Eten in de Bazar?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Eten in de Bazar?
Wie van jullie heeft wel eens gegeten bij de Bazar?
Is het lekker?
Is het lekker?
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Eten in de Bazar?
Haha ga je een weekendje rotterdam doen?
Bazar vind ik leuk zitten en je hebt net andere gerechten dan in de meeste eetcafé's maar het eten vond ik de laatste keer dat ik er was tegenvallen.
Mijn eten was wel ok, ik had iets van kip geloof ik, degene met wie ik was had spiezen maar die waren niet echt lekker.
De keer ervoor had ik spareribs maar die vond ik toen ook niet zo lekker, waren helemaal niet mals.
Bazar vind ik leuk zitten en je hebt net andere gerechten dan in de meeste eetcafé's maar het eten vond ik de laatste keer dat ik er was tegenvallen.
Mijn eten was wel ok, ik had iets van kip geloof ik, degene met wie ik was had spiezen maar die waren niet echt lekker.
De keer ervoor had ik spareribs maar die vond ik toen ook niet zo lekker, waren helemaal niet mals.
Gast- Gast
Of Amsterdam..
Ik heb er regelmatig gegeten. Eten is prima, niet goed ofzo, maar daar zijn de prijzen ook niet naar. Sfeer is in Amsterdam altijd goed. Kom er regelmatig terug voor relatief goedkope etentjes.
Ik heb er regelmatig gegeten. Eten is prima, niet goed ofzo, maar daar zijn de prijzen ook niet naar. Sfeer is in Amsterdam altijd goed. Kom er regelmatig terug voor relatief goedkope etentjes.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Of Amsterdam..
Zo ik ben duidelijk niet wakker!
Laatst aangepast door Princess op vr 6 jan 2012 - 2:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Antibes schreef:Of Amsterdam..
Ja, ik ga inderdaad naar Amsterdam. Wat zijn de prijzen ongeveer? Ik lees op iens nogal negatieve verhalen over de bazar maar lijkt me wel leuk om iets anders te proberen.
Shopelle- Fluisteraar
Princess schreef:Haha ga je een weekendje rotterdam doen?
Nee, helaas ik ga geen weekendje Rotterdam doen. Lijkt me wel gezellig. Club Vie was een andere starter.
Shopelle- Fluisteraar
Shopelle schreef:Princess schreef:Haha ga je een weekendje rotterdam doen?
Nee, helaas ik ga geen weekendje Rotterdam doen. Lijkt me wel gezellig. Club Vie was een andere starter.
Ik zag t ja, ik las weer eens niet goed!
Eetze bij Bazar als je er nog naartoe gaat!
Gast- Gast
De kaart staat als het goed is gewoon online. Het verschilt volgens mij nog wel eens, de zalm is meestal heerlijk, maar vleesspiezen heb ik zowel heerlijk als kurkdroog gehad. Maar ik eet er prima en ik ga meer voor de sfeer eigenlijk als ik daarheen ga.
Nomads is ook gaaf (maar wel duurder). Als je van tapas houdt zijn Jottem en Manzano aanraders.
Nomads is ook gaaf (maar wel duurder). Als je van tapas houdt zijn Jottem en Manzano aanraders.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Soortgelijke onderwerpen
» Eten en (netjes) leren eten 1-jarige
» Minder vlees eten/vegetarisch eten
» Niet eten/ spelen met eten!
» Met de pot mee eten
» Mee eten met de pot.
» Minder vlees eten/vegetarisch eten
» Niet eten/ spelen met eten!