond
mosio
Susan
Caribbeanlover
SleepingBeauty
Tania
tuttebel
Ayla
Fayebella
Tinus
juffie001
Olijfje
Jezzie
Minx
Raindrop
Lejow
Muurvlindertje
Curious
PluDan
32 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Moeder 3 weken eerder bevallen voor doodzieke dochter..
Dit gaf mij toch echt wel even een brok in de keel..
http://www.telegraaf.nl/buitenland/11256730/__Vroege_bevalling_voor_stervend_zusje__.html?fb_ref=art&fb_source=home_oneline
http://www.telegraaf.nl/buitenland/11256730/__Vroege_bevalling_voor_stervend_zusje__.html?fb_ref=art&fb_source=home_oneline
Gast- Gast
Re: Moeder 3 weken eerder bevallen voor doodzieke dochter..
Ik krijg er kippevel van...
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Heel bijzonder!!
het doet me denken aan het verhaal van een forummer hier (mama rosa?), met de ziekte van haar moeder en haar zwangerschap.
Volgens mij hebben haar kindje en 'oma' elkaar net niet meer gezien, wat was het fijn geweest als het voor haar opdezelfde manier gegaan was.
het doet me denken aan het verhaal van een forummer hier (mama rosa?), met de ziekte van haar moeder en haar zwangerschap.
Volgens mij hebben haar kindje en 'oma' elkaar net niet meer gezien, wat was het fijn geweest als het voor haar opdezelfde manier gegaan was.
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Jeetje, wat een nachtmerrie. Aan de ene kant de vreugde van de geboorte van je kindje, aan de andere kant het verdriet van je doodzieke dochter.
Gast- Gast
Lijkt me niet echt gezond voor dat te vroeg geboren baby'tje.
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Muurvlindertje schreef:Lijkt me niet echt gezond voor dat te vroeg geboren baby'tje.
Natuurlijk is het beter om te wachten tot het kindje zich zelf aandient, maar komop, 3 weken voor de uitgerekende datum. Dan mag je in Nederland gewoon thuis bevallen, dus qua risico zal het meevallen.
Gast- Gast
Muurvlindertje schreef:Lijkt me niet echt gezond voor dat te vroeg geboren baby'tje.
3 weken voor de uitgerekende datum is 'gewoon op tijd'.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Muurvlindertje schreef:Lijkt me niet echt gezond voor dat te vroeg geboren baby'tje.
3 weken voor de uitgerekende datum is 'gewoon op tijd'.
+ 1, het is niet dat ze het met 32 weken gehaald hebben ofzo..
Wat een bijzonder verhaal!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik krijg er echt kippenvel van!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Curious schreef:Heel bijzonder!!
Die hebben elkaar net nog wel gezien. Maar inderdaad wat een bijzonder verhaal
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Dat is wel heel bijzonder!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik vind het erg raar dat de artsen daar toestemming voor hebben gegeven. Ja natuurlijk is het heel zielig voor dat meisje van 10, maar daar ga je die baby toch niet voor uit de buik halen!
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Olijfje schreef:Ik vind het erg raar dat de artsen daar toestemming voor hebben gegeven. Ja natuurlijk is het heel zielig voor dat meisje van 10, maar daar ga je die baby toch niet voor uit de buik halen!
Ik vind het heel fijn dat de artsen daar toestemming voor gegeven hebben.
Nog 1 foto waar alle kinderen opstaan. Dat is meer dan goud waard.
Ik zou heel graag hetzelfde gewild hebben
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
juffie001 schreef:Olijfje schreef:Ik vind het erg raar dat de artsen daar toestemming voor hebben gegeven. Ja natuurlijk is het heel zielig voor dat meisje van 10, maar daar ga je die baby toch niet voor uit de buik halen!
+1
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Ik vind het ook heel mooi dat de artsen toestemming hebben gegeven.
En drie weken te vroeg is niet heel ongezond.
En drie weken te vroeg is niet heel ongezond.
Gast- Gast
Heel erg fijn dat ze nog 1 keer met z'n allen samen kunnen zijn.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Tinus schreef:juffie001 schreef:Olijfje schreef:Ik vind het erg raar dat de artsen daar toestemming voor hebben gegeven. Ja natuurlijk is het heel zielig voor dat meisje van 10, maar daar ga je die baby toch niet voor uit de buik halen!
+1
+1 en voor hetzelfde geld had die baby zich 1 dag later aangediend, dus zo slecht is het niet. Uitgerekende datum hebben wij verzonnen he, het is niet dat alles na uitgerekende datum beter is, een baby bepaald zelf wanneer hij of zij geboren wordt, kan met 37 weken zijn kan met 42 weken zijn.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Wat bijzonder dat ze op deze manier haar kleine zusje nog heeft kunnen zien. En ook top dat die arsten daaraan mee wilden werken, want zonder medische indicatie wordt dat volgens mij niet vaak gedaan
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
Fairytale schreef:Curious schreef:Heel bijzonder!!
Die hebben elkaar net nog wel gezien. Maar inderdaad wat een bijzonder verhaal
Dat was ik ja.
Mijn moeder is een week na haar geboorte overleden, en ondanks mijn te hoge bloeddruk wilden ze mij niet helpen. Heel jammer vond ik dat, ik ben zelfs nog over tijd gegaan.
Helaas heeft mijn moeder het niet meer bewust meegemaakt, dat zie je nu ook duidelijk aan de foto's, die me heel dierbaar zijn. Ze kon haar al niet eens meer vast houden.
Ik heb het hier best wel moeilijk mee, waren we 3 weken eerder geweest, en dus een voldragen kindje, dan had ze het net wat bewuster meegemaakt, voor zover dat nog kon in haar situatie.
2 weken daarvoor is ze 45 geworden, en dat was nog redelijk bewust.
En ik weet niet meer wie het zei, maar geloof me, als je kindje gewoon voldragen is, en een stervend iemand zou het nog kunnen meemaken, dan betekent dat heel wat voor je hoor. Het is heel zwaar om in zulke situaties zwanger te zijn. Leven en dood zo dicht bij elkaar.
Ik heb dus zelf in die situatie gezeten, en ben blij dat ze dit voor dit gezin wel hebben gedaan.
Lijkt me logisch dat ze dit niet zullen doen als het echt nog heel vroeg is, maar 37 weken is voldragen, en niet te vroeg. Alles tussen de 37 weken en 4o weken is normaal.
Gast- Gast
Olijfje schreef:Ik vind het erg raar dat de artsen daar toestemming voor hebben gegeven. Ja natuurlijk is het heel zielig voor dat meisje van 10, maar daar ga je die baby toch niet voor uit de buik halen!
Waarom vind je dat raar?
Je mag er toch vanuit gaan dat de artsen van tevoren hebben gekeken hoe het met de gezondheid van de baby gaat, of er geen groeiachterstanden zijn enz. 37 weken is officieel ook niet te vroeg. Ik denk dat het gezonder is voor het babytje om nu geboren te worden dan dat ze nog in meoders buik had gezeten terwijl haar zusje dood gaat. Die hoeveelheid stress en verdriet zou voor het babytje wel is veel slechter kunnen zijn. En dan de moeder, bevallen terwijl je je andere kind de dag daarvoor begraven hebt, dat is bijna onmenselijk.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Heftig mama rosa .
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Tania schreef:Olijfje schreef:Ik vind het erg raar dat de artsen daar toestemming voor hebben gegeven. Ja natuurlijk is het heel zielig voor dat meisje van 10, maar daar ga je die baby toch niet voor uit de buik halen!
Waarom vind je dat raar?
Je mag er toch vanuit gaan dat de artsen van tevoren hebben gekeken hoe het met de gezondheid van de baby gaat, of er geen groeiachterstanden zijn enz. 37 weken is officieel ook niet te vroeg. Ik denk dat het gezonder is voor het babytje om nu geboren te worden dan dat ze nog in meoders buik had gezeten terwijl haar zusje dood gaat. Die hoeveelheid stress en verdriet zou voor het babytje wel is veel slechter kunnen zijn. En dan de moeder, bevallen terwijl je je andere kind de dag daarvoor begraven hebt, dat is bijna onmenselijk.
Helemaal mee eens. Stijf staan van de stress, angst, verdriet lijkt me ook niet echt bevordelijk. Ik stond aan het graf toen mijn dochtertje 2 weken was, nou, dat was vreselijk zwaar kan ik je vertellen. Dat kun je bijna niet aan op zo'n moment, laat staan als het je dochtertje is...
Gast- Gast
Oef Tania van die laatste zin van jou krijg ik helemaal de rillingen, bah ik moet er niet aan denken!
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Mamarosa, ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk voor je was. Wat zullen dit soort berichten dan rot voor jou zijn te lezen...
Gast- Gast
Bijzonder verhaal.
Fijn opzich dat de artsen daar meewerking aan willen geven en dat de moeder al zover was.
Moeilijke situatie zeg! Een nieuw leven en een van je kinderen die je gaat verliezen!
Fijn opzich dat de artsen daar meewerking aan willen geven en dat de moeder al zover was.
Moeilijke situatie zeg! Een nieuw leven en een van je kinderen die je gaat verliezen!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Eerder bevallen ook eerder werken?
» Vroeg ingedaald is eerder bevallen?
» Band tussen moeder en dochter
» "Op zoek naar beer voor doodzieke Thom" > Thom overleden :(
» Moeder geeft dochter (7) liposuctie cadeau!
» Vroeg ingedaald is eerder bevallen?
» Band tussen moeder en dochter
» "Op zoek naar beer voor doodzieke Thom" > Thom overleden :(
» Moeder geeft dochter (7) liposuctie cadeau!
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: